• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Adylia
    Ik glimlach naar Saverio, en rol van mijn bed af. ‘‘Sure. Ik wacht wel op je.’’ Glimlach ik. ‘‘Of moet ik je even helpen?’’ Ik hield mijn hoofd schuin en grinnikte.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Brianna
    "Ja, ik weet het" zeg ik, opeens een stuk rustiger. "Maar waarom zou iemand hem willen ontvoeren? Hij is een stylist, hij komt zelf uit het Capitool."

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[Echt hè. Uhm. Uhm. Maar het was origineel de bedoeling dat Fayan meegenomen werd toch en dat ie daar gemarteld werd en dat dan Saph zo helemaal gek werd? Maar die Luhtje viel flauw en die helpers waren stoned denk ik, want dat ging niet helemaal goed.]

Fayan - Stylist
    "Ik ga pas weg als jij meegaat, Saph." antwoord ik.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[mensen, ik moet echt even mijn computer opnieuw opstarten, hij wordt nu echt verschrikkelijk sloom.. dus brb]

Saverio - 9
    "Laten we dat maar bewaren voor na de training," Ik knipoog, druk nog een snelle kus op haar mooie mond en spring dan even snel onder de douche. Binnen een kwartier was ik klaar en stond ik weer in de kamer, klaar om te vertrekken naar de trainingen en daar nog meer tributen te ontmoeten.

Primrose
    "Dat weet ik niet." Lieg ik
    "Maar het doet me denken aan een citaat van Venjamin Franklin-Die in hun tijd allang dood is-:" Drie personen kunnen een geheim bewaren, mits twee van hen dood zijn."

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ Ja, maar,maar *paniek* We hebben een nieuw Capitool persoontje nodig die Fayan fatsoenlijk kidnapped! Dan blijft Lu-dingetje (sorry) achter en word Saph gek. 8D zoiets?]

Saph
    Ik geef een gefrustreerde zucht en schud mijn hoofd.
    'Maar de opstand dan? Dan laten we alles aan Amycus over.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ Ik ga leren, doei. (: ]

Just be yourself even when people want to change you

Reachell
    Ik had wat makkelijkere kleding aangetrokken voor de Training. Ik liep de Training ruimte in.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Ja, dat moeten we doen. Maar dan moeten we wel even iemand hebben die dat goed wil doen en nee, ik ga niet mezelf ontvoeren :'D]

Fayan - Stylist
    "Nee, dat kunnen we inderdaad niet doen. Maar ik wil de opstand ook niet stopzetten..." Ik denk aan alle tributen, al hun gezichten en zie ze dan voor me, bloedend en dood op de grond. Ik verstijf even en slik dan. Dat mag niet gebeuren. Zelfs Felan mag niet dood.

[ zal ik ja maar ontvoeren lieverd? (wbw) om eht makkelijk te maken?]

Saph
    Ik kijk weer richting de gesloten deur. Daarachter lag de vrouw gestuurd door eht Capitool, om Fayan meete nemen... Letterlijk als ratten in de val. We zouden zelfs de kamer niet uit kunnen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    Reachell is er ook al, dus loop ik naar haar toe.
    "Reachell, samen wat trainen?" Vraag ik

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Haice schreef:
    [ Ik ga leren, doei. (: ]

[nouww ):]

[Maar jij hebt al zoveel te doen! o.o]

Fayan - Stylist
    "Saph... wat er ook gebeurd, ik hou van je," piep ik. Dit was nog maar net begonnen.

Maeleena schreef:
    [ zal ik ja maar ontvoeren lieverd? (wbw) om eht makkelijk te maken?]

Saph
    Ik kijk weer richting de gesloten deur. Daarachter lag de vrouw gestuurd door eht Capitool, om Fayan meete nemen... Letterlijk als ratten in de val. We zouden zelfs de kamer niet uit kunnen.

[jamaar, het is toch misschien een beetje saai als hij 2 keer ontvoerd wordt? zelf vind ik rose's plan echt veel beter :$]