• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Felan - Tribuut District 12
    "Is goed." Het deed me een soort vreemd plezier te zien dat zij nu degene was die zich ergens leek te generen, terwijl ik voor mijn gevoel boven de kolkende stroom van emoties en doodsangst stond. Alsof het me allemaal niets meer deed... Ik wist dat het in de arena anders zou gaan en dat ik waarschijnlijk direct zou vluchten tot één of andere beroeps me uit mijn schuilboom zou schieten, maar voor nu voelde ik me machtig.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Jammer...ik moet ook gaan als ik geen preek wil van mijn moeder]
    Primrose-Tribuut District 12
    "Oké." Zeg ik
    Het is raar, ik zie eruit alsof ik op m'n best ben terwijl ik in tranen kan uitbarsten maar dat doe ik wel in het bos als ik wil dat mensen denken dat ik niet zo'n zwak iemand ben die meteen doodgaat in de arena.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Raechell-District 11
    Ik ging in het gras zitten en Thijs naast me. We staarde naar de mensen die in de vele zon zitten te werken voor weinig eten.Ik haatte het Capitool. Ze vermoorde onschuldige kinderen en kijken ernaar of het beesten zijn. Ook laten ze mensen uithongeren.
    'Raechell wat zou jij doen als je mee deed aan de spelen?'
    'Ik zou vechten voor mijn leven.en jij?'
    'Ik zou waarschijnlijk dood gaan, maar vechten zo ver als ik kan.?
    'Thijs als wij allebei meedoen beloof je dan dat we elkaar niet vermoorden.'
    'Beloofd en dat zou ik nooit doen jouw vermoorden.'
    ' ik jouw ook niet . niet voor zo'n dom spel.'
    'Zouden we een team zijn als we allen bei mee doen?
    'Nee, ik zou allen gaan en overleven zo ver mogelijk van de tributen.'Zei ik tegen hem.
    Ik staarde naar de boom met groene bladeren.Ik had nog wat geld in mijn zak voor een nieuwe jurk voor morgen. Mijn oude jurk was te klein en gaat nu naar mijn zus.Het was lang sparen.'Als je het niet erg vind ga ik even een nieuwe jurk halen.bye''doei'zei hij. Hij bleef nog van zijn tijdelijke vrij heid genieten terwijl ik weg liep naar het plein voor een jurk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [er moeten meer mensen meedoen :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    [er moeten meer mensen meedoen :Y)]



    [Misschien heeft iemand genoeg credits om hem in the Spotlight te plaatsen, zodat meer mensen mee doen.]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:29 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ik wacht momenteel op een stukje van Evan *O* sinds hij en Maeleena beiden in eht Capitool rondlopen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [voilá, spotlight. (wbw) nu ga ik eten <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    [voilá, spotlight. (wbw) nu ga ik eten <3]


    [Smakelijk eten!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    StoryBelle schreef:
    [voilá, spotlight. (wbw) nu ga ik eten <3]

    [Thnx om hem in de spotlight te zetten:Y) smakelijk eten]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Hebben de andere districten geen mentor of stylist nodig want waarschijnlijk in deze RPG hebben maar 3 districten een stylist en waarschijnlijk 2 een mentor. Just saying]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (wat heb ik gemist?)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Niet al te veel. Felan en Primrose gaan samen jagen, ze weten dat veel mensen hebben gewed dat zij District 12 zullen vertegenwoordigen. Evan en de personage van StoryBelle-ben de naam ff vergeten- zijn in het Capitool. R
    aechell praat met ene Thijs. Heb ik het goed gezegd?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Evan

    Ik loop nog even rond en als ik me om wil draaien om terug te gaan, bots ik tegen iemand op. "Sorry, Sorry", begin ik meteen. En zonder te kijken wie het is, wil ik alweer doorlopen. "Heey", zegt de persoon.
    Nu kijk ik wel wie het is en zie ik Maeleena staan. Een oude vriendin, ze is ook stylist dit jaar.
    "Heey", roep ik en ik loop weer terug om even met haar te praten.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    (oke bedankt)

    Aria
    Rustig zat ik een boek te lezen in de bibliotheek van ons huis. Het was een saai boek over hoe je de meest ongewone planten die je kon eten dodelijk kon maken door een klein beetje bladeren te wisselen. Aria kon het uit haar hoofd, omdat ze dit boek al tien keer van haar ouders moest lezen. Ze wisten zeker dat de hongerspelemn er aan kwamen en dit keer moest ik me vrijwillig stellen om rijk te worden.
    Oppeens hoorde ik gelach buiten en keek ik op naar het raam. Een paar oudere jongens zaten wat te praten met wat meisjes. Ik moest eigenlijk jaloers zijn. Van hun ouders mochten ze alles maar ik, ja ik mocht niet veel. Maar ik heb me zelf er al lang bij neer gelegd. Waarschijnlijk kon ik mijn woede binnenkort toch wel uitten. Rustig legde ik het boek neer en liep naar de deur. Misschien was het toch slim dat ik wat nuttigers ging doen voor een keer. Mijn ouders zagen het nu toch niet.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Geen dank. Ik moet wachten tot Fauvism een stukje plaatst aangezien Felan en Primrose gaan jagen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.