• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    dependable schreef:
    (...)

    Heet hij toevallig Nino?
    want ik ken zo'n jongen die dat allemaal heeft.
    Hij zat bij mij in de klas.

    Nee...
    Die gast is 16...en zit bij mij in de klas.
    (In Antwerpen)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoe ziet hij/zij eruit? Heel mooi (:
    Hoelang vind ik hem leuk? Uhm... 2 weken ofzo?

    Ik heb trouwens versiertips nodig...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Blond, redelijk lang, groenblauwe ogen... Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. Sinds gisteren (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Blond, redelijk lang, groenblauwe ogen... Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. Sinds gisteren (:

    Lol hou je bij vanaf wanneer je een jongen leuk vindt? :'D


    -

    Sympathy schreef:
    Hij heeft bruine ogen, en bruin krullend haar, en heeft een 6-pack!
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    EN hij super knap, en heb een crush op hem sinds 30 septemeber, denk ik... haha.

    Maar ik heb ook nog een crush op 4 andere jongens, maar dat is gewoon dat ik ze heel erg kanp vind.. lol, niet echt een crush.


    Sounds like Harry Styles :')


    Not all those who wander are lost.

    Genius schreef:
    (...)
    Lol hou je bij vanaf wanneer je een jongen leuk vindt? :'D


    Nee, maar als het gisteren was herinner ik me dat nog wel, haha. Ik vond hem eigenlijk al sinds het begin van het jaar erg aardig en knap, maar sinds gisteren realiseer ik me pas dat ik hem eigenlijk heel leuk vind. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben gewoon polygaam, heb je ook geen crush meer nodig. Getrouwd met Fred (gewone vriend) en in een relatie met mijn vriend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vriendje Craig is al 5 jaar lang mijn crush :)
    Hij is ongeveer 1.90, bruin haar, groene ogen, half Russisch half Kaas. En hij is lieffffff!(H)


    Here & Now

    Mijn crush heeft blond haar, blauwe ogen, een vrij normale kledingstijl (spijkerbroek, t-shirt met v-hals/blouseje, vans), en is 2.10 M lang. :3

    Hoe lang ik hem leuk vind? Hm, sinds mei of juni (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:53 ]


    Destroy what destroys you.

    Chandler schreef:
    Fail, ik heb niet eens een crush. forever alone


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Chandler schreef:
    Fail, ik heb niet eens een crush. forever alone


    26 - 02 - '16

    Op Lars. Sinds 26 maart dit jaar. Hij is 8 jaar ouder, blond halflang-lang haar, ontzettend lieve blauwe ogen en hij speelt bas in een band.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:11 ]


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Op Lars. Sinds 26 maart dit jaar. Hij is 8 jaar ouders, blond halflang-lang haar, ontzettend lieve blauwe ogen en hij speelt bas in een band.


    BASBASBASBASBASBASBAS.

    Oh sorry, bas-GITAAR. Sounds very attractive, by the way :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, dat verandert vaak. :'D Op dit moment een jonge nvan een jaar hoger met schattig, warrig zwart haar en van die lachrimpeltjes rond zijn ogen. Én veel humor, wat ook belangrijk is. En een vriendin, wat ik niet leuk vind. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hij heeft bruine krullen, bruine ogen, wat sproetjes, een kuiltje in zijn wang als hij lacht en hij waggelt een klein beetje als hij loopt. Hm, sinds ik hem ken voel ik me al aangetrokken door hem, maar ik doe er verder niets mee. Ik weet dat hij namelijk iemand anders leuk vindt en hij me als een of ander dom meisje ziet dat altijd blij is, wat ik echt totaal niet ben, maar zo ga ik me gedragen als ik bij hem in de buurt ben, lol. :'D


    wth.