• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    Mayfly schreef:
    Hij heeft bruine krullen, bruine ogen, wat sproetjes, een kuiltje in zijn wang als hij lacht en hij waggelt een klein beetje als hij loopt. Hm, sinds ik hem ken voel ik me al aangetrokken door hem, maar ik doe er verder niets mee. Ik weet dat hij namelijk iemand anders leuk vindt en hij me als een of ander dom meisje ziet dat altijd blij is, wat ik echt totaal niet ben, maar zo ga ik me gedragen als ik bij hem in de buurt ben, lol. :'D

    Zo herkenbaar! Ik heb ook altijd het gevoel dat ik in zijn aanwezigheid in een oppervlakkige trien verander. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mayfly schreef:
    Hij heeft bruine krullen, bruine ogen, wat sproetjes, een kuiltje in zijn wang als hij lacht en hij waggelt een klein beetje als hij loopt. Hm, sinds ik hem ken voel ik me al aangetrokken door hem, maar ik doe er verder niets mee. Ik weet dat hij namelijk iemand anders leuk vindt en hij me als een of ander dom meisje ziet dat altijd blij is, wat ik echt totaal niet ben, maar zo ga ik me gedragen als ik bij hem in de buurt ben, lol. :'D


    Dat had ik vroeger ook als ik een jongen leuk vond. Maar nu probeer ik ze te behandelen als iedere andere jongen, dat werkt veel beter. Dan hebben ze veel eerder interesse. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat had ik vroeger ook als ik een jongen leuk vond. Maar nu probeer ik ze te behandelen als iedere andere jongen, dat werkt veel beter. Dan hebben ze veel eerder interesse. (:


    Ik ben het ook aan het proberen, maar ik denk dat ik daar gewoon meer 'ervaring' bij nodig heb. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, ofzo. Maar dankje voor de tip! :Y)


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ik ben het ook aan het proberen, maar ik denk dat ik daar gewoon meer 'ervaring' bij nodig heb. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, ofzo. Maar dankje voor de tip! :Y)


    Oh, haha, dat kan ik niet echt zeggen. (krul)
    Graag gedaan hoor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pfoeh... Nou, ik heb er wel één. Maar dat faalt heftig, supermegaheftig.
    Haar naam is Eva, ze is nu 17 jaar oud (wat 5 jaar ouder dan mij is). Ik heb haar voor het eerst gezien op een camping, en opeens draaide mijn hele vakantie alleen nog maar om haar. En nu heb ik haar twee maanden oid. niet meer gezien, en laatst droomde ik over haar... en ik wist nog precies hoe ze eruit zag, hoe haar stem klonk, enz. Vakantiecrush... ik faal. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Pfoeh... Nou, ik heb er wel één. Maar dat faalt heftig, supermegaheftig.
    Haar naam is Eva, ze is nu 17 jaar oud (wat 5 jaar ouder dan mij is). Ik heb haar voor het eerst gezien op een camping, en opeens draaide mijn hele vakantie alleen nog maar om haar. En nu heb ik haar twee maanden oid. niet meer gezien, en laatst droomde ik over haar... en ik wist nog precies hoe ze eruit zag, hoe haar stem klonk, enz. Vakantiecrush... ik faal. :'D


    Haha, ik had precies hetzelfde, maar dan bij een jongen. Ik had hem leren kennen op vakantie en hij was dik vier jaar ouder dan ik, ik was dertien en hij zeventien. Ik droomde een jaar lang over hem en wist nog alles van hem en zo, en toen kwam ik hem na een jaar weer tegen op vakantie. Als een droom die werkelijkheid was geworden bleek hij ook verliefd op mij en kregen we wat :'D
    So never lose hope (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, ik had precies hetzelfde, maar dan bij een jongen. Ik had hem leren kennen op vakantie en hij was dik vier jaar ouder dan ik, ik was dertien en hij zeventien. Ik droomde een jaar lang over hem en wist nog alles van hem en zo, en toen kwam ik hem na een jaar weer tegen op vakantie. Als een droom die werkelijkheid was geworden bleek hij ook verliefd op mij en kregen we wat :'D
    So never lose hope (:

    ... that only happens in Disney... *forever alone*
    Maar het vervelende is dat ik zeker weet dat zij volgend jaar weer terug naar die camping gaat (ze doet daar vrijwilligerswerk, in ruil voor gratis daar op de camping blijven staan, en ze doet dat al zo'n 3 jaar, dus ik weet dat ze teruggaat), en aangezien mijn broertje het daar 'saai' vind, omdat hij er in zijn leven al 5 keer op vakantie is geweest, iedere keer meer dan 3 weken, gaan we volgend jaar naar de Pyreneeën. FML.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bart. Precies hetzelfde als justin bieber, alleen dan heeft hij echt donkerbruin haar ;d

    Wiarda schreef:
    (...)
    ... that only happens in Disney... *forever alone*
    Maar het vervelende is dat ik zeker weet dat zij volgend jaar weer terug naar die camping gaat (ze doet daar vrijwilligerswerk, in ruil voor gratis daar op de camping blijven staan, en ze doet dat al zo'n 3 jaar, dus ik weet dat ze teruggaat), en aangezien mijn broertje het daar 'saai' vind, omdat hij er in zijn leven al 5 keer op vakantie is geweest, iedere keer meer dan 3 weken, gaan we volgend jaar naar de Pyreneeën. FML.


