• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik doe 't gewoon *O*]

    Fayan - Stylist
    Ineens ging mijn telefoon af, sprong ik onder de douchen vandaan en wikkelde net een knalgele handdoek om mijn middel toen ik opnam.
    Het was iemand van het Trainingscentrum, die zei dat ik daarheen moest komen en me moest melden bij de Spelmakers. Ik had District 12 toegewezen.
    Ik hing op en stak mijn tong uit naar de telefoon, die me slecht nieuws had gebracht.
    District 12! Dat was het ergste district wat je maar kon krijgen! Ik wilde 1 weer!
    Maar goed, mijn dag liet ik hierdoor niet verpesten. Ik kleedde me aan, laadde mijn auto helemaal vol met alle kleding -ik moest even proppen, maar uiteindelijk paste het- en toen ging ik op weg naar het Trainingscentrum.
    "Goeiemorgen, zonnestraaltjes!" riep ik vrolijk toen ik het gebouw bijna in huppelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Max en ik lopen samen naar het grote plein, waar duizenden kinderen met hun ouders staan. Ik heb een sexy zwart jurkje aan, en Max een net pak. Helaas worden we van elkaar gescheden. Onze namen doen allebei maar zes keer mee, waar zou ik bang voor moeten zijn. Toch heb ik een voorgevoel, het voelt echt niet goed.
    Ik luister naar de saaie speech van de burgemeester over de geschiedenis van Panem. De burgemeester is een mollige man die niks tekort komt, hij heeft zelfs iets weg van de kerstman, met precies dezelfde snor.
    Hij stelt ons ook voor aan de ment van dit jaar, Pascal Evers. En natuurlijk onze begeleider, Simon Brown, een echte Capitool gast met overal kristallen. Hij liep naar de meisjes bak toe en graaide er een briefje uit.
    "En de meisjes tribuur is:... Jill Jones!".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Elaine
    Daliah Menthe slaakt de hele Ceremonie, en komt dan tot de trekking. ''We beginnen met een meisjestribuut.'' Iedereen houd zijn adem in. Het is doodstil als ik de letters laat bezinken. ''Elaine Thrown!'' Jubelt ze. Er klinkt geroezemoes wanneer ik dapper het podium oploop. Iedereen bekijkt me, terwijl ik mijn stralendste glimlach opzet. Ze mogen niet denken dat ik zwak ben, vanbinnen in stukjes ben gebroken, ze moeten iemand hebben om een hak naar het Capitool te zetten. Vanaf hier zie ik mezelf op het grote scherm. Mijn donkerbruine lokken in werkelijk aantrekkelijk, bruine krullen. Mijn slanke figuur, en elke schoonheidsspunt op mijn gezicht is gedetaileerd. De hele tijd knik ik een beetje naar de mensen, en glimlach. Ik ben gekozen voor de Spelen. En ik kan mijn uitdaging aangaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena

    Niet veel later wandel ik het trainingcentrum in. Er zijn ongeveer 5 anderen aanwezig, maar Evan zie ik niet.
    'Goeiemorgen, zonnestraaltjes!' roept iemand achter me. Ik kijk naar de man achter me, hij is net binnen. Knal roze haar, perfecte make-up... Ik herriner me deze stylist vaag van vorig jaar, maar ik had er nooit mee gesproken.



    [...Fayan had toch roze haar, of zit ik nu zo vreselijk fout?]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Evan

    Ik word gewekt door de telefoon die al heel vroeg af gaat. Ik ren erna toe om te weten welk district ik krijg.
    "Hallo, met Evan", schreeuw ik bijna in de telefoon. Er werd me verteld dat ik district 2 mog doed, geen 11 of 12 helaas. Maar ik kon nu wel mijn idee uitwerken. Ik werd naar het trainingscentrum gestuurd, en daar ging ik heen. Wachtend op de tributen van district 2.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Cathal, District 5

