• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Bye Evan (wbw) Weetje, ik wil best Maeleena zijn. Ze heeft de lekkere mannelijke stylisten voor het uitzoeken. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne- District 1
    Twijfelend laat je mijn hand nog een keer over de jurk gaan, "Kom je we kommen te laat" de stem van mijn vader haalt me weg uit de dag droom.
    Ik knik nog steeds denkend aan de woorden van Douglas een rilling loopt over mijn rug terwijl we naar het plein lopen stel dat ik echt wordt gekozen, mijn vader zou blij zijn terwijl een van zijn kinderen de dood tegemoet gaat.
    Snel sluit ik aan in de rij voor de 16 jarige, voor mijn oudste broer Casmir zou dit het laatste jaar zijn om mee te doen voor mijn andere broer Avain het een na laatste jaar.
    Een vrolijke vrouw met een oranje pruik loopt blij het podium op "Welkom jongens en meisjes van district 1, meisjes gaan eerst natuurlijk" zegt de vrouw en loopt naar een grote glazen bol toe.
    "Aithne Brennan" leest de vrouw blij voor, verbijsterd blijf ik staan.
    Wanneer het meisje langs mij een duw in mijn rug geeft, loop ik verdoofd het podium op en zie mijn vader ver weg staan glimlachend van blijdschap en trots.
    Een dag zou het hem spijten, dan zou ik mijn wraak krijgen, een gemene grijns komt op mijn gezicht.
    Ik geef de vrouw een hand en ga staan kijkend naar Douglas die met grote ogen richting mij kijkt.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Van mij mag het ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [komt terug* wow ik heb iets gemist.o.o *gaat lezen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik maak hem wel dan ^^ Hij is toch maar een slachtoffer (wbw) wil je dat hij vrienden is emt jou karakter?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Meh, tegen jezelf aanpraten is echt gruwelijk saai... Misschien maak ik nog wel een stylistenrol, kan dat? ^.^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ik vind dat dat mag, want de Stylisten zijn epic (wbw) Maar dat is mijn mening *Wacht op Caine*)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik volgde Maeleena naar binnen, waar een grote tafel stond voor de stylisten en de Spelmakers. Het was een overdadig versierde kamer. Ik vond het fantastisch.
    Als eerste liet ik mijn handen over de zijdezachte stoelen glijden, bekeek de stof en de kleur, kreeg een aantal bizarre ideeën voor jurken in mijn hoofd en ging toen zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ehm. Nee, geen vrienden. Misschien herinnert hij zich haar als nerderig, verlegen meisje? En ziet hij haar daaer nu zo.. Bam. Aantrekkelijk, prachtig, aantrekkelijk staan? ^^ Jep, ik zei het 2x ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena
    Ik ging op de zachte stoelen zitten, naast Fayan. god, wat was ik slecht in groepen. Elf andere stylisten zaten om me heen, en ik klapte dicht. Ik mijn hoofd dacht ik aan district 7, en begon aan ontwerpen te denken. ik hoorde nauwelijk iets van wat er gezegd werd, en merkte het maar half toen Evan binnenstormde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aria
    rustig liep ik met een prachtige kimono maar het centrum voor de boete. Mijn moeder had me op gemaakt en ik moest toe geven dat ik me ook mooi voelde. Maar dat was niet belangrijk , het ging er om dat ik vandaag mijn plicht moest doen waar ik voor opgevoed was.
    Rustig ging ik in de rij staan waar ik hoorde. Ik zag een paar meisjes fluisteren dat over mij. Dat raakte me nog een beek maar toch bleef ik staan zoals ik altijd stond.
    Ik luisterde niet eens meer alleen of ik in mijn hand moet op steken. Verbaast hoorde ik opeens min naam die geroepen weet. Rustig liep ik naar voren en was wel blij dat ik nie me moest op geven. Zo wisten de rest minder snel dat ik was getraind.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [@Leave: Komt voor elkaar (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ehm, de persoon die Evan speelt zei dat ze wegging, moet ik dan maar gewoon verdergaan en toen alsof ie binnenkwam? :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja :'D Ze zei dat evan binnen stormde, en toen moest ze weg ^^ dus mag je gewoon doorgaan.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay Leave, ik ga een stukje schrijven nu voor Percy. Zijn korte rol staat in eht rollentopic]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.