• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy - District 3
    Okay, niet blozen, niet stotteren, en geen stomme dingen zeggen Percy. Niet dat het hielp om dit te denken. Ik voelde hoe mijn wangen net zo rood als die van haar werden. ik deed mijn mond open om te antwoorden, maar iets viel me in. Ik zou de spelen nooit overleven, zoveel was duidelijk. Ik kon alleen vechten, en was goed met electriciteit. Maar verder was ik verdoemd.
    Maar dat hoefde neit voor elaine zo te zijn. als ik met haar een team zou vormen... Ik kon voor haar vechten, haar veilig houden. Ik knikte vastbesloten.
    'D-dat is goed,' zei ik. 'Een goed idee, bedoel ik.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aralissyne
    "Oké", zei ik. Nu Fayan weg was durfde ik mijn stem iets meer te verheffen, misschien omdat ik nu niet meer het gevoel had dat ik "ondergesneeuwd" werd. "Oh, en dank je. Jij hebt ook mooie kleren aan" de glimlach die ik nu op mijn gezicht toverde was nog eens oprecht ook, omdat ik Maeleena's kleding echt mooi vond. Voor de zoveelste keer die dag besefte ik weer hoe een beginner ik eigenlijk nog was vergeleken met de anderen... De enige reden dat ik nu District 1 in de kleren mocht helpen was omdat mijn vader een flinke smak geld had neergelegd bij de hoofdspelmakers.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Pascal
    Ik werd aan de Tributen voor gesteld.Je kon de pijn in hun ogen zien.
    Ik moest kiezen wie van de 2 ik in leven zou willen laten.De keuzen was niet moeilijk. De jongen waar van ik de naam vergeten ben ziet et zwak uit, maar zoals iemand die stiekem jaagt.Ik verwacht niet veel van hem. Als het kan dan ga ik voor het meisje Jill.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist District 12
    Ik hees een aantal kledinghoezen over mijn schouder en greep een kist met schoenen vast onder mijn arm. In mijn mond hield ik de handgreep van een tas met accessoires vast en zo begon ik aan de eerste loop naar mijn kamer.
    Hierna zouden er nog behoorlijk wat volgen.
    Omdat ik District 12 had, zat mijn kamer natuurlijk helemaal bovenaan. In de lift leken de tas en de kist steeds zwaarder te worden en toen ik voor de deur stond, had ik een dilemma.
    Hoe ging ik nu de sleutel te pakken krijgen, uit mijn zak? Ik had beide handen nodig!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena - Styliste District 7
    Ze leek te kalmeren, nu de menselijke stuiterbal was verdwenen. Met een kleine glimlach bedacht ik dat ik een leuke bijnaam had gevonden voor Fayan.
    'Bedankt,' antwoorde ik. Ze leek eht te menen. Niet dat het mij iets uitmaakte, ik wist zeker dat dit een geweldige combinatie was. Maar complimenten waren altijd fijn.
    Ik legde haar uit hoe ieder District een eigen verdieping had, waar de tributen zouden verblijven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    ''Oke. Wat ik je nu vertel is niet bekend bij het Capitool, niet in Panem. Helemaal nergens, behalve bij mij. Ik heb alles uitgezocht over dit veld. Het projecteert vanalles, maakt de lucht helderblauw.. Maar het heeft veel technische fouten. Er zitten scheurbladen langs iedere vijftiencentimeter. Als we een schuilplaats zoeken langs een zo'n fout, zetten we erachter een val. We lokken de overgebleven mensen en vermoorden ze zo.'' Alles wat ik had verteld was afkomstig van wat ik zelf had uitgezocht. Het was een perfect plan. ''Ik verlaat samen met jou de Spelen, of helemaal niet. Dat was mijn plan.'' Prevelde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aralissyne
    "Oh, dan zit ik zeker op de eerste verdieping", reageerde ik. Een klein golfje van trots sloeg door me heen toen ik besefte dat ik een hele, vloeiende, goed lopende zin uit mijn mond had weten te krijgen, tot ik me realiseerde dat ik nog steeds als een idioot naar Maeleena stond te staren en ook nog steeds mijn lippen vertrokken had in dat glimlachje. Snel richtte ik mijn blik weer op de grond, nog steeds hevig blozend. Klonk datgene wat ik had gezegd eigenlijk niet heel erg dom?

