• Ik heb moeite met kleren vinden die me passen: ik ben klein en smal. Vaak is xs zelfs te groot voor mij. Ik zoek dus winkels waar ze kleine maten verkopen.

    Lara mode voor broeken, die broeken daar zitten amazing, zijn frans (mini maatje dus) en zien er geweldig uit ^^ ik koop daar ook altijd c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Bij de Zara misschien? Daar kunnen ze de broeken ook inkorten.

    Goulding schreef:
    Bij de Zara misschien? Daar kunnen ze de broeken ook inkorten.


    This this this


    Alleen maar tranen van geluk

    Dev schreef:
    (...)

    This this this


    Haha ja, jij werkt daar loopt daar stage(joehoe)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 17:23 ]

    Ik weet niet of de Madonna in Nederland ook zit, maar vaak zitten de shirtjes daar wel echt smal genoeg. Broeken ook wel, maar dat verschilt, soms vallen die heel groot, soms zijn ze juist wel heel klein. Desnoods als je echt niks kan vinden maar wel kleding moet hebben, kan je bij winkels eens op de kinderafdeling kijken. Neem dan juist de grote kindermaten, de kleding daarvan is vaak niet zo kinderachtig, dan valt dat misschien niet eens op. Veel succes!


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik weet niet of de Madonna in Nederland ook zit, maar vaak zitten de shirtjes daar wel echt smal genoeg. Broeken ook wel, maar dat verschilt, soms vallen die heel groot, soms zijn ze juist wel heel klein. Desnoods als je echt niks kan vinden maar wel kleding moet hebben, kan je bij winkels eens op de kinderafdeling kijken. Neem dan juist de grote kindermaten, de kleding daarvan is vaak niet zo kinderachtig, dan valt dat misschien niet eens op. Veel succes!

    Als 17-jarige zie ik mezelf niet op de kinderafdeling rondlopen.

    LikeABird schreef:
    (...)
    Als 17-jarige zie ik mezelf niet op de kinderafdeling rondlopen.


    Interesseert jou dat wat? Je bent meestal dan ook een stuk goedkoper uit. Vrijwel alle meiden in mijn klas - die het nog passen - kopen liever broeken op de kinderafdeling bij de H&M dan de vrouwenafdeling. De broeken zijn namelijk exact hetzelfde, alleen is het prijsverschil €10,- of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    H&M , Zara , Only , PULL&BEAR , al deze zijn vrij kleine maten (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Pull&Bear, Bershka, Zara, Primark en sowieso veel Engelse/Franse winkels hebben (naar mijn idee) vaak kleine maten. (:

    Ga naar Italie, haha daar is iedereen heel klein dus hebben ze veel leuke dingen in jouw maat ;)