• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!

Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.

[*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Volgende dag dan maar]

I'd rather die than be famous.

[Ja, ik denk dat we zo ook naar de volgende dag moeten.]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[Laten we nu allemaal nu maar gewoon vrolijk naar de volgende dag gaan, volgens mij is iedereen die hier is het er mee eens.. :'D *Gaat schrijven*]

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:30 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Jaaa, volgende dag! 8D]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[wie is btw mijn district genoot? D6]

Hell is what you make it.

Ardina - District 7.
    Nadat ik mijn jurk aan had getrokken, ging ik meteen naar het grote plein in het midden van het District. Ik was laat, ik kon nog net zien hoe onze burgemeester een briefje uit de grote ronde schaal met 'meisjes' trok. Snel rende ik naar de plek waar ik hoorde te staan. De burgemeester had een briefje getrokken en keek naar de groep meisjes toe. Nee, hij keek niet alleen naar de meisjes. Hij keek naar mij. En voordat ik het echt doorhad, werd mijn naam opgenoemd.

I'd rather die than be famous.

Fayan - Stylist
    Dit keer had ik mijn wekker belachelijk vroeg gezet. Het was net 6 uur, de zon was nog niet eens volledig op, maar ik vloog meteen mijn bed uit en sprong onder de douche.
    Ik was veel te hyper om normaal en rustig te doen, je zou zo denken dat het vandaag mijn verjaardag was. Maar nee, vandaag was de boete!
    Het was misschien behoorlijk sadistisch dat ik vandaag zo abnormaal vrolijk was, maar voor mij hield de boete niet de ondergang van een aantal gezinnen in, het was dé dag waarop ik te horen kreeg op wie ik mijn kleding kon loslaten waarmee ik beroemd zou worden. Ik kon niet wachten!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Evan

"We zien elkaar snel weer tijdens de spelen, succes nog! Doeg!", schreeuwde ik boven iedereen uit. Ik slenterde op m'n gemakje weer terug naar huis, ik was doodop. Tijd voor wat slaap

Jill

"Max! Max!", De tijd was voorbij gevlogen en we lagen samen midden in een weiland. Allebei waren we een beetje ingedoezeld, en het was al bijna donker. "Ik ga maar eens, Max". "Mmm", was het enige wat ik hoorde. "Doeg!" Snel liep ik naar huis om daar moe in bed te vallen. Morgen was de boete.

[faaaal ik was nog bezig met de dag afsluiten en jullie zitten al in volgende dag XD... maar hoe dan ook volgende dag :D]

Felan - Tribuut District 12
    We hadden nog vrij veel gevangen, Primrose en ik gisteren tijdens de jacht. Langzamerhand was het besef dat ik waarschijnlijk uitgekozen ging worden vervaagd; alsof het alleen maar geruchten waren. En geruchten, dat waren het eigenlijk toch ook?
    Toch had dat zware gevoel weer de hele nacht lang op mijn hart gedrukt. Slapen was me niet gelukt; Nalyua evenmin, zodat ze uiteindelijk maar bij mij op het matras was gekropen en ze tegen mijn borst gedrukt toch nog wat had kunnen slapen. Ik niet. Ik wist zeker dat ik lijkbleek was geweest; alleen kon je dat niet zien in het donker.
    Nu stonden we naast elkaar op het plein, in de menigte. Ze kneep mijn handje bijna fijn. Zoals ieder jaar werden de meisjes als eerst gekozen. Mijn hart sloeg een slag over toen ik de naam van Primrose voorbij hoorde komen.
    "En nu... De jongenstribuut."
    Ik kneep mijn ogen dicht. Nee, nee, nee...
    "Felan Cethrayn."
    ...