    [Ok then, ik ga... Tot morgen! (en niet teveel pagina's volposten, dan moet ik weer helemaal bijlezen... (huil))]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy - District 3
    Mijn hoofd zit nog helemaal bij het plan in mijn hoofd, hoe ik Elaine kan beschermen. het duud even tot haar woorden tot me doordringen. Ik kijk haar verbaasd aan. Ze was dus niet doelloos naar iets op zoek geweest eerder, realiseerde ik me. Ze zocht het krachtveld. ik denk niet eens na over mijn volgende woorden.
    'Dat is brilliant.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Styliste District 7
    Ik onderdruk een zucht. Kalmeerd ze eindelijk, slaat ze weer helemaal dicht. ik probeer te blijven glimlachen.
    'Inderdaad,' antwoord ik. 'Je hebt daar een slaapkamer voor jezelf, een werkkamer en een opslagkamer.' Samen met haar stap ik snel de lfit in.

    (Bye! :( )


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlach. ''Maar, ga er niet direct naar opzoek. Eerst vluchten we een bos in. Anders valt het op bij de Spelmakers. Bovendien hebi k al its bedacht voor de Hoorn. Ik gris ergens een stel werpmessen vandaan, dan dek ik jou terwijl je een rugzak of twee meevist. Dan word het gewoon rennen en niet omkijken.'' Ik klonk vastberaden. In mijn hoofd stippelde ik alles uit. ''En oohja, bij de trainingen moet je trainen maar niet te opvallend. Dus alles matig doen, pas iets doen waar je goed in bent tijdens de afgezonderde trainingen bij de Spelmakers.'' Na dat alles liet ik mijn computerhouding vallen, en glimlachte ik zacht. ''Eerst komt onze eerste opdracht, en dat is heel Panem overtuigen van onze liefde op televisie.'' Lachte ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik verveel me. Meer Fayan dus. :3]

    Fayan - Stylist District 12
    Ik wilde de kist op de grond zetten, maar liet daarbij de kledinghoezen op de grond donderen. Ik vervloekte mezelf, pakte de sleutel, deed de deur van het slot, gooide hem open met mijn mond en pakte toen met één hand onhandig alle kledinghoezen weer op.
    Ik lachte mezelf nog even goed uit, bracht de spullen naar binnen en ging toen weer naar buiten. Dit keer was ik zo verstandig om de deur open te laten.
    Tijd voor ronde 2!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Caine: bluh, moet ik Maeleena nu laten wachten tot Fauvism terug is? (no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    Ik bekeek haar bewodnerend terwijl ze alles uitlegde. Op deze manier hadden we geen mentor nodig, bedacht ik me. Ze was slim, aantrekkelijk, strategisch...
    'Eerst komt onze eerste opdracht, en dat is heel Panem overtuigen van onze liefde op televisie.'
    ik kijk haar met pure verbazing aan. Verschillende gevoelens flitsen door me heen, en ik probeer niet te blozen.
    'Okay, h-helpt ons dat dan, in de arena?' stotter ik. Die godvergete stotter ook altijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dat kun je doen, of je veranderd het zo dat je dat niet hoeft :3
    Door bijvoorbeeld te zeggen dat je nog maar zoveel tijd hebt voordat er weet ik veel wat is en je moet nog iets doen met je kleren of zo en je ziet haar vanavond wel weer. :3
    Dat doe ik altijd als de persoon met wie ik dan praat weggaat. Want anders kun je niks meer doen D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik glimlachte om zijn gestotter, en glimlachte zelf ook mijn tanden bloot. Mijn beugel was nu zichtbaar. Een schattige, toch vrij mooie. ''Het helpt ons aan sponsors en maakt ons beroemd zodat mensen die meer macht hebben, ons langer zullen laten leven voor het gejoel van Panem.'' Ik likte even over mijn beugel. I was blij dat hij er straks uit mocht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.