• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jill

    "Wat zou jij doen als je getrokken werd?" vraag ik Max. "Vechten natuurlijk, waar heb ik anders mijn hele leven voor getraind! Ik wil mijn vader en heel Panem laten zien wat ik kan!". Ik hou ervan hoe verschillend Max en ik zijn. Hij is de enige die weet dat ik blaf, maar nooit bijt.
    Bij hem kan ik mijn echte gevoelens uiten, hoef ik niet te doen alsof. Daarom is het goed dat we zo verschillend zijn. Ik vind het best als hij zich kapot traint, als hij maar nooit getrokken wordt, of zich aanmeldt. Maar gek genoeg doen ze dat niet zo snel in district 2. Ze geven iedereen een eerlijke kans, en melden zich niet zo snel vrijwillig aan. Ik bedenk me ook wat ik zou doen in de spelen. Rennen, vechten? Misschien doe ik wel net of ik een beroeps ben, als ik een mooi hoog cijfer haal. Ik beslis alles pas op het laatste moment.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Maeleena

    Ik moest toegeven, Evan was natuurlijk een geweldig stylist. Niet dat ik die woorden ooit hardop zou zeggen.
    'Het zullen zeker... interessante spelen worden,' zei ik bedachtzaam. Ik vertrouwde Evan's 'gevoelens' zeker wel. Ik wist alleen niet of dat iets goeds of slechts was.
    'Dus,' zei ik nieuwschierig. 'Als je niet hier bent voor de weddenschappen, waarom dan wel? Ik betwijfel dat je hier voor de gezelligheid bent.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raechell-district 11
    Helaas werd ik snel terug geroepen naar de echte wereld.Iemand klopte op de deur.Ik liep naar de deur en deed hem open.Er stond een klein mager meisje voor de deur, ze huilde.'Kan ik helpen.'(ik schatte dat ze net 5 was.)
    'Mijn arm.'Zei ze rustig met een zacht stemmetje. Het meisje kwam me bekent voor maar ik wist niet waar van.'Ga maar op de stoel zitten ik ben zo terug.'
    Ze deed wat ik vroeg.Ik pakte een doos waar spullen in zaten die we ook gebruike in de Apotheek.Ik liep weer naar haar toe en zette de doos op tafel.'Mag ik effen naar je linkerarm kijken?'Ze stak haar arm uit. Het was blauw en wat opgezwollen.'Kun je je arm nog bewegen?'
    'Ja maar het doet pijn. '
    'Dan is het niet gebroken.'
    Ik pakte een paars blauwe zalf uit de doos en smeerde het op haar arm. Het zag er gelijk beter uit. Ik deed gelijk wat verband omheen.'Wat is je naam?'
    ik was tegelijkertijd met het verband bezig.
    'Lisa.'
    'Dan ken ik jouw. Jij woont toch veder op?'Ze knikte. Ik was klaar met het verband.'Laat die arm rusten goed?'
    'moeten mijn ouders niet betalen?'
    'Nee dat hoeft niet.Ga nou maar en laten rusten die arm.'
    Ze liep blij de deur uit.Ik pakte weer mijn boek.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [*Twijfelt* zou ik nog een tribuut aanmaken? Die kan dan halverwege doodgaan x] Een slachtoffertjer...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik zuchtte opgelucht toen ik Jovi, even van mijn broers, eindelijk binnen hoorde komen. Mijn maag rammdelde verschrikkelijk. ''Sorry. Ze checken nu ook al op echt geld enzo. Dus het was lastig er langs te kunnen komen..'' Mompelde hij zacht tegen mij. Tjhaa, omdat pappa lang niet genoeg verdiende om mij, mijn zusje, drie broers en broertje te kunnen voeden, drukten we nepgeld in de kelder van een zelfgemaakte printer. ''Gelukkig.'' Ik nam de tas met boodschappen over en bekeek de inhoud. Voornamelijk tarwe en een schaarse levering groente en brood. ''Het moet wel lukken. Pomp jij wat extra water?'' Na een zo goed mogelijke verdeling riep ik iedereen aan tafel, en taste toe. Mijn maag was lang niet gevuld toen het op was, maar het was niet anders.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    StoryBelle schreef:
    [*Twijfelt* zou ik nog een tribuut aanmaken? Die kan dan halverwege doodgaan x] Een slachtoffertjer...]

    [Ja ja een nieuwe slachtoffer 8D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Okay (wbw) Mhm... Welk District zou ik nemen? Suggesties van iemand die een district-maatje nodig heeft?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    [Okay (wbw) Mhm... Welk District zou ik nemen? Suggesties van iemand die een district-maatje nodig heeft?]

    [er zijn nog genoeg districten over ;3'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [WOW! D: Ik heb heel wat pagina's gemist. Iemand even een korte samenvatting? Waar zijn we nu?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Er is nog geen jongen voor mijn favoriete District (5 (wbw))*O* *Gaat er een maken* ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    [Er is nog geen jongen voor mijn favoriete District (5 (wbw))*O* *Gaat er een maken* ]

    [Yeah nieuwe slachtoffer!!!_O_]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caine schreef:
    [WOW! D: Ik heb heel wat pagina's gemist. Iemand even een korte samenvatting? Waar zijn we nu?]


    [Ik kan je neit echt helpen, ik moet de helft nog bijlezen. *Insert panic*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil ook wel iemand aanmaken die doodgaat bij de hoorn van overvloeds x3 De jongen van district 2 (districtgenootje :P)]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    TheLibrary schreef:
    [Ik wil ook wel iemand aanmaken die doodgaat bij de hoorn van overvloeds x3 De jongen van district 2 (districtgenootje :P)]

    [Weer en nieuwe! :3 ik maak wel een nieuwe aan voor 11 ook een jongen. Geen flauw idee wanner die dood gaat :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Zo, ik heb een super lieve gast voor District 5 gemaakt *O* Ook leuk voor Parsel (wbw)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.