• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    als ik hier moet vertellen over mijn crush, ben ik nog niet klaar. hij is grappig, lief, spontaan. heeft donkerbruine krullen, blauwe ogen, redelijk lang, heeft een goede muzieksmaak, lacht super lief. en argh onbereikbaar (:

    Sympathy schreef:
    Hij heeft bruine ogen, en bruin krullend haar, en heeft een 6-pack!
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    EN hij super knap, en heb een crush op hem sinds 30 septemeber, denk ik... haha.

    Maar ik heb ook nog een crush op 4 andere jongens, maar dat is gewoon dat ik ze heel erg kanp vind.. lol, niet echt een crush.

    Wahahah, ik ken hem niet en ik heb al een mooie jongen in m'n hoofd door jouw beschrijving. xD

    Blond, lang, blauwe ogen, knap (krul)


    Olive

    @ dace4ever
    Wij hebben een totaal andere smaak :')

    @ Ameera
    'zwart haar dat vrijwel altijd met gel in stekeltjes staat'
    YUP. :9~

    Uneventful schreef:
    Mijn crush heeft blonde half lange haar en enorme blauwe ogen, en ik weet dat ik hem niet kan krijgen.

    Hoezo kan je hem niet krijgen? -en je bent Turks -Jaja, ik volg alles- en die jongen is Nederlander zeker? ;')-

    hahahaha ik ben verliefd op iemand sinds vorig XD en hij is uhmm iets in de 1.70 heeft best rond hoofd en uhhh hij woont op boerderij en hij is 14 en ik 15 XD lol maarja hij zit bij mij in de klas maar hij ziet mij niet echt staan omdat hij vind dat ik te eigenwijs vind en omdat hij vind dat ik een te grote bek heb maar ik vind dat goeie kanten van mezelf hahah XD maar ik heb ook een ander dilemma dat is namelijk iemand is helemaal gek op mij maar ik vind hem niet leuk en ik vind het zielig om dat tegen hem te zeggen en hij zei gisteravond op msn tegen mij zo van ; ik wauw dat ik me leven samen met jou kon delen en dat we samen gelukkig worden,,, maar hij denkt dat ik hem leuk vind maar dat is eigenlijk niet zo hoe kan ik hem dat duidelijk maken plzzz help me ik ben hopeloos met dit soort dingen XDDD dus als je een tip heb wil je me dan helpen???? ik ben jullie super dankbaar als jullie me willen helpen ;D alvast thnx!!!!!

    @ KIPEnxKONT -leuke naam? ;')-

    Gwn recht in zijn gezicht zeggen; wil je alsjeblieft ophouden met zulke dingen ik vind jou niet leuk. Zo simpel en het is helemaal niet zielig. Zeg gwn dat je vrienden wil blijven maar hij zulke idngen niet tegen je moet zeggen..

    Ik heb op die kerel al enkele weken een crush...

    - Hij is Latino
    - Licht getinte huid
    - Zwart haar
    - Ongeveer even groot als mij
    - Draagt echt altijd een pet
    - Donker bruine ogen (bijna zwart)
    - De meest schattigste glimlach ever ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik heb op die kerel al enkele weken een crush...

    - Hij is Latino
    - Licht getinte huid
    - Zwart haar
    - Ongeveer even groot als mij
    - Draagt echt altijd een pet
    - Donker bruine ogen (bijna zwart)
    - De meest schattigste glimlach ever ;D


    Heet hij toevallig Nino?
    want ik ken zo'n jongen die dat allemaal heeft.
    Hij zat bij mij in de klas.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Eh, hij is gewoon leuk. Niet te lang -wat leuk is aangezien ik een dwergje ben-, een vet schattige lach, hij is vet grappig en vet lief, kort haar, hij kan verlegen zijn -wat ik heel schattig vind, hij heeft een goede muzieksmaak en awh.. hij is gewoon lief. :'D
    En het gaat de goede kant op! Dus ik ben happy! *O*

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:57 ]

    Bruin haar, blauwe ogen, 15, iets groter dan mij (ik ben 1m64), vriendelijk, lief, heeft een verlegen kantje, leuke lach (:

    vind hem al jaren leuk, maar door een bepaalde reden mag hij dat nooit te weten komen.. ;x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 14:59 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Emm.....
    Zwart haar Eigelijk blond/bruin
    Nerd Bril <3
    Emo/gothic/alternatief uiterlijk
    Em.... denk 1.70 nog niet klaar met groeien
    En heel lief <3

    Hij was mijn eerste vriendje, en toen mijn ex, en toen mijn tweede vriendje, en toen weer ex, en nu 3de Vriendje Maar als ik het uit gaat nu blijft hij 4-ever mijn ex ): dus het is niet te hopen dat het uit gaat.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    bruin/zwart haar, in ieder geval donker, haha
    blauw/groene ogen
    weet niet precies hoelang hij is, hij is niet zo erg lang, hij is wel langer dan ik, ik ben namelijk 1.70.
    hij is gwn super <3
    nu nog mn moed bij elkaar verzamelen om hem te vertellen dat ik hem leuk vind x'D

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 16:34 ]

    Donker blond
    Bruine ogen
    Onbereikbaar

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:24 ]


    I'd rather hurt than feel nothing

    Oke, aangezien ik geen zin in mijn verslag heb en me verveel zal ik 't uiterlijk van mijn voormalige minicrush wel beschrijven:
    Blond ('t zal ook es niet), halflang haar met een slag, gemiddelde bouw en postuur, een heel zachtaardige stem, ook een beschaafd, verzorgd en zachtaardig uiterlijk en een casual kledingsmaak met her en der alternative invloeden.
    Ik durf hem niet echt een crush te noemen omdat ik hem nooit goed heb leren kennen en daarom ook niet weet of zijn karakter in lijn staat met wat ik zoek in een jongen. Maar afijn, zei tegen mezelf that I need to get over myself and get a life, aangezien ie een vriendin heeft en volgens mij toch niks in me zou zien, ook al had hij dat meisje niet.


    No growth of the heart is ever a waste