• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ben er :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [And back, for a very short period of time. D: Ik probeer nu duizend dingen tegelijk te doen en het lukt niet echt. :$]

    Felan - Tribuut District 12
    De uitdrukking op haar gezicht was alsof ze elk moment in huilen kon uitbarsten. Terwijl we naar het bos begonnen te lopen klopte ik haar wat onhandig op de schouder. "Niet huilen", zei ik. Wat klonk dat stom. "Het... komt allemaal wel goed", al wist ik donders goed dat het niet goed zou komen. Zelfs al konden we jagen, we zouden geen schijn van kans maken tegenover de beroeps...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena
    Evan draait zich opnieuw om en lijkt me nu pas te herkennen. niet vreemd, we hebben elkaar al een tijd niet gesproken. Het Capitool leven is ook zo druk soms...
    'Heey,' roept hij, terwijl hij terug komt lopen. Ik wrijf over de schouder waar hij tegenaan liep. Gelukkig zijn geen van de diamantjes dis in mijn huid zitten, losgekomen.
    'Hey,' zeg ik als hij voor me staat. 'Je weddenschappen al afgesloten?' Ik knik naar de mensenmassa, wetend dat Evan het maar barbaars vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hahaha oké. Ik moet zo gaan, en dan kan ik niet meer online komen, maar morgen ben ik er weer]
    Primrose-Tribuut District 12
    "Het komt niet goed en dat weet je best." Zeg ik
    Ik begin te huilen en wil niet eens meer lopen.
    "Ze zullen me net zo vermoorden als ze Bridget hebben vermoordt, ze zou gewonnen hebben als ze niet vermoordt werd." Zeg ik door mijn tranen heen
    "Snap je het dan niet?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Gotta go! IK zal er morgen weer zijn(Om tien uur misschien)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Raechell-District 11
    Ik was snel bij de winkels.Ik liep een kleding winkel in die jurkjes en pakken verkopen.Ik zocht naar een goede jurk tot dat ik een paar meiden hoorde praten.Ik wist al dat ze rijken ouders hebben . Ik luisterde mee.
    'Hey, Lilly heb je al een idee wie er gekozen gaat worden?'
    'Ik heb van mijn oom gehoord wie er mee gaat doen.Maar ik mag niet door vertellen.'
    'Nou het is iedere geval niet mij!'Ze grinnikte irritant. 'Zeg nou!Zit de er ervan in mijn klas?'
    'Ja de jongen, maar die de meid.'
    'Oke zeg dan het meisje en niet de jongen!.'
    'Oke.'
    Ze begonnen te fluisteren. ik verstond de eerste paar woorden niet.'
    'Ken je die ene meisje van...'Ik verstond niet wat ze zei.
    'nee die ken ik niet.'
    'Ze heet Raechell.'
    Mijn hart stond still


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Bye! *zwaait*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine - District 3
    Na een hele dag in de verschrikkelijke zon, fouten in chips te hebben nagekeken, heb ik er genoeg van. Ik ben het spuugzat dat het Capitool al onze ideeën tegen ons en de andere districten gebruikt. Met een klap zet ik de doos neer op de keukentafel, en loop naar het plein. Ze zijn volop bezig het klaar te maken voor de boete. Onderweg knal ik tegen Quil aan. Maar verder dan 'hoi' komen we niet. Logisch. Wat valt er te bespreken voor de Boete. Een ongemakkelijke stilte volgde, en liet me aan mijn bril prutsen. ''Wat doe jij als je word getrokken?'' Vroeg ik hem zacht, en bekeek zijn groenbruine ogen aandachtig. ''Vechten. Elektronica zal me niet redden bovendien ben ik beter met een bijl ofzo.'' Ik knikte. Niet iedereen hield zich bezig met elektronica. We hadden een bos naast de fabriek. Daar kapten een groep jongens iedere dag hout, zodat wij dat konden verwerken in nieuwe technologie. Zo ook Quil. ''En jij?'' Zei ik zacht op zijn beurt. ''Rennen.'' Ik wilde niets vertellen over mijn onteddekingen van het magnetische veld. Het zou míjn wapen zijn. Mijn kans op overleven. Daarmee spuugde ik in het gezicht van het Capitool. Heerlijk, die gedachten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    StoryBelle schreef:
    [Bye! *zwaait*]

    [doei!*gaat berichten van andere lezen*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    oeps dubbel ;x

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:13 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    [doei!*gaat berichten van andere lezen*]


    [ .. Je weet dat ik niet degene ben die weggaat, toch? (cat)) just checking]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    [ .. Je weet dat ik niet degene ben die weggaat, toch? (cat)) just checking]

    [verkeerd gelezen ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Kan gebeuren (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [terug van eten^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Evan- Stylist district 2

    "Asjeblieft zeg", beantwoord ik haar vraag. "Het enige wat ik wil is een leuk district om voor te ontwerpen. En jij dan?".
    Mensen beginnen weer met schreeuwen: "District 2! District 2!".
    Maar ik sluit me ervoor af, ik hoef het niet te horen, niet alweer. Gespannen wacht ik op het antwoord van Maeleena, zou zij wel gewed hebben?


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.