• Zou een cover voor me willen maken met deze twee foto's:D:



    &




    En deze tekst:

    You and me. Rich and poor. {Jake Gyllenhaal}


    Hoop dat jullie er iets mee kunnen;)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I will be.

    Punt één, ik ben geen lieverd. Punt twéé, ik zou je dolgraag helpen maar ik weet niet hoe het moet :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik probeer wel wat (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Basecca schreef:
    Punt één, ik ben geen lieverd. Punt twéé, ik zou je dolgraag helpen maar ik weet niet hoe het moet :(


    Punt 1, Je bent zeker een lieverd(flower).!
    Punt 2, Maakt niet uit joh:)!


    I will be.

    LWTomlinson schreef:
    Ik probeer wel wat (:


    Bedankt:D


    I will be.

    Ik wil wel een uitzondering maken om wat te proberen -heb veel te weinig inspiratie om het voor mezelf te doen de laatste tijd-, maar heb je dan niet wat meer details over het verhaal? Dan is 'ie veel persoonlijker te maken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Persuasion schreef:
    (...)

    Punt 1, Je bent zeker een lieverd(flower).!
    Punt 2, Maakt niet uit joh:)!


    Waarom iedereen ineens lief tegen mij doen? Ik niet weten. Ik dom blondje zijn, maar ik morgen gaan proberen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry, ik heb er wel een programma voor, maar mijn pc loopt dan de heletijd vast, en dan ben ik de foto weer kwijt! Sorry

    Dehumanized schreef:
    Ik wil wel een uitzondering maken om wat te proberen -heb veel te weinig inspiratie om het voor mezelf te doen de laatste tijd-, maar heb je dan niet wat meer details over het verhaal? Dan is 'ie veel persoonlijker te maken.


    Uhm,, okee jaa hoor:D

    Oke, ik stel mezelf maar even voor. Ik ben Olivia Dray. Vijfentwintig jaar en bediende bij de Starbucks. Ik heb gestudeert aan de universiteit van Ohio. Een diploma heb ik gelukig ook. Maar mijn ouders hadden niet genoeg geld om mijn droom als architect uit te laten komen. Nu werk ik, zoals jullie al weten, als bediende bij de Starbucks. Het is een tijdelijke baan totdat ik genoeg geld heb. Een vriend heb ik niet. Waar ik eigenlijk ook niet op wacht.

    Hij liep weer naar mij toe. ‘Één warme chocomel met slagroom graag.’ Zei hij met een glimlach. Gosh, dat die nog kan lachen. ‘Weet je, je staat hier voor de derde keer met dezelfde bestelling. Wat wil je eigenlijk?’ Vroeg ik aan hem. Oeps, dat moest ik niet zeggen. ‘Nou.. ik vind het gewoon lekker.’ Antwoordde hij kalm terug. ‘Natuurlijk.. dan zal dat het wel zijn..’ Zei ik. Ik pakte een beker en vulde die met chocomel. ‘Ga zaterdag met me uit.’ Ik keek hem aan. ‘Wat?!’ Vroeg ik. ‘Ga zaterdag mee uit. Ik wil je beter leren kennen.’ Zei hij. ‘Nee sorry.. ik heb geen tijd.’ Zei ik. ‘Oke..’ Ik gaf hem zijn chocomel. Hij keek me recht in de ogen aan. Gosh, wat voelde ik me schuldig.


    I will be.

    Basecca schreef:
    (...)

    Waarom iedereen ineens lief tegen mij doen? Ik niet weten. Ik dom blondje zijn, maar ik morgen gaan proberen.


    xD


    I will be.

    Persuasion schreef:
    (...)

    xD




    O nee, ik moet geen aap worden... INTELLIGENTE BEESTEN HOOR, BELEDIG NIET MIJN VADER!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nobody:(?


    I will be.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zijn haar is echt verschrikkelijk en de foto's werkten niet mee, maar goed, kijk maar of je er iets mee kunt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahaha het is goed zo bedankt :D


    I will be.