• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pascal:
    Na een lange tijd kroop ik eindelijk mijn bed uit.Ik liep naar beneden en pakte een glas en gooide er wijn in.Ik haatte het Capitool , gelukkig had ik altijd nog een groot huis en wijn .Ik pakte een paar papieren en schreef veder voor wat dingen.Ik nam weer een slok en keek weer naar buiten. De zon scheen.
    Waarschijnlijk zou er nu weer iemand pijn leiden voor iets zoals altijd.
    Ik vroeg me af wie er naar de spelen worden gestuurd. Elk jaar dat ik mentor ben heeft niemand nog gewonnen allen die beroeps.maar wat ver wag je in dit district er zijn allen maar beroeps. Ik dronk mijn glas leeg en ging naar buiten om wat te kopen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 11:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ff weer omhoog schoppen]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jill

    De rest van de dag verveel ik me dood. Mijn enige echte vriend, Max, is weg vandaag. Ik zucht en plof neer op de grote bruine bank in de woonkamer. Ik heb zin in de spelen, het is altijd lollig om te zien hoe wanhopig ze elkaar uit moorden. Met natuurlijk, district 2 als uiteindelijke winnaar. Helaas waren het wel meestal de beroeps die wonnen, het kwam bijna nooit voor in de geschiedenis van district 2 dat ze wonnen, zonder dat het een beroeps was. Behalve tien of elf jaar geleden, de man die nu meestal mentor is, won op een spectaculaire manier. Een van de weinige die won zonder beroeps te zijn. Er zijn erg veel rijke kinderen die training krijgen voor de spelen, ik ben een van de weinige zonder training.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose-Tribuut District 12
    Ik grijp de deken vast en duw mijn gezicht erin. Ik schreeuw het uit en zie nog steeds het moment toen mijn vader doodging voor me.
    "Ren weg!" Schreeuw ik
    Ik open mijn ogen en merk dat ik gewoon veilig in ons kleine huisje-Als je het een huisje kan noemen- in de Laag.
    "Rustig Primrose het was maar een droom." Mompel ik
    Ik merk dat Ginevra en mijn moeder al wakker zijn aangezien de matras waarop mijn moeder met mijn kleine zusje Ginevra slaapt leeg is. Ginevra, met haar o zo kwetsbare lichaam kan van geluk spreken dat ze nog maar 10 is en nog twee jaren veilig thuis kan zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan - Tribuut district 12
    De woonkamer, die alleen maar 'woonkamer' genoemd werd omdat hij net iets groter en lichter was dan de enigszins donkere slaapkamer (die overigens meer een slaapkamer en badkamer in één was), was compleet verlaten op mij na. Van buiten hoorde ik nog het gelach en gegiechel van Nalyua komen. Ik stelde me het drama voor dat het morgen weer met haar zou zijn, tijdens de dag van de boete. Normaal gesproken was ze dan al extra dreinerig, maar dit jaar zou het eerste jaar zijn dat ze meedeed en dat zou waarschijnlijk een hoop huilbuien tot gevolg hebben. Ik zuchtte; haalde lichtelijk mijn schouders op. Na zo lang de dans ontsprongen te hebben, zou er ook niets meer gebeuren tijdens mijn laatste jaar.
    Ik wachtte tot de geluiden van haar blijdschap volkomen weggestorven waren en liep toen naar buiten. Achter ons huis was een zielig, klein tuintje; er groeide haast niets, maar het was er wel. Op dit tijdstip scheen de zon daar altijd precies in, en het was mijn favoriete plaats om te zitten als ik eigenlijk moest werken maar daar geen zin in had, zoals nu.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 14:43 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Seamus-Mentor District 12
    Morgen was het zover, de dag van de boete. Ik verwacht dat de tributen van district 12 alweer verliezen aangezien er tot nu toe maar twee winnaars uit district 12 zijn. De ene herriner ik me niet en de ander..tja dat ben ik. District 12 kent bijna geen winnaars, dus waarom zou ik ook nog hoop hebben


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    Ik heb al heel wat meegemaakt in het leven en het ergste van allemaal is: het feit dat mijn oudere zus tijdens de Hongerspelen is vermoordt door een jongen uit District 2, een Beroeps dus. De enigste personen die me op de been houden zijn: Ginevra en mijn moeder. Verder heb ik geen reden om te leven, ik leef alleen om deze twee in leven te kunnen houden


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [CrispsPink: Stuur Primrose anders op Felan af? Aangezien ze uit hetzelfde district komen... ^^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    [CrispsPink: Stuur Primrose anders op Felan af? Aangezien ze uit hetzelfde district komen... ^^]



    [Goed idee, zal ik zeker doen. Woont hij in de Laag??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [Goed idee, zal ik zeker doen. Woont hij in de Laag??]


