• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    PamperGurl schreef:
    @ PukkelxDing

    Ik dacht dat jij hetero was? :8 Hmmmm...


    Nee, dat is ze zeker niet. Misschien dacht ze dat eerst, maar dat is lang niet zoveel als ze dacht. ;D


    OT: Ik heb al 4 jaar lang een vaste vriend, waarmee ik ook verloofd ben, dus je kunt stellen dat dat wel mijn crush is. :')
    Verder crush ik op van alles wat heerlijk is, of iets speciaals heeft. Mannelijk of vrouwelijk maakt daarbij niet uit. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Nee, dat is ze zeker niet. Misschien dacht ze dat eerst, maar dat is lang niet zoveel als ze dacht. ;D


    OT: Ik heb al 4 jaar lang een vaste vriend, waarmee ik ook verloofd ben, dus je kunt stellen dat dat wel mijn crush is. :')
    Verder crush ik op van alles wat heerlijk is, of iets speciaals heeft. Mannelijk of vrouwelijk maakt daarbij niet uit. (bloos)

    Uhum... Oké. :) Het valt me op dat heel veel mensen bi zijn.

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Uhum... Oké. :) Het valt me op dat heel veel mensen bi zijn.

    Mij valt het op dat heel veel mensen hetero zijn (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Uhum... Oké. :) Het valt me op dat heel veel mensen bi zijn.
    Verschil is; zeggen dat je bi bent of weten dat je bi bent ^^


    Life is hard and then we die

    Ze is iets kleiner dan mij, heeft zwart, halflang haar and the most gorgeous eyes ever <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Verschil is; zeggen dat je bi bent of weten dat je bi bent ^^

    Ja idd. Er zijn heel veel mensen die zeggen datze bi zijn om stoer te doen. :S Hoe dom kan je doen?

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Ja idd. Er zijn heel veel mensen die zeggen datze bi zijn om stoer te doen. :S Hoe dom kan je doen?
    Hahaha gelukkig is dat alleen van toepassing op de alternatieve club ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn crush is Johnny Depp, the most handsome man ever created. :9~
    Alle andere mannen zijn onbetrouwbaar en kut.
    Ik ga daarom een non worden, veel beter. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat dacht ik ook maar ik denk dat ik inmiddels wel kan stellen dat ik bi ben. :$


    FINALLY! Zoenen?

    OT: Mijn crush? Marilyn Manson :Y)



    En mijn crush is mijn vriend, ik ben al bijna tien maanden heel gelukkig met hem maar ik ga hier geen foto posten. Skinny nerd with brown hair, jep, totally my type. Ik dacht eerst echt: 'hoe ben ik verliefd op hem geworden?!' maar nu vind ik het de normaalste zaak van de wereld.

    & PUKKELxDING natuurlijk, al sinds een tijdje, haha. Ik heb een celebrity crush hoor!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @Rebecca; Hihihi laten we het maar daarbij houden (A)
    ik heb ook een crush op jou hoor mallerd <3
    Maar mijn grootste crush blijft op het moment bij Nanc :$ Solly :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    @Rebecca; Hihihi laten we het maar daarbij houden (A)
    ik heb ook een crush op jou hoor mallerd <3
    Maar mijn grootste crush blijft op het moment bij Nanc :$ Solly :$


    Ik was al helemaal mijn kamer aan het volplakken met jouw foto's en nu vertel je me dit... WÈÈÈÈHH IK BEN STARSTRUCK :(
    Voor de duidelijkheid: laten we het daar inderdaad maar bij houden xD

    Ik kan er nooit tegen als mensen iets zeggen over mijn vriend (iets over zijn uiterlijk ofzo) maar als ik zelf iets erover zeg vind ik het heel normaal! Kijk, als ik iets zeg over zijn overgewicht ofzo (het valt reuze mee, ik vind het veel leuker dan zo'n sixpackje) vind ik het heel normaal, maar als zijn MOEDER aankomt met kritiek op zijn wasbordje... Dan heb ik echt zoiets van: 'Hou toch je mond, muts!'
    Hebben jullie dat nou ook?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @ Basecca
    Srsly, niet gemeen bedoeld maar... WAT VIND JE IN GODSNAAM LEUK AAN, AAN, ...HEM? Dat kan ik maar nooit begrijpen. *sigh* Ik zou schrikken als ik hem 's nachts zag :8

    PamperGurl schreef:
    @ Basecca
    Srsly, niet gemeen bedoeld maar... WAT VIND JE IN GODSNAAM LEUK AAN, AAN, ...HEM? Dat kan ik maar nooit begrijpen. *sigh* Ik zou schrikken als ik hem 's nachts zag :8


    Ik vind hem gewoon aantrekkelijk, hij heeft een sexy stem en ik hou van de muziek die hij maakt. Ik vind het leuk hoe hij zichzelf uit en ik kan me in sommige dingen erg goed vinden. Daarbij val ik gewoon op gothics, wen er maar aan :Y)
    Ik snap dat je het niet gemeen bedoelt hoor, zo ben je niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik vind hem gewoon aantrekkelijk, hij heeft een sexy stem en ik hou van de muziek die hij maakt. Ik vind het leuk hoe hij zichzelf uit en ik kan me in sommige dingen erg goed vinden. Daarbij val ik gewoon op gothics, wen er maar aan :Y)
    Ik snap dat je het niet gemeen bedoelt hoor, zo ben je niet.

    Aaaaaaawww :3 ThankYOU!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik was al helemaal mijn kamer aan het volplakken met jouw foto's en nu vertel je me dit... WÈÈÈÈHH IK BEN STARSTRUCK :(
    Voor de duidelijkheid: laten we het daar inderdaad maar bij houden xD

    Ik kan er nooit tegen als mensen iets zeggen over mijn vriend (iets over zijn uiterlijk ofzo) maar als ik zelf iets erover zeg vind ik het heel normaal! Kijk, als ik iets zeg over zijn overgewicht ofzo (het valt reuze mee, ik vind het veel leuker dan zo'n sixpackje) vind ik het heel normaal, maar als zijn MOEDER aankomt met kritiek op zijn wasbordje... Dan heb ik echt zoiets van: 'Hou toch je mond, muts!'
    Hebben jullie dat nou ook?


    Jep. Alleen ik mag mensen waar ik om geef verrot schelden of pesten, als anderen het doen ... Grrrr (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.