• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!

Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.

[*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Pascal:
    Mijn wekker ging. Ik had geen zin om op te staan. Morgen was de boete en ik had nog veel te doen.Ik zet de wekker een uur voor uit en ik duik mijn bed weer in.
    Raechell:
    Helaas vulde het broodje mijn maag niet echt.Ik had nog steeds honger.Ik liep naar de Apotheek toe. Vanaf de bakker was het 6 min lopen.Toen ik daar aan kwam deed ik de deur open. Ik zei 'Hallo'tegen mijn ouders en ging acht de kassa staan.Mijn ouders waren bezig met iemand die last heeft van zijn longen toen hij werd gestraft door de bewakers.Hij had een grote blauwe plek.Opeens kwam iemand binnen. Het was een vrouw en ze had een kind in haar armen.Hij bloede Verschrikkelijke.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Ik vind het eigenlijk best doelloos dat we op de dag vóór de boete beginnen en niet op de dag ván de boete. I mean: een hoop van de 'slachtoffers' hebben geen tegenspeler uit hetzelfde district, en dan moet je een hele 'dag' in het RPG vullen met tegen jezelf aanpraten... Een beetje vaag, niet?]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fauvism schreef:
    [Ik vind het eigenlijk best doelloos dat we op de dag vóór de boete beginnen en niet op de dag ván de boete. I mean: een hoop van de 'slachtoffers' hebben geen tegenspeler uit hetzelfde district, en dan moet je een hele 'dag' in het RPG vullen met tegen jezelf aanpraten... Een beetje vaag, niet?]

[Ik heb express 1 dag voor de boete gekozen. Een soort kijkje in hun normale leven voor dat ie in stort.]

Jill
    Ik slenter door district 2, het is stil vandaag. Veel mensen bereiden zich voor op de boete, van morgen. Ik snap niet dat mensen serieus al dagen van te voren beginnen. Ik doe het de laatste paar minuten. Maar ja, mijn naam telt dan ook niet zo veel mee, mijn pappie hoeft niet zo zielig te doen voor wat zakken voedsel, pfff.
    'Kijk dan wie er nu over straat loopt', hoor ik vanuit de verte. O nee, die aeme weer. Ooit wordt ik nog besmet door hun arme-bacterieren.
    'Kijk ze dik zijn dan', roept een broodmager meisje, Mary genaamd. Ze is de dochter van een lage trainer, iemand die er niet toe doet, mijn pa staat zo ver boven haar pa.
    'Hou je bek, en rot op!' roep ik naar het groepje meiden. Geschrokken rennen ze bang weg. Ik glimlach, een grote mond maar een klein hart.

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

[HALOWAAAA]
    Ardina - District 7
    Ik stond op, zoals iedere ochtend: Ik ontbeet, poetste mijn tanden, douchte, deed mijn make-up op en kleedde me aan. Ik liep naar onze grote woonkamer, waar mijn broer zat. 'Goeiemorgen, Ardina,' zei hij. 'Morgen,' antwoordde ik. Ik paktte mijn boog en verliet het huis, net zoals elke ochtend. Ik hield ervan, om gewoon te schieten. Ik had niet echt een doel; wij hadden eten zat. Ik geef toe; we waren niet arm. Mijn moeder snapte niet dat ik ervan hield. Wanneer ik schiet, zit er een beetje haat vast aan de pijl. Haat aan het Capitool, dat mijn vader aan de Spelen mee moest doen. Morgen zijn de Spelen weer. Mijn naam zit slechts één keer in de pot, maar diep in mijn hart wil ik meedoen, verdergaan waar mijn vader gestopt was.

[Lol, ik faal in het begin :'D]

I'd rather die than be famous.

[zin om te schrijven, en avo berichtje :D]
    Evan
    Mijn wekker gaat met een luide 'Tringgg' af. Verwoed sla ik in het rond op zoek naar de snooze knop. Mijn wekker valt met een luide klap op de grond en stopt met geluid maken. Ik draai me weer om en wil weer weg vallen.
    'Opstaan!', wordt er dan plotseling door het huis geschreeuwd. Lekker dan samenwonen met je moeder. Ik weet dat ik moet opstaan, ik moet nog veel doen voor morgen. Zelf hoop ik op een arm district, dat is weer eens iets anders dan district 1 of 2. Ikmoet natuurlijk wel geweldig gaan doorbreken.
    'Opstaan!', wordt er opnieuw gegild. Vermoeid gooi ik de deken van me af en ik sleur mezelf het bed uit. In een waas doe ik alles, aankleden, tanden poetsen, eten en dan ontwerpen.