    [Yush :3 Hij zit wel in zijn achtertuin nu, maar daar laat ik hem wel even uitkomen. Of laat Primose aanbellen ofzo. Idontknow]

    [Oeeeh, 1000e post. 8D]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 14:58 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Yush :3 Hij zit wel in zijn achtertuin nu, maar daar laat ik hem wel even uitkomen. Of laat Primose aanbellen ofzo. Idontknow]

    [Oeeeh, 1000e post. 8D]



    [Ik zal Primrose wel laten aanbellen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Raechell-District 11:
    'Mam het groene spul is op vind je het erg als ik nieuwe ga halen?' ik liep naar mijn moeder toe ze was bezig iemand arm schoon te maken.'is goed kijk je wel uit?'
    'Mam ik kijk altijd uit.O en die donker groen brandnetel spul is ook bijna op.Die haal ik ook wel.'
    Ik liep weer naar het aparte kleine Kamertje en pakte een schouder tas. Ik controleerde of er alles wel in zat. Mijn messen zaten er in.Ik liep de Apotheek uit . Toen liep ik naar het puntje van het District. Bijna niemand kwam daar ooit. Het was stil. Je hoorde allen het gezoem van het hek.Maar 1 stuk van het hek zat nooit onder stroom. Je kon er zo door heen. Ik klom op het hek. Toen ik boven het hek was pakte ik een tak van een boom vast. Voorzichtig liep ik op de tak naar de stam toe. Toen klom ik weer naar beneden.Ik liep veder het bos in. Met mijn mes snee ik de planten van hun wortels af en deed ze in mijn tas. Toen zag ik heel veel Brandnetels. Ik pakte een oude handschoen op de brandnetels uit de grond te trekken. Ik hoorde geritsel uit de bosjes komen en automatisch gooi ik mijn mes snel naar achter. Mijn mes snee een tak door en die viel op iemands hoofd. 'Thijs, wat doe jij hier?' Hij hield met zijn ene hand een konijn vast en zijn andere hand zijn hoofd.'Ik jaag soms.'
    Zei hij.
    Ik liep naar hem toe en pakte mijn mes. 'Ik wist niet dat jij zo goed met mensen kon omgaan.' 'en ik wist niet dat jij jaagde.Welk wapen gebruik je?'
    'Ik gebruik strikken.Hoe kom jij hier trouwens?' 'Via een hek dat het niet doet en een boom.'
    'Zo kom ik hier ook.'
    Ik deed de planten in mijn tas en liep weer weg


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [Ik zal Primrose wel laten aanbellen]


    [ok (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Evan

    Morgen is de boete, aan de slag dus! Ik moet nog veel doen, en ik heb nog steeds niet gehoord welk district ik doe. Ik heb natuurlijk al wel wat kleine ideetjes voor een paar districten, maar ik wil het zo graag weten. De dag schiet zo snel voorbij, niet te geloven. En morgen is de grote dag al.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose-Tribuut District 12

    Ik bedenk me dat ik wel naar Felan toe kan gaan. Dat is een goed idee, als het niet de dag voor de boete was maar achja dat veranderd niet veel. Hoe slecht kan het gaan? Ik sta op en loop naar onze 'badkamer' waar ik gewoon snel in bad ga en m'n tanden poets. Ik pak mijn donkergroene broek,trui en vest en trek ze aan. IK doe mijn zwarte laarzen aan en loop naar de 'keuken'.
    "Waar ga jij naartoe?" Vraagt Ginevra
    "Naar Felan, pas goed op jezelf." Zeg ik zonder om te kijken

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 15:09 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.