• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (ik kan niet reageren :( )


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [*wacht geduldig op Evan*
    Ik verdwijn zometeen even, kat moet naar de dokter. (wbw) Steralisatie]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    kiara2 schreef:
    (ik kan niet reageren :( )

    [why?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pascal-district 2-mentor
    Ik nam de taart mee naar huis en stopte hem in de koelkast. Ik pakte weer een wijntje. Ik had helemaal geen zin in morgen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maeleena
    Ik haalde mijn schouders op en keek geïrriteerd naar de mensen. De rijkste mensen van Panem verlagen zich naar dit? als ze weddenschappen afsluiten zouden ze dat, naar mijn idee, in stilte kunnen doen.
    'Ik heb geen tijd om als een barbaar met deze idioten mee te schreeuwen,' antwoord ik. 'En ben ik nog niet klaar met al mijn ontwerpen..'

    [okay, ik ben terug in.. tien minutjes]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 17:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan - Tribuut District 12
    "Oh." Ik merkte zelf maar amper hoe misplaatst dit antwoord was. Wat moest je met een meisje dat je amper kende, als jullie beiden waren uitgekozen voor de Hongerspelen, en dat ze dan opeens haar hele hart bij je kwam uitstorten? Ik zuchtte en richtte mijn blik op de grond, naar mijn voeten die maar bleven doorstappen. De hele zwaarte van de gebeurtenis drong nu pas tot me door. Zeer binnenkort zouden mijn voeten geen stap meer verzetten. Dan zou mijn lichaam koud en kil zijn, ergens verborgen onder anderen in een massagraf. Mijn hart zou niet meer slaan, mijn ogen zouden niet meer kijken... En dat van zoveel anderen, ook niet meer...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Mag ik nog meedoen? -hoopvol-]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [even abo nemen trouwens xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Evan

    "Weet je al welk district je krijgt? Ik ben nog steeds niet gebeld", ik maak een gefrustreerd geluidje als ik dit zeg. Als ze vanavond niet bellen...
    Ergens hoop ik nog steeds op district 11 of 12, maar voor 2 heb ik al wat leuks verzonnen voor de openingsceremonie.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fae schreef:
    [Mag ik nog meedoen? -hoopvol-]

    Tuurlijk mag je nog mee doen:Y)
    Allen ff een rol invullen in het Rollen topic ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fae schreef:
    [Mag ik nog meedoen? -hoopvol-]


    Dan moet je even een rol aanmaken in het rollentopic. ^.^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raechell-district 11
    hoorde ik dat goed, was mijn naam nu al bekend gemaakt? Maar ze trekken hem toch pas morgen?Zouden ze dit nou allen vertellen omdat ik erbij sta? Ik zette het enge idee om mee te doen gelijk van me af en ik zoek veder.Ik vond een leuke jurkje .Hij was wit en zijde zacht. Om de middel had hij een licht blauwe bant.Ik ging naar de kassa toen.'Hoe duur is deze jurk?'
    '20, Ik raak hem maar niet kwijt.'
    'Ik neem hem.'Ik gaf hem het geld.Nu kunnen we weer eten in de winter.Samen met het jurkje loop ik naar huis. Ik weet dat ik al lang terug had moeten zijn in de Apotheek, maar ik had er geen zin.Thuis gooide ik de jurk over de stoel heen.Ik deed mijn jas uit, het was warm.Ik liep naar de "Woonkamer"
    daar stond een oude bank van vroeger met een paar stoelen. het was klein maar fijn.Ik haalde een oude boek uit de kast en ging zitten. Ik bladderde er wat door heen.Ik en mijn ouders hebben daar van alles over planten en kruiden neer gezet. Hoe je een wond schoonmaakt en wat je nodig heb.Ook stond er in hoe je verveelde bijen steken verzacht. Ik las hem helemaal door en sloot me af van de buiten wereld.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    ''Elaine?'' Prevelde mijn oudste broer zacht, en liep mijn kamer in. ''Hm?'' Ik staarde afwezig uit het raam. Klaar voor de boete. ''Pap wilde dat ik je deze gaf.'' Hij overhandigde me een witte, zijden hoes. Ik herkende de stof van mamma's slaapkamer. ''Voor morgen. Help jij Maikel in zijn pak?'' Ik knikte, nog altijd drong het niet door wat Liam zei. Toen hij mijn kamer had verlaten liet ik mijn handen in de hoes glijden. Het was een mooi, vrij sexy, lavendelblauw jurkje. Een zachte stof en gemaakte plooien. Het was een prachtige jurk. Ik zou willen dat ik hem kon dragen voor een feest, niet voor een boete. Ook zaten er schoenen in de hoes. Onschuldige, gelakte collegeschoenen. Zachtjes schoof ik de jurk weer terug, en legde hem neer op mijn bed. Hoe zou het zijn om op dat podium te staan? Toegejoelt te worden, gevolgd tot het einde? Ergens klonk het aanlokkelijk. Mensen die mijn naam zouden weten, roepen. Maar ik was te zwak voor die baldadige Spelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena
    Ik schud mijn hoofd en glimlach vaag. Zijn geïrriteerde blik was best grappig, en ik wist zeker dat we pas erg laat gebeld zouden worden.
    'Ik hoop op district 1,' vertelde ik. 'Die heb jij vorig jaar gekregen, en ik heb er al goede ideeën voor.' En, dacht ik erachter aan, de district 1 tributen waren meestal prachtige modelen. Perfect voor mijn creaties dus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    "Ja, District 1 is prachtig. Maar ik wil dit jaar juist iets heel anders, daarom wil ik graag 11 of 12. Ik heb het gevoel dat dit geweldige spelen gaan worden, ik weet niet waarom, maar zo voelt het. Misschien ziet het capitool eindelijk eens in dat ik de beste stylist ben". Ze keek me boos aan. "Van de mannen natuurlijk", zei ik er nog snel achteraan.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.