• Gisteren 6 weken geleden heb ik oorbellen laten schieten. Nu had ik ze gisteren dus uitgedaan en heb de heledag zonder oorbellen rondgelopen. Wil ik nog niet lang geleden oorbellen in doen merk ik dat het gaatje in mijn rechteroor aan de achterkant al dicht gegroeid is. Nu ben ik dus best wel chagerijnig.

    Wat heeft jou chagerijnig gemaakt vandaag?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:19 ]


    <3

    Niets eigenlijk, maar je kunt je gaatjes zelf weer doorprikken met je oorbel want zo dichtt hoeft het nog niet te zitten, anders moet je opnieuw schieten.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Euhm, alles ongeveer.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Euhm, alles ongeveer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gisteren kwam ik erachter dat mijn navelpiercing aan het uitgroeien is en dat maakte mij even heel chagrijnig :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je kan hem toch gewoon doorprikken?
    Ik heb soms maanden geen oorbellen in, en dan denk ik ineens; 'Laat ik oorbellen in doen.'
    En dan moet je gewoon ff je oorbellen goed hard doorduwen en dan zijn ze weer open (:.

    En vandaag heeft niks mij chagrijnig gemaakt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    - Ik snap geen reet van mijn boek voor mijn boekverslag.
    - Ik had continu ruzie met mijn ouders. Eerst over klusjes en daarna over lootjes trekken -.-
    - Ik moest lopen voor een bloembollen-actie maar niemand wilde kopen. 'k heb er maar 3 verkocht. Terwijl mijn leerkracht wil dat ik ambitieus ben en er minstens 10 verkoop -.-
    - Ik moest optreden met mijn muziekvereniging in een verzorgingstehuis waar het facking warm was, gevuld met ondankbare bejaarden. -.-
    - En toen ik bek-af terugkwam, moest ik ook nog eten koken.
    - En het gaat binnenkort uit met mijn vriendje
    :((


    26 - 02 - '16

    Stray schreef:
    Niets eigenlijk, maar je kunt je gaatjes zelf weer doorprikken met je oorbel want zo dichtt hoeft het nog niet te zitten, anders moet je opnieuw schieten.

    Dat had ik dus ook, pijnlijk =o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Stray schreef:
    Niets eigenlijk, maar je kunt je gaatjes zelf weer doorprikken met je oorbel want zo dichtt hoeft het nog niet te zitten, anders moet je opnieuw schieten.


    I know. Ik wil ze dadelijk ook doorprikken, maar ik wacht eerst tot dat mijn moeder thuis is.


    <3

    Dat mijn laptop 100x vastliep. Echt, ik werd daar zoooo chagrijnig van. :@


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    dat ik om 10 over half 10 wakker werd gemaakt omdat ik 10 uur op de voetbal moest staan, dat de wedstrijd 10 minuten geduurd heeft en toen werd gestaakt, en ik dus eigenlijk gewoon kon blijven slapen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat mijn vakantie bijna voorbij is D:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Forte schreef:
    (...)

    I know. Ik wil ze dadelijk ook doorprikken, maar ik wacht eerst tot dat mijn moeder thuis is.


    Als je dat doet, wel opletten dat je die naald of wat dan ook eerst steriel maakt, anders heb je straks een oorontsteking. Just sayin´. (: En wat mij chagrijnig heeft gemaakt? Niets eigenlijk, ik ben echt vrolijk vandaag, voor de verandering.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    mijn wiskunde leraar is erachter gekomen dat ik deel heb overgeschreven van het hoofdstuk en nu maak ik het helemaal opnieuw
    mijn broer
    al dat huiswerk


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Anitaaa schreef:
    Euhm, alles ongeveer.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik voel me al de hele dag doodziek (:


    Destroy what destroys you.