• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    Ik glimlachte bedankbaar toen hij dat had aangeboden, en kroop zijn bed in. het bed was niet supergroot, en daarom was ik gedwongen me tegen hem op te krullen en aan te nestelen. Ik had het koud en was halfnaakt. Beter kon niet. Toch vond ik het ergens helemaal niet erg om naast, half op, Percy te liggen, en legde zacht mijn hoofd op zijn borst. ''Bedankt.'' Prevelde ik half slapend. De moeheid sloeg eindelijk toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb haar leeftijd verranderd dan 23, vanmiddag (wbw) omdat ik haar neit voor 29-jarige kan laten doorgaan. Het klopt niet in mijn hoofd.
    also, gay guys rule (joehoe)]

    Maeleena - Styliste District 7
    Nadat Fayan was uitgedanst, wist ik een antwoord te formuleren. Waar haalde hij de energy vandaan?
    'District 7 doet al jaren iets met bomen, dus doe ik waarschijnlijk iets met bruine kleuren en bloemen.' leg ik uit. 'Ik ben het met je eens wat betreft donekre kleuren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    Ik was te slaperig om me ongemakkelijk te voelen. Het bed was warm en zacht en Elaine lag opgekruld tegen me aan. Ik wist mijn armen om haar heen te doen en sloot mijn ogen.
    'Weltrusten,' wist ik terug te mompelen, voordat ik als een blok in slaap viel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik volgde zijn voorbeeld, en viel zo ook in slaap. Het was warm, knus, zacht, liefdevol. Ik voelde me niet langer ongemakkelijk of onzeker. Het was gewoon perfect. Ik had nog maar één angst; Hoe gingen we in de Arena zijn? Als we onafscheidelijk zouden worden, wat nu al tussen mijn vinger glipte, dan.. Moesten we samen winnen. Met die conclusie viel ik uiteindelijk in slaap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Maar dan is Fayan ouder! Die was eerst 28, maar ja, da's zo'n hyper ventje, die heb ik 25 laten worden. Of is dat nog te oud? 8D]

    Fayan - Stylist District 12
    Hé, ik was niet de enige die niet van donkere kleuren hield! Dat was altijd positief om te horen.
    "Je moet iets doen met vogeltjes! Ik hou van vogeltjes, vogeltjes zijn zo lief!" Daarna sloeg ik mijn hand voor mijn mond.
    "Sorry! Ik draaf een beetje door. Mijn hoofd zit veel te vol." Ik schudde mijn hoofd, maar schaamde me niet. Ik schaamde me eigenlijk nooit voor mezelf, dat hadden mijn ouders en mijn vrienden me wel afgeleerd.
    'Fayan, schaam je nooit. Je bent wie je bent en dat accepteert iedereen maar. Zo niet? Dan heb je niets met ze te maken.' zeiden ze altijd. En ik ben het daar volledig mee eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ ... Now what? o.o Kunnen we naar de volgende dag gaan? Het kan zijn dat eht meerdere dagen duurt om naar het Capitool te komen, toch?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jaah ;o]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [... Weet ik veel! :'D Is toch niet erg (joehoe) Hun leeftijden zijn best dicht bij elkaar]

    Maeleena - Styliste District 7
    Ik wuifde zijn sorry weg, mijn hoofd zelf al bij meerdere nieuwe ideeën. 'Hoef je geen sorry voor te zeggen, hoe raak ik anders aan je stuiterbal-heid gewend?' Mijn oog viel op de klok. 'Ik hou je teveel bezig denk ik, je hoort eigenlijk je spullen uittepakken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    'Percy! Wakker worden!'
    Slaperig opende ik mijn ogen. Deliah's hakken klikte weg, terwijl ik wakker probeerde te worden. Ik dacht aan gister, de Boete, Elaine's hand in de mijne... Ik knipperde en keek naast me. Ik moest echt nog slaperig zijn, dat ik haar nu pas opmerkte. Ze lag opgekrult, als een klein vogeltje in mijn armen. Ze zag er zo relaxed uit ik zou haar het liefst niet wakker willen maken... Zachtjes schudde ik haar.
    'Elaine...?' vroeg ik onzeker. 'Tijd om wakker te worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik kreunde, en kroop weer dichter tegen hem aan. ''Nog vijf minuten, pap.'' Fluisterde ik schril en slaperig. Ik was doodmoe aangezien ik niet erg lang hem kunnen slapen. Dus wilde ik nog niet wakkerworden, een dag dichterbij de Spelen zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist District 12
    "Nah, ik volg nooit schema's. Ben niet zo heel erg tijdsgebonden." Ik dacht even na. "Eigenlijk helemaal niet."
    "Maar jij hebt vast ook nog veel te doen, dus ik stel voor dat we allebei onze overvolle hoofden en super creatieve ideeën nu gaan legen en loslaten. Ik zie je vanavond weer bij het diner, en morgen bij het ontbijt... en bij de tributen... en 's avonds weer..." Ik mompelde nog even wat door, maar stapte toen in de lift. Er wachtten nog heel veel kleren, accessoires, pruiken, make-up spullen en meer op me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3
    Ik lachte zachtjes, en kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar verder wakker te maken. Normaal viel ik al belachelijk snel voor een meisje, maar... elaine was neit gewoon een meisje. Ze was slim, mooi, lief... Het soort meisje waar ik nooit een echte kans bij zou maken. Daarom dat ik de kans van deze 'gespeelde' liefde, met beiden handen aangreep.
    'Percy, opstaan!' riep Deliah nogmaals.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Styliste district 7
    Ik gaf hem een vaag glimlachje en zwaaide.
    'Zie je dan, stuiterbal,' zei ik. Okay, tijd om dat bubbelbad te zoeken. De liftdeur was net dicht toen ik me realiseerde dat dit nog altijd de twaalfde verdieping was. Met een diepe zucht begon in aan de 10 trappen naar beneden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie opent zo het volgende topic?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mag jij doen hoor, Caine, als je wilt. ^^]


    Oops... *Dacht dat er nog één reactie overwas na deze*

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.