• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    Ik glimlachte schaapachtig naar Deliah, en knikte naar de mensen op het plein. Hun gejoel ging over in een ongerust, bezorgd gemekker toen de camera's uitwaren. Verbluft bleef ik staan. Denkend aan mijn actie. ''Een geweldig idee, Elaine. Zo kom je de spelen wel door.'' Glimlachte Deliah slijmerig voor ze het podium verliet met haar suikerspin jurkje. Vredesbewakers sloten zich om het podium heen, terwijl ik me omdraaide naar Percy. Ik herkende hem meteen toen hij kwam aangewandeld. Hij had een jaar bij mij op school gezeten. Maar toen was ik een nerd en nu was ik.. Eh.. Knapper? ''Het leek me wel zo netjes me persoonlijk voor te stellen. Dat is iets anders dan mijn naam door het publiek horen schalmen. Ik ben Elaine.'' Glimlachte ik. Zijn hand had ik al vast, dus die hoefde ik niet meer te schudden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist District 12
    Opeens werden er stoelen verschoven en schrok ik wakker uit een dagdroom over nieuwe haarkleuren. Was de preek voorbij? Mochten we onze spullen uitladen en naar onze kamers?
    Ik richtte mijn blik op een blauwharige vrouw tegenover me.
    "Mogen we weg?" vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan - Tribuut District 12
    Ik merkte maar amper hoe de tijd verstreek. Zo stonden we nog op het podium, en het enige waar ik me druk om kon maken waren de flitsende camera's - ik was nooit zo fotogeniek geweest, straks zagen ze me daar in het Capitool allemaal als een boerse idioot. Er werden vragen aan ons gesteld, en al die tijd durfde ik Primrose niet aan te kijken. Ik wilde haar niet meer aankijken voor ik haar zou moeten vermoorden, of zij mij. We werden ook naar een ruimte geleid waar we afscheid konden nemen. Nalyua sprong aan het begin van dat kwartiertje in mijn armen en bleef daar ook de minuten daarna, terwijl mijn ouders beiden één van mijn handen vasthielden. Wat er met Primrose gebeurde wist ik niet; mijn zusje blokkeerde letterlijk en figuurlijk mijn zicht.
    Pas toen ik in de trein zat bemerkte ik hoe leeg mijn armen waren en hoe doods mijn geest...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aralissyne - Styliste District 1
    Bijna klaar... bijna klaar...
    "Wat?" Ik sprong bijna een meter omhoog uit mijn comfortabele, zachtlederen stoel van schrik toen de man voor me mij aansprak. Hij had felroze haar, wat het enige was waar ik naar durfde te kijken (ik was nooit zo'n ster geweest in oogcontact) toen ik trillerig antwoordde "Ik... ik denk het. Of misschien ook wel niet. Eh, ik wacht nog maar even..."
    Mijn God, wat moest hij nu wel niet van me dénken? Snel scheurde ik mijn blik van hem af en fixeerde die op een nerf in het tafelblad. Nu zou hij me een gestoorde idioot vinden, hè? Ik wist het wel zeker...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy - District 3
    Ze had een geweldige stem, bedacht ik me. heel fijn om naar te luisteren. ik probeerde te glimlachen, en schudde haar hand, die ik nog steeds vast had, wat dus een beetje ongemakkelijk ging. God ik ben een kluns.
    'Ik ben Percy,' mompel ik, maar mijn stem komt er steviger uit dan ik verwacht had. 'Hebben wij elkaar eerder ontmoet?' Die zin was meer een gespreksstarter dan een feit, hoewel ik me haar heel vaag heriner.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Stiekem zijn de stylisten awesome. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James - D1
    Daar stond ze even mooi als altijd haar lange oranje haren in een staart, Aithne Brennan het meisje waar ik nooit een kans bij zal maken.
    Ik schrik op als de vrouw die al een hele tijd op het podium Aithne haar naam roep een stuk van mijn hart sterft het liefst wil ik naar haar toe rennen en haar in mijn armen sluiten.
    Ik schrik op van de vrouw die veder praat "En nu de jongens tribut" zegt ze met een vreselijke piep stem.
    En weer loopt ze naar een glazen bol en pakt een papiertje er uit die in mijn hart hoop ik dat het Douglas is, de jongen die altijd samen met Aithne is.
    "James Werreoson" roept de vrouw en laat haar ogen over de jongens heen glijden.
    Snel loop ik naar het podium en pak Aithne haar hand vast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    StoryBelle schreef:
    [Stiekem zijn de stylisten awesome. (wbw)]


    [Oh yesh :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Elaine
    Ik knikte, en liet zijn hand toen los. ''Je hebt bij me op school gezeten. Ik, de nerd van de klas.'' Verzuchtte ik. Het was een verschrikkelijke tijd geweest, maar, ik had er geen spijt van. ''Laat maar, het is tijd dat we afscheid gaan nemen van de mensen die we misschien nooit meer gaan zien.'' er ontstonden barsten in mijn houding, en mijn ogen vulden zichzelf zelfs met blinkende tranen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist District 12
    Het was meteen te zien dat dit haar eerste jaar was, ze leek me ook nog heel jong. Ik stond op, liep naar haar toe en stak mijn hand uit.
    "Ik ben Fayan." zei ik. Ik hoopte dat ik haar een beetje op haar gemak zou kunnen stellen. Stylen was leuk! Daar moest je met volle teugen van genieten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3

    Ik knikte. Toen ze mijn hand losliet, leek deze een eigen wil te hebben. zonder er over natedenken, veegde ik een traan uit haar ooghoek. Ik probeerde te glimlachen, maar het lukte niet echt.
    'Goed idee.' Samen volgde we Deliah, om afscheid te nemen van onze familie. Ik dacht aan mijn vader, die alleen voor mij en mijn jonge broertje zorgde. Ik betwijfelde dat we een erg emotioneel afscheid zouden hebben. Ik was nooit close geweest met mijn familie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Guys, ik moet gaan ik ben morgen terug]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Oant moarn (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [LWTomlinson: Cya!]

    Aralissyne - Styliste District 1
    Oh god. Nu moest ik niet nóg stommer gaan doen dan ik al deed...
    "A... Aralissyne Nyria. Leuk je te ontmoeten." Ik slaagde erin een vriendelijk glimlachje op mijn gezicht te toveren, terwijl ik mijn hoofd naar de grond gericht hield. Nog nooit had ik zo gewenst terug te gaan naar mijn atelier, waar niemand anders dan ik rondliep en waar ik in alle rust kon werken...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Maeleena
    Kritisch bekeek ik de nieuwe styliste. Ik was er erg aan gewend om de enige vrouw te zijn, en wist niet goed wat ik hiervan moest denken. Ze voerde inmiddels een gesprek met Fayan, die haar blijkbaar op haar gemak probeerde te stellen. Van een afstand keek ik toe. Ik wist niet zeker of ik me moest voorstellen of niet, gezien ik daar niet geweldig in was.

    [Ja, dat is een super nutteloos stukje Maeleena (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.