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Haaaj ;d]

Elaine
    Er werd ruw aan mijn schouder getrokken. ''Elaine, sta toch eens op.'' Gromde Maikel, mijn jongste broertje. ''We komen te laat voor de Boete.'' Met die woorden liet hij me alleen. Ik zag nu al mijn hele leven aan me voorbij flitsen. Ik was niet getrokken, maar ik had een voorgevoel. Mijn gevoel klopte altijd, en daarom werd ik meteen alweer lijkbleek. Mijn tante Latrinne kwam langs om me te helpen bij mijn outfit. ''Je moet stralen, meisje.'' Glimlachte. Ze trok de jurk strak om mijn slanke figuur, en deed mijn haren en make-up. Toen ik in de spiegel keek zag ik zowaar een.. Leuk meisje. Mijn bril lag naast me, en voor het eerst kon ik mijn ogen eens goed bekijken. Ik vond mezelf werkelijk 'knap' te noemen. Samen met mijn tante, vader, broers en zusje liep ik naar het plein waar de Ceremonie in volle gang bezig was. Snel schreef ik me in, en ging bij mijn leeftijdsgroep staan. Enkele meisjes die ik herkende van school wierpen me een jaloerse blik toe, en ze waren niet de enige.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Maeleena

Ik word de volgende dag wakker van een schel geluid. Geïrriteerd zit ik rechtop, alleen om te merken dat ik op mijn werktafel sliep. ik zucht en neem de rinkelende telefoon op. Een formele stem begint te babbelen in een Capitools accent.
    'Maeleena Eglantine? U word verwacht bij de spelmakers, samen met de andere Stylisten. u bent dit jaar geselecteerd voor district 7.'
    'Waarom zo vroe-,' begin ik te vragen, maar de mevrouw hangt al op. Ik haal mijn schouders op en kleed me aan. District 7, wat een feest, dacht ik sarcastisch. Ik gooi wat outfits bij elkaar en neem mijn naaispullen mee. Ik doe geen moeite om de boete te kijken op de televisie, ik zalz e snel genoeg in het echt zien.

[La la, ik faal. (cat)]
    [edit, ik heb de boeke in het Engels gelezen, ik weet niet zeker of spelmakers, klopt?]

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:40 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Oh, StoryBelle, krijgen we een telefoontje en moeten we dan verzamelen in het Capitool? Moment hoor, even mijn stylist dan onder de douche vandaan schoppen (cat)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Ik weet het niet. (cat) Met TheLibrary was er iets gezegt over een telefoontje over welk District we zouden krijgen, en ik nam aan dat we moesten verzamelen in die toren in eht Capitool? You know, waar de tributen mogen trainen voor een paar dagen voor de spelen, en worden gestyled voor de ceremony?
    ... Ik weet het niet zeker XD I have the dumbz...]

Liam D6

Ik pluk wat aan mijn jasje. De laatste keer, laatste keer van de boete voor mij. Sommigen wouden zich vrijwillig aanbieden, maar ik wou er gewoon vanaf zijn. Ik was er geen type voor. Ik vond het al vreselijk om er naar te kijken op tv. Om er ook maar aan te denken was al gruwelijk genoeg. "Als eerste, de jongenstribuut." word er omgeroepen. Het was altijd anders hier, eerst de jongens, dan de meiden. Geen idee waarom. Ik sta afwezig te wachten. De kans dat mijn naam word getrokken is toch te klein. Het gebeurt toch niet. "Liam Statur." klinkt het dan. Ik schrik op. IK?! Dat kan niet! Ik word op m'n schouder geklopt en ik loop naar het podium. Stilletjes wacht ik tot iemand zich aanbied, dat gebeurt bijna elk jaar... maar niemand komt. Niemand. Shit... ik ga dood. Ik sta een beetje verbaasd op het podium. Maar dan verstrakt mijn blik abrupt. Ik ga door tot het einde. Ik zal gewonden genezen, dat is wat ik doe. Al mijn hele leven. Spelen of niet, ik doe wat ik altijd al doe. ze zullen me waarschijnlijk proberen te vermoorden daarna, maar dat kan me niet schelen. Ik win het toch niet. Dan kan ik maar beter zorgen dat de winnaar heelhuids terug komt. Misschien wel het meisje van ons distrikt. In spanning wacht ik af wie het is.

Hell is what you make it.