• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Hihi. Ik wil ook nog een maatje voor Elaine, maar de drukheid heerst :Y)]
    [Wel leuk wbw]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Leave: Als niemand een leuke tegenspeler voor Elaine wil maken kan ik dat er ook nog bijnemen hoor, maar ik weet neit of iemand meer dan 2 rollen mag. (joehoe)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga ff weg want ik heb zin om een boek te lezen :3
    Bye]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Bye *zwaait, kijkt verlangend naar boek* Nee, ik wil het in bed uitlezen. (cat) ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    "Ik verveelde me gewoon dood, als ik al van tevoren had geweten dat het hier een mensenhandel was..."
    Soms is het Capitool toch een beetje vreemd. We hebben een geweldig gevoel voor mode, maar ik heb altijd het gevoel dat mensen ons maar raar vinden. Als je onze mensenhandel hier ziet, begrijp ik waarom.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Maeleena
    Evan's half afgemaakte zin vervaagt in de mensenmassa. Hij is met zijn gedachten duidelijk even ergens anders. Evan is neit veel verranderd sinds ik hem voor het laatst zag. hij had nog steeds rood haar dat hij overal mee wist te combineren, en een baardje. Vergeleken met mij was hij normaal.
    'Had je iets anders verwacht dan?' vraag ik, om zijn aandacht terug te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Komt het verhaal binnen gestormt. "Sorry! Beetje laat! Waar zijn we?!"

    [check het topic voor beschrijving ^^]


    Hell is what you make it.

    [Mensen? Waar zijn we nu? Nog steeds de dag voor de boete? Ik wil inspringen (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [We zijn nog steeds de dag voor de boete volgens mij. Maeleena en Evan (stylisten) zijn aan eht praten in het capitool, en uhm, de mensen van District 12 gingen samen jagen, en Raechell was in de apotheek aan eht helpen...
    Maar is het niet beter dat webinnenkort naar de voglende dag gaan?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Ik heb geen idee waar we zijn, ik ben pas net binnen gekomen XD]


    Hell is what you make it.

    Evan

    "Ik weet het niet. Ergens had ik het wel verwacht, zo gaat het elk jaar dus waarom dit jaar niet". ik praatte op een afwezige toon. Ik was ook afwezig. Ik staarde in de verte en sloot me af van de buitenwereld. Maar toen ik het gegil weer hoorde, verstoorde het me uit mijn trance.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Ik ben net online nadat jullie mijn hele inbox vol hebben gespamd. Waar zijn we?]


    I'd rather die than be famous.

    [volgende dag klinkt goed]


    Hell is what you make it.

    [Oké, want Fayan verveelt zich, dus volgende dag dan maar? *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Karli: zie mijn vorige bericht ^^]

    Maeleena
    'Ik ga maar weer eens terug,' zeg ik als ik zijn aandacht heb. Ik glimlachte vaagjes. 'Ik heb nog outfits te maken... Zie ik je snel?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.