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 21:28 ]

[En hoe slim ben ik dan om voor de derde keer mijn abo te vergeten XD, dus opnieuw een bericht voor mijn abo]

[Ik ga toch ook even een abo nemen. Spam mijn mail maar vol! Ghehe.]

[En ik vergeet een abo te nemen --']

[OH FUCK. En nu alweer :3]

Raechell:
    De vrouw staarde mij aan, haar ogen vroegen om hulp.'Mevrouw loop achter mij aan.' Ik had dit al wat vaker gedaan , maar dan vaak met wat kleinere gevallen.We liepen een kleine kamer in.'Leg hem op bed neer.'Zei ik tegen her.
    Ze deed wat ik zei.Ik liep naar het jongetje toe, hij leek nog maar 8 jaar oud en was bewusteloos.'Wat is er gebeurt?'
    'Hij stol wat eten van een meneer ,omdat hij honger had.Toen werd hij gewoon bijna dood geslagen.Hij gaat toch niet dood?'
    'Ik kijk wat ik kan proberen.'Ik legde hem op zijn buik.Zijn t-shirt was kapot en ik scheurde hem kapot. Zijn rug zag er vreselijk uit. Opgezwollen met bloed.De wonden kon je niet goed zien.Ik pakte een bak met water en een oude doek. Toen zijn rug eindelijk schoon was kon ik zijn wonden zien.Het viel gelukkig mee, de bloed maakte het erger.Ik pakte een groen papje van wilde planten en kruiden en verdunde het met water. Ik smeerde zijn rug in.
    Het zag er gelijk beter uit.Ik deed een doek om zijn rug heen en zette hem strak, ze hebben niet veel geld en daarom doe ik geen verband.De vrouw pakte haar zoon weer beet .'Dat kost 20 munten en 10 munten voor het kleine flesje met groene spul zodat er geen ontstekingen komen. O en elke dag een nieuwe doek strak om hem heen doen.'
    De vrouw staarde mij angstig aan.'Zo..zo..zo veel..'
    'Sorry mevrouw. maar u zoon is aardig verwond.'
    'Ik heb maar 24 is dat genoeg?'
    'Oke.'Ik nam het geld aan en zij liep weg met haar zoon en het flesje.
    Ik wachtte weer tot er een nieuwe persoon aan kwam.

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 22:29 ]

Ardina
    Ik liep naar het kleine centrum, ik had nog geen kleren voor de Boete van morgen. Ik liep de enige duurste winkel in District 8 in; Er waren niet veel kleren, maar ze waren wel mooi. Ik paste en beige jurk aan, met een grote strik. Dit was hem, dit zou ik dit jaar aandoen met de Boete. Ik zou vandaag niet meer gaan doen als eten koken, dus ik plofte op de bank en zette de TV aan, en keek naar hoe iedereen de Boete aan het voorbereiden was. Morgen is het zover, en ik ben benieuwd wie het gaat worden.

[Ik verveel me, dus schrijf ik nog een heel onïnteressant stukje voor Maeleena
    Karli, ik dacht dat Ardina district 7 was?]

Maeleena:
    Schets na schets tekenen ik uit. Zeker driekwart van mijn papier ligt in de prullenbak tegen de middag. Ik zucht, mijn creativiteit loopt niet goed vandaag. Ik berg mijn tekenblok op. Misschien dat een rondje rond het Capitool me wat inspiratie geeft. Na snel mijn felle make-up bij te werken, loop ik de drukke straten op.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aithne
    "Aithne wakker worden" de geïrriteerde stem van Cester klinkt door de kamer.
    Op een langzaam tempo loop ik van de trap, waar Cester staat te wachten, Cester is een 30 jarige man die mij en mijn broers al sinds ik me kan herinneren trainingen geeft voor de spelen.
    Op een iets sneller tempo loop ik naar de grote badkamer om een grijze broek met een grijs shirt aan te trekken, bang om weer een klap te krijgen van mijn vader of Cestar die ons al vaker hebben geslagen als we te laat kwamen.
    Snel pak ik een appel van tafel af en loop naar de training-kamer, waar ik mijn twee oudere broers al snel zie.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fayan - Stylist
    Ik zet een lekker swingend muziekje op en begin aan het sorteren van alle kleding die ik al af heb en sowieso mee moeten straks naar het Trainingscentrum. Een ander stapeltje, voor in de Tributentrein, leg ik nog even apart.
    Ik dans tussen alle rekken door en sorteer mijn kleding zoals altijd op kleur, in de volgorde van een regenboog. Ik zing luidkeels mee en keur alle kleding nog eens uitgebreid voor ik ze definitief ophang.
    Als ik na een paar uur daarmee klaar ben, kijk ik op de klok en zie dat het drie uur 's middags is. De halve dag is al om!

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen