• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Ik heb trouwens besloten dat het plafond van balken is gemaakt waar je op kan dansen :$]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Fayan - Stylist
    Ik stond weer te trillen als een rietje, want de vrouw leek totaal niet bang. Ze dreigde zelfs, ook al kreeg ze een mes tegen haar keel gedrukt van Saph. Had ze soms een geheim wapen achter de hand? Waarom was ze niet net zo bang als ik gisteren?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Fauvism schreef:
    (...)

[Neuh. Ik ga zo naar een vriendin, dus laat ik liever zo veel mogelijk van mijn personages nu slapen. ^vv^]

[haha xD]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lughnasadh
    "Wie anders?" Het had weinig zin om ontkennend te antwoorden nu, want verder waren er toch geen organisaties die me gestuurd zouden kunnen hebben. Bovendien was het een prachtige manier om aan te geven dat het Capitool altijd alles wist, van iedereen. Overal werd je in de gaten gehouden.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[ Oh, Val, als je straks weggaat, veel plezier *O*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Quihiiil!]

Adylia
    Ik lach vreugdeloos. ‘‘Bij die moordenaars in een team? Over mijn lijk.’’ Grinnikte ik, en keek op naar zijn gezicht. ‘‘Dat ik uit dat district kom, betekend niet dat ik niet zo ben.’’ Prevelde ik zachtjes, en keek op naar zijn ogen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Primrose
    Ik sta op en loop naar de plek waar de Training zal plaatsvinden. Ik ben blijkbaar de eerste, maar dat intereseert me nu even niet.

[haha, iedereen heeft een geliefde, vriend/vriendin of bondgenoot en ik ben hier een beetje loner in een plafond aan het dansen xD spijtig...]

Saph
    Ze werkte dus niet alleen, bedacht ik me. Ik druk het mes wat harder tegen haar keel, zonder haar te laten bloeden.
    'In dat geval, raak maar gewend aan deze kamer,' antwoord ik. 'Je blijft er nog wel een tijdje.'

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 13:09 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saverio - 9
    Wat dacht ik wel niet? Natuurlijk was zij niet zo, dat had ze wel bewezen. "Sorry." Ik drukte een kusje op haar lippen. "Dat had ik moeten weten."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ Dankjewel. (: ]

Quill

Hij liep de kleedkamer in en pakte zijn 'sportkleren' uit de rugzak. Zijn moeder had het er moeilijk mee dat hij dit deed. Ze wou liever dat hij thuis bleef om als vadertje te spelen, maar ze hadden geen andere keuze. Met zijn rug zakte hij tegen de muur, waar hij zijn loopschoenen aandeed. Hij drukte zich recht en sprong op zijn beiden voeten om te voelen of ze goed zaten. Prima. Hij liep langs de trainingshal en keek ondertussen even naar een meisje die vrolijk stond te dansen. Hij moest grinniken en schudde daarbij zijn hoofd. Zelf hield hij zich meer bezig met zijn conditie. Hij wou hard kunnen lopen, meer ontsnappen aan de mensen. Vechten lag niet in zijn aard, ook al zou hij het moeten leren.

Just be yourself even when people want to change you

Brianna schreef:
    [haha, iedereen heeft een geliefde, vriend/vriendin of bondgenoot en ik ben hier een beetje loner in een plafond aan het dansen xD spijtig...]

[Je bent niet de enigste die geen vriendje heeft. Prim laat Felan met rust, maar is wel verliefd op iemand anders]

Lughnasadh
    "Het zal me een genoegen zijn," antwoordde ik duister.
    Ergens voelde ik weer een sprankje spijt, datzelfde wat me gisteren flauw had doen vallen. Ik verdrong het; ik had nu al zoveel op mijn geweten, het had geen zin meer.

[Wie is er allemaal Beroeps? De Beroeps moeten namelijk beslissen wie ze bij hun team willen! Overleg ff met elkaar woe jullie bij jullie team willen oké]