    Not only in Disney... It happened to me!
    Leg ze uit dat je daar graag voor dat meisje heen gaat? (:
    Weet je eigenlijk of ze toevallig ook op meisjes valt of niet?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, hij heeft schattige krullen en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. :3
    Ik heb zelfs een foto van 'm.


    We accept the love we think we deserve.

    Defensive schreef:
    (...)

    Not only in Disney... It happened to me!
    Leg ze uit dat je daar graag voor dat meisje heen gaat? (:
    Weet je eigenlijk of ze toevallig ook op meisjes valt of niet?

    ... that makes you a Disney-princess! Princess Eveline!
    Ik durf niet. (cat) Om één of andere reden vind ik dat het feit dat ik Eva leuk vind mijn moeder geen barst aangaat, hoewel ik toch ooit zal moeten vertellen dat ik ook meisjes leuk vind. Zo weten al heel wat van mijn vriendinnen het, en ik vond het ook niet eng het hen te vertellen, en ik vind het ook geen probleem het zo op internet te zetten, maar het aan mijn moeder vertellen is superduper eng :'D (ik ben raar.)
    Geen idee... Op vakantie hoorde ik haar wel iets zeggen tegen haar beste vriendin (ze zat toen achter haar laptop) van: 'kijk dan, hij is zo schattig!' Mijn eerste gedachte: 'FML, ze heeft het over haar fucking asshole vriendje.', maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, want ik zag de foto zelf niet. Ook ging ze iedere avond nog laat met Thomas (een andere vrijwilliger, 19 jaar, hele aardige jongen) in de muziekkamer zitten, biertje drinken. Ik heb ze nooit anders zien gedragen dan 'gewoon vrienden' (dus geen gekus, geflirt oid), maar ze waren wel ontzettend close en bijna altijd samen. D:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ... that makes you a Disney-princess! Princess Eveline!
    Ik durf niet. (cat) Om één of andere reden vind ik dat het feit dat ik Eva leuk vind mijn moeder geen barst aangaat, hoewel ik toch ooit zal moeten vertellen dat ik ook meisjes leuk vind. Zo weten al heel wat van mijn vriendinnen het, en ik vond het ook niet eng het hen te vertellen, en ik vind het ook geen probleem het zo op internet te zetten, maar het aan mijn moeder vertellen is superduper eng :'D (ik ben raar.)
    Geen idee... Op vakantie hoorde ik haar wel iets zeggen tegen haar beste vriendin (ze zat toen achter haar laptop) van: 'kijk dan, hij is zo schattig!' Mijn eerste gedachte: 'FML, ze heeft het over haar fucking asshole vriendje.', maar dat weet ik natuurlijk niet zeker, want ik zag de foto zelf niet. Ook ging ze iedere avond nog laat met Thomas (een andere vrijwilliger, 19 jaar, hele aardige jongen) in de muziekkamer zitten, biertje drinken. Ik heb ze nooit anders zien gedragen dan 'gewoon vrienden' (dus geen gekus, geflirt oid), maar ze waren wel ontzettend close en bijna altijd samen. D:


    I'm a princess! *O*
    Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen dat je dat niet durft. Ik roep al mijn hele leven dat ik bi wil zijn, maar iedereen weet dat ik dat gewoon niet ben omdat ik altijd maar aan jongens denk, ik doe daar eigenlijk niet moeilijk over maar ik begrijp het wel. Probeer er anders eerst gewoon voorzichtig achter te komen wat ze ervan zou vinden dat je (les)bi bent, om haar misschien al een beetje voor te bereiden op het nieuws. En misschien is ze niet eens verrast. :')
    Hmm, dat is dan wel kut. Ik hoop voor je dat het gewoon vrienden waren, meer niet... Mijn succeswens heb je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Meh, knap knap knap.
    Maar nu heb ik ruzie met hem.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is niet echt een probleem dat IK Turks ben maar hij heeft zeg maar een soort van hekel aan allochtonen, en de Islam, en een vriendin waarmee hij het bijna gaat uitmaken. Maar hij vertelde me dat hij me wel een beetje leuk vond, en nu ben ik dus een fucking loner dat ik dat geloofde. Nou ja, life sucks. En fuck hem als hij zo wil doen, het is niet dat hij de enige jongen op de aardbol is, right?

    Mongooltje -IkbenookTurks- Laat hem maar gaan Hij is het nii waard en zoals je zegt het is niet alsof hij de enige jongen op de wereld is. ;S

    Het is mijn ex, hoe hij eruit ziet doet er niet toe en ik denk al meer dan twee jaar. I hat him, really


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson