• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    Chandler schreef:
    Fail, ik heb niet eens een crush. forever alone


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hij was mijn eerste crush van mijn leven, toen ik nog heel klein was en zo. En toen ging dat over. Na iets van 13 jaar of zo spreek ik hem weer. Nu is hij weer mijn crush. :$


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Raar om al die reactie's te lezen.. Zoveel mensen op quizlet die helemaal 'in love' zijn! Ik niet haha ;d ALL THE SINGLE LADIES !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    dependable schreef:
    (...)

    Heeft die vriendin toevallig stijl blond/bruin haar?
    Maar die Joshua zit op de middelbare, dus ik neem aan dat je hem van school kent?
    En zijn moeder werkt bij een kleding winkel.

    Hij zit nog wel op het middelbare volgens mij, ja. Zijn moeder ken ik niet, en de laatste keer dat ik zijn vriendin zag had ze kort, stijl, rood haar. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Philyra schreef:
    Raar om al die reactie's te lezen.. Zoveel mensen op quizlet die helemaal 'in love' zijn! Ik niet haha ;d ALL THE SINGLE LADIES !

    Lol ben zelf ook in geen drie jaar verliefd geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij zoekt echt vaak aandacht en is echt irritant, maar ondertussen heb ik wel geleerd om daarmee te leven. Dus ben het best gewend en hij heeft ook echt zijn lieve momenten hoor. Het is niet dat hij een kreng is ofzo.
    Ik heb de 27e van deze maand; 9 maanden met hem. (H)



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen crush. :Y)


    26 - 02 - '16

    geen crush but a very sweet,Britisch boyfriend (heart2)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hij heeft bruin krullend haar, blauwe ogen en is gespierd.
    En ik vind hem ongeveer sinds twee weekjes leuk. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij is blond, schattig, lief, grappig, knap en half Engels. :]

    Aldridge schreef:
    Hij is blond, schattig, lief, grappig, knap en half Engels. :]


    Mijn geval: Bruin haar, schattig, lief, grappig, knap en half-Russisch.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    mijn knappe vriend is 1.89 half antilliaan half servisch en ik laat hem nooit meer gaan (flower)


    Don't try to get me down.

    Hij heeft bruin haar, echt een méga neus -maar dat valt niet echt op- en kleine oogjes x'D Typisch een Hagenaar. Hij is lang en echt super dun. Totaal niet waar ik van houd maar hij is gewoon sexy :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Hoezo kan je hem niet krijgen? -en je bent Turks -Jaja, ik volg alles- en die jongen is Nederlander zeker? ;')-


    Het is niet echt een probleem dat IK Turks ben maar hij heeft zeg maar een soort van hekel aan allochtonen, en de Islam, en een vriendin waarmee hij het bijna gaat uitmaken. Maar hij vertelde me dat hij me wel een beetje leuk vond, en nu ben ik dus een fucking loner dat ik dat geloofde. Nou ja, life sucks. En fuck hem als hij zo wil doen, het is niet dat hij de enige jongen op de aardbol is, right?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Chandler schreef:
    Fail, ik heb niet eens een crush. forever alone


    Never wait for perfection, just make it.