• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    PUKKELxDING schreef:
    Bij mij is het altijd heel verschillend + hoeft het niet perse een jongen te zijn (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn crush zit op dezelfde school als mij, andere opleiding maar wel in het zelfde jaar. Ook zit hij bij mij in de coachgroep en hebben we soms samen les :]

    - Hij is lang (echt wel 1 of 2 koppen groter dan een gemiddelde 18 jarige jongen)
    - Hij heeft halflang bruin haar :9~
    - Grijs/groene ogen :9~
    - Hij heeft 9 van de 10 keer een heel klein stoppelbaardje en snorretje :9~
    - Hij heeft een beetje een sportieve maar toch nette kledingstijl
    - Draagt vaak Vans
    - Hij is heeeeeeeeel verlegen en praat dan ook bijna tegen niemand behalve zijn 2 vrienden op school
    - Hij is nog best wel kinderlijk
    - Hij houd van rap, hiphop en rnb muziek

    Ik vind hem al leuk sinds de tweede schooldag van dit jaar. We waren samen met nog 2 vrienden van mij in een groepje gezet voor een eigen werkweek te verzinnen.


    dream, dare, fly!

    Hmm, Hij is ongeveer 1,75 m.
    Hij heeft halflang donkerblond/licht bruin haar, lichte ogen, een zeeeeer mooie lach, dun en gespierd en ik ben op hem verliefd sinds 22 mei 2009. Ik was opslag verliefd toen ik hem zag, haha. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Trouwens, ik ben ook bi.

    Maar goed, hij heeft bruine haren en blauwe ogen en ik heb hem allang niet meer gezien. But still in love.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben sinds een week single, en daar ben ik ontzettend blij mee. Ik ben niet op zoek naar een nieuwe jongen, ook geen crush. Ik wil even genieten van het alleen zijn (:
    Maar hiervoor ben ik twee jaar lang verliefd geweest op een jongen van ongeveer twee meter lang, blonde haren en blauwe ogen. Ik was verliefd op hem sinds 1 augustus 2009, maar dacht toen dat het nooit wat zou worden omdat we vier jaar schelen. Uiteindelijk is het wel wat geworden en ik had verkering met hem sinds 27 juli 2011. Daar is vorige week zaterdag een einde aan gekomen, omdat onze karakters helaas te verschillend zijn en we gewoon geen klik hadden.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:50 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn crush heeft blonde half lange haar en enorme blauwe ogen, en ik weet dat ik hem niet kan krijgen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    .Hij heet Joshua
    .Hij heeft bruin krulletjes haar
    .Hij ziet er een beetje uit als Harry Styles, maar ik ken Joshua al sinds vorig schooljaar, en ik ken One Direction pas sinds drie maanden. Dus het ligt er niet aan dat ik hem leuk vind omdat hij op iemand lijkt.
    .Hij is best wel grappig
    .Hij is net zo lang als mij
    .maar er is een of andere trut die hem van mij probeert af te pakken, ik haat haar zo'n beetje.

    Ik hoop zo dat er niemand van mijn school op quizlet zit, want dan hebben ze weer een nieuwe roddel te vertellen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    .Hij heet Joshua
    .Hij heeft bruin krulletjes haar
    .Hij ziet er een beetje uit als Harry Styles, maar ik ken Joshua al sinds vorig schooljaar, en ik ken One Direction pas sinds drie maanden. Dus het ligt er niet aan dat ik hem leuk vind omdat hij op iemand lijkt.
    .Hij is best wel grappig
    .Hij is net zo lang als mij
    .maar er is een of andere trut die hem van mij probeert af te pakken, ik haat haar zo'n beetje.

    Ik hoop zo dat er niemand van mijn school op quizlet zit, want dan hebben ze weer een nieuwe roddel te vertellen.

    Wut, ik ken ook een Joshua die gewoon aan deze kenmerken voldoet én zijn vriendin is ongeveer even lang als hem. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wut, ik ken ook een Joshua die gewoon aan deze kenmerken voldoet én zijn vriendin is ongeveer even lang als hem. (':


    Heeft die vriendin toevallig stijl blond/bruin haar?
    Maar die Joshua zit op de middelbare, dus ik neem aan dat je hem van school kent?
    En zijn moeder werkt bij een kleding winkel.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 13:33 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ken hem via de judo.
    Ik ben niet verliefd maar ik vind hem wel leuk.
    Hij is grappig en aardig en hij weet me altijd wel aan het lachen te maken.
    Hij is lichtbruin/donkerblond en heeft een schattige glimlach.
    Hij is groter dan mij. Ongeveer een halve kop.
    Hij kan goed judoën en hij is niet bang om te verliezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Gaskarth


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Defensive schreef:
    Ik ben sinds een week single, en daar ben ik ontzettend blij mee. Ik ben niet op zoek naar een nieuwe jongen, ook geen crush. Ik wil even genieten van het alleen zijn (:
    Maar hiervoor ben ik twee jaar lang verliefd geweest op een jongen van ongeveer twee meter lang, blonde haren en blauwe ogen. Ik was verliefd op hem sinds 1 augustus 2009, maar dacht toen dat het nooit wat zou worden omdat we vier jaar schelen. Uiteindelijk is het wel wat geworden en ik had verkering met hem sinds 27 juli 2011. Daar is vorige week zaterdag een einde aan gekomen, omdat onze karakters helaas te verschillend zijn en we gewoon geen klik hadden.


    Dat valt nog best wel mee hoor, Evelien. Vijf jaar en vijf maanden is anders >.>


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat valt nog best wel mee hoor, Evelien. Vijf jaar en vijf maanden is anders >.>


    Wuut? Tell me D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    de mijne ken ik al een jaar ofzo maar de laatste paar maanden ga ik pas goed met hem om.,
    het is heel raar want ik ben dichter bij hem gekomen vanwege de dood van mijn eerste grote liefde...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hij is de lekkerste kerel op aard :9~
    Oké, beschrijving;
    Hij is lang, brede schouders, van Kosovaarse afkomst, bruin getint, zwart haar dat vrijwel altijd met gel in stekeltjes staat, van die gigantisch mooie bruine ogen, slank, hij dééd altijd heel lief totdat hij erachter kwam dat ik achter hem liep en me dan helemaal belachelijk maakte, maar toch was ik stom genoeg om er achter te blijven lopen. Ondanks alles wat hij tegen mij heeft gedaan, kan ik 'm gewoon niet vergeten & ik loop al ruim 3 jaar achter hem al heb ik wel het gevoel dat het aan het minderen is.