• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist District 12
    "Wat een prachtige naam!" riep ik uit en vervolgde dat met een zachte 'oeps'. Even dimmen, Fayan, teveel enthousiasme.
    "Is dit je eerste jaar?" Het was eigenlijk een beetje een overbodige vraag, maar ze leek me een heel interessante vrouw. Misschien kon ik haar wel rondleiden. Het was jammer dat ze steeds naar de grond keek. Ik was zo in staat om daar te gaan liggen zodat ze me alsnog aankeek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Ik probeer me Jack te herinneren, zat ik bij hem op school? Hij ziet er niet uit als iemand die op school zat, eerder iemand die stiekem gaat jagen in de bossen.
    We werden van het podium afgeholpen en naar het gemeentehuis gebracht. Ik moest afscheid nemen, van mijn ouders, Max, mijn oude vertrouwde mooie leventje. Het was pijnlijk, ik kon ieder moment in huilen uit barsten. Maar ik hield me in, pas in de trein. Daar had ik privacy, Hoopte ik. Toen de tijd om was, werden Jack en ik in dezelfde ruimte voorgesteld aan onze mentor, Pascal.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Elaine
    Ik keek even verbaasd naar mijn vingers die mijn traan bijna liefkozend wegveegde. ''Ik zie je straks wel weer.'' Ik glimlachte waterig, en werd in een kamer gestopt. Tegelijk kwamen mijn vader, broers en zusje binnen. Maikel vloog me om mijn hals en snikte luid. De rest sprak bemoedigende woordjes. Ik besloot zelfverzekerd te blijven, en wachtte tot iedereen weg was om vervolgens in tranen uit te barsten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Evan

    Ik rende toen de enorm saaie speech voorbij was, meteen naar m'n kamer. Ik had mijn ontwerp nog niet af. Ik moest er nu zo stom uitzien, eerst te laat komen, en dan als een gek meteen weg rennen. Ik zuchtte, nou ja, eerst dat ontwerp.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Aralissyne - Styliste District 1
    Ik begon nog dieper te blozen toen Fayan zei dat hij mijn naam mooi vond, en wist nu zeker dat je de rode gloed door mijn make-up heen zag schijnen. Ik richtte mijn blik nog meer op de grond om het te verdoezelen.
    "Ja", zei ik zachtjes, om vervolgens even schuchter rond te kijken - het zag er ook zo dom uit als je steeds maar naar die vloer bleef staren, meer dan het oerlelijke hoogpolig tapijt dat de hoofdspelmaker had uitgekozen was daar immers ook niet te zien.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist District 12
    Haar stem was heel zacht en verlegen en dat vond ik schattig, maar ik besloot dat ik dat maar beter niet kon zeggen aangezien ze nu al rood werd.
    "Zal ik je dan rondleiden en laten zien hoe het hier een beetje in zijn werk gaat? Ik ben nog niet zo ervaren, maar ach. Ik kan je ook wel voorstellen aan de andere stylisten!" Ratel. Ratel. Ratel. Fayan, slow down!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3
    Ik werd in een lege kamer geduwd, met kale muren en een klein bankje. ik slaakte een diepe, trillerige zucht. Tot zover mijn rustige morgen, dacht ik. Ik zou de spelen nooit kunnen overleven. Angst sloeg me om eht hart, maar neit voor mijn eigen leven. Ik kon behoorlijk goed vechten, maar ik zounooit het uithoudignsvermogen hebben om dit te overleven. Maar Elaine dan?
    Ik zat op het bankje, en vroeg me stilletjes af of Elaine het erg vond om in de spelen te zitten.

    'Percy!' mijn vader stapte naar binnen, hij had Jason, mijn jongere broertje, niet meegenomen.
    'wat een eer, wat een eer,' zei hij, terwijl hij me een erg mannelijke hand gaf. Ik onderdrukte een zucht.
    'Natuurlijk.' dat was eht enige wat ik wist te zeggen. Ik wachtte rustig tot mijn vader klaar was met preken over hoe blij hij wel niet was. God wat was ik blij toen ik naar de trein kon. Daar zou immers elaine weer zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralissyne - Styliste District 1
    "Eh, oké." Nee, nee, nee... Ik wilde niet nóg langer met deze, duidelijk zeer enthousiast-op-het-hyperactieve-af-persoon opgescheept zitten. Ik had geen idee wat ik tegen hem moest zeggen; alsof al mijn woorden; gezinsuitdrukkingen; zelfs de manier waarop ik liep vreemd waren. Altijd als ik met onbekende mensen in contact kwam wist ik me geen houding te geven. Voor mijn gevoel deed ik dan altijd heel vreemd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist District 12
    "Leuk!" riep ik. Ik draaide me om, op zoek naar de eerste persoon aan wie ik haar kon voorstellen en zag dat Maeleena nog in de kamer stond.
    Ik zwaaide met mijn vingers en wenkte haar toen.
    "Kijk, dat is Maeleena, zij is ook styliste en volgens mij een hele goede." zei ik tegen Aralissyne. Dit was voor mij ook een kans om de andere stylisten beter te leren kennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Aralissyne is nu al awesome :W Maar ik heb iets voor zulke karakters.
    nevermind o.o *gaat schrijven* ikzag Caine's reactie niet]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik droogde mijn tranen, en werd samen met Daliah de trein in begeleid. ''Het was knap van je, hoe je die jongen redde, Elaine.'' Knikte ze, toen er geen camera's meer te bekennen waren. ''Veel succes.'' Ze kneep even in mijn schouder, en liet me toen alleen in mijn coupé. Eerst trok ik mijn jurk uit, en bekeek de kast van de trein. Vol jurkjes, korte broekjes, rokjes, shirtjes en nog meer dingen. Uiteindelijk koos ik een blousje dat zowel sexy als elegant was, en een rok die om mijn middel begon, tot een paar centimeter over mijn kont. Nadat ik mijn collegeschoenen weer had aangedaan, stak ik mijn haren op in een knot, met twee krullen langs elk een kant van mijn gezicht. Zo kon ik toch wel aan het begeerde diner plaatsnemen? Ik wachtte af tot ik Deliah vrolijk hoorde babbelen, en schoof toen aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mwuahaha, ik heb wel medelijden hoor met Aralissyne. -God, gaat wel even duren voor ik die naam in één keer kan typen-. Fayan is toch zo'n vervelend jochie af en toe. Zo heerlijk hyper :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena - Styliste District 7
    Fayan wenkte mij enthousiast, en ik zag de paniek in de ogen van de nieuwe styliste. Ik liep naar ze toe, en gaf haar een vaag glimlachje.
    'Hey,' zei ik rustig, wat een fijne verrandring moest zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    Ik werd naar een andere coupe geleid, nadat ik me had omgekleed. Deliah zat al aan de tafel, met naast haar Elaine. Ze zag er rpachtig uit, netjes maar toch... erg, erg aantrekkelijk. Ik ging tegenover haar zitten, en bekeek het geweldige voedsel. Typisch genoeg had ik geen honger, ookal zag het eten er geweldig uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Caine: ik vind hem wel geweldig :'D En die naam is inderdaad lastig O.O]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.