    Donkere wolken rollen over Disitrict 5. Ik fluit een vrolijk deuntje terwijl ik me aankleed voor de boete. Mijn netste kleding word uit een kist gehaald, en mijn schoenen worden opgepoetst.
    'Kom Cathal, we komen te laat!'
    'Ja, ik wil weten wie er gekozen word!'
    Mijn twee zusjes, Anna en Bethany, trekken me naar eht plein. Ze laten me achter in de laatste rij, waar de achttienjarigen staan. Anna en Bethany doen voor het eerst mee dit jaar, en ik denk neit dat ze zich de gevaren realiseren. ik glimlach naar de persoon naast mij, iemand die ik vaag ken, en kijk dan naar het podium.
    'Alyda Alma!' roept een enthousiaste stem. Het meisje loopt naar voren, haar blik naar beneden gericht. Ikzelf kan mijn ogen niet van dit mysterieuze meisje afhouden, en ik denk dat meer dan de helft van Panem hetzelfde voelt. Ze was bijna betoverend.
    'Cathal Wayland?' Iemand stoot me aan, en ik realiseer me dat dit de derde keer is dat mijn naam word geroepen. Ik steek mijn hand op in verwarring. Ik keek nog steeds richting Alyda.
    'Hier?' riep ik terug. De persoon op het podium rolde zijn ogen.
    'Kom naar voren, je bent gekozen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je hebt het helemaal goed :'D Fayan heeft roze haar, in een 'normaal' jongenskapsel. Dus zeg maar niet heel kort, ook niet lang. Taylor Lautner haar, maar dan fel/knal/oogverblindend roze.]

    Fayan - Stylist
    Voor me zag ik iemand lopen die ongetwijfeld styliste was. Ik stapte meteen met uitgestoken hand op haar af en hoopte dat ze niet, zoals sommigen, een hekel had aan overenthousiaste mensen zoals ik.
    "Hallo, ik ben Fayan." stelde ik mezelf breed lachend voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Had ik het toch goed onthouden. (wbw)]

    Maeleena
    ik bekeek de man voor me, die zich inmiddels enthousiast voorstelde. Ik moest zeggen dat hij geen slechte stijl had, ook al was ik geen fan van zijn felle haar. Maar, bedacht ik me, eht paste wel bij zijn vrolijke personaliteit. Ach, eerste indrukken hé. Ik schudde zijn hand en gaf een van mijn vage glimlachjes.
    'Maeleena,' stelde ik mezelf kort voor. 'Voor District 7 dit jaar. Leuk je te ontmoeten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill, district 2

    Zenuwachtig loop ik naar het podium, ik trek een pokerface zodat niemand kan zien hoe ik me echt voel. Ik zie Max met grote ogen naar me kijken. Er word omgeroepen of er iemand zich aanmeldt. Shit! net deze keer niet. Ik sta er alleen voor. "En dan nu de jongenstribuurt", hoor ik de burgemeester zeggen.
    Hij graait opnieuw in de bak om een jongen te pakken. "En de gelukkige is...".
    Gelukkige, Bah! ik haatte het als hij het zo zei. "...Jack Smith!".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    "Insgelijks. Ik doe District 12," Mijn mond vertrok even in een grimas, maar die schudde ik weg. Fayan, wees blij dat je überhaupt mag stylen, sprak ik mezelf streng toe.
    "Zullen we maar naar de Spelmakers toe dan?" vroeg ik en ik stak mijn arm uit met een 'dames gaan voor'.
    Maeleena was een heel bijzondere vrouw. Ze leek me heel erg toegewijd aan haar werk en ik kon niet wachten haar kleding te zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik zit dus een beetje vast ;3. Ik heb nog geen mede-tribuut of styliste x'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jack

    "...Jack Smith!" Mijn naam werd opgeroepen en ik liep met kleine passen naarvoren. Ik zou dit nooit gaan redden, ik wist dat mijn naam vaak meedeed, maar dit had ik niet verwacht. Ik slikte een keer, toen opnieuw niemand zich aanmelde.
    De ceremonie ging door en werd saaier en saaier, en het werd steeds erger. Ik meedoen, met de spelen. Ik kon het nauwlijks bevatten.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Maeleena
    Fayan stak charmant zijn arm uit, zoiets kan je als vrouw neit weigeren. Evan zal de weg wel vinden, bedacht ik me. Hij zou toch ook elk moment binnen stormen, dus zou ik wel niet op hem wachten. Met een kleine glimlach naar Fayan liep ik naar binnen. Mannen, ze waren nooit mijn sterkste punt geweest.

    [@Leave: wil je dat ik een mede-tribuut maak voor je? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ethan, stylist district 2

    Ik kwam de grote zaal binnengestormd, ik was laat. Ik haastte me naar de spelmakers die al bezig waren. Ik keek naar de andere stylisten, sommige herkenden ik, andere niet. Maeleena stond er ook tussen, samen met een gast met roze haar. Hij had geweldig haar, al zeg ik hetzelf.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Ik moet eraf :( kom er miss later nog op, anders tot morge]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.