• Hoe ziet hij/zij eruit? en hoelang vind je diegene leuk enzo?
    Ja, just askin' :'D ben de laatste tijd erg into liefde en relatie topics.

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Uhum... Oké. :) Het valt me op dat heel veel mensen bi zijn.


    Dus? Wat anderen zijn of doen alsof ze zijn zal mij m'n reet roesten. Like I said, ik heb al vier jaar lang een vriend, met wie ik verloofd ben, maar ik geniet ook van meisjes. Dat weet ik wel wat langer als vandaag de dag al. :')
    Ik ben ook niet bepaald een alledaags persoon met veel dingen en trends doe ik niet aan.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Jep. Alleen ik mag mensen waar ik om geef verrot schelden of pesten, als anderen het doen ... Grrrr (cat)


    Ik krijg dan neigingen om het vleesmes te pakken...
    Kijk, ik hou heel veel van hem en ik kan het gewoon niet hebben. Argh, ik krijg nu weer die neigingen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dus? Wat anderen zijn of doen alsof ze zijn zal mij m'n reet roesten. Like I said, ik heb al vier jaar lang een vriend, met wie ik verloofd ben, maar ik geniet ook van meisjes. Dat weet ik wel wat langer als vandaag de dag al. :')
    Ik ben ook niet bepaald een alledaags persoon met veel dingen en trends doe ik niet aan.


    Gefeliciteerd, al ken ik je niet ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd, al ken ik je niet ^_^


    Je hebt me volgens mij ook toen in dat topic gefeliciteerd, maar mensen herkennen me vaak niet omdat ik regelmatig van nickname verwissel. :'D
    Maar dankjewel. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dus? Wat anderen zijn of doen alsof ze zijn zal mij m'n reet roesten. Like I said, ik heb al vier jaar lang een vriend, met wie ik verloofd ben, maar ik geniet ook van meisjes. Dat weet ik wel wat langer als vandaag de dag al. :')
    Ik ben ook niet bepaald een alledaags persoon met veel dingen en trends doe ik niet aan.

    Wow rustig, Deze reactie was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor.

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Wow rustig, Deze reactie was niet aanvallend bedoeld ofzo hoor.


    Ik ben heel rustig. Ik druk me alleen wat anders uit dan jij gewend bent denk ik. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik ben heel rustig. Ik druk me alleen wat anders uit dan jij gewend bent denk ik. :')

    Nee, je komt een betje boos over alsof ik het gemeen bedoelde, want dat is niet zo. :')

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Nee, je komt een betje boos over alsof ik het gemeen bedoelde, want dat is niet zo. :')
    Maar zo bedoelt ze het niet hoor ^^ Ze is gewoon heel duidelijk/direct ^^

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:10 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar zo bedoelt ze het niet hoor ^^ Ze is gewoon heel duidelijk/direct ^^


    Of gewoon een beetje bot en blond, net zoals ik ben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Nee, je komt een betje boos over alsof ik het gemeen bedoelde, want dat is niet zo. :')


    Dan druk ik me toch anders uit dan jij gewend bent? Want zo was het niet bedoelt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Basecca schreef:
    (...)

    Of gewoon een beetje bot en blond, net zoals ik ben.


    Een klein beetje van allebei. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Een klein beetje van allebei. (bloos)


    Als ik een keer een (onbedoeld of niet) botte opmerking maak zeg ik: 'Tja, ik ben blond...', en dan is de hele vervelende stemming weer weg xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Als ik een keer een (onbedoeld of niet) botte opmerking maak zeg ik: 'Tja, ik ben blond...', en dan is de hele vervelende stemming weer weg xD


    Ik ben het van nature, dus het is geen eens een leugen. :')
    Maar goed, Rotterdammers zijn geneigd nogal bot of hard te lijken soms, maar daar moet je gewoon doorheen kunnen kijken. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij heeft bruine ogen, en bruin krullend haar, en heeft een 6-pack!
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
    EN hij super knap, en heb een crush op hem sinds 30 septemeber, denk ik... haha.

    Maar ik heb ook nog een crush op 4 andere jongens, maar dat is gewoon dat ik ze heel erg kanp vind.. lol, niet echt een crush.

    Chandler schreef:
    Fail, ik heb niet eens een crush. forever alone


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3