• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Goed idee (no_chears) anders verveel ik me]

    Maeleena
    De lift stopt bij de eerste verdieping. 'Dit is jou verdieping,' leg ik uit. Ik ga nu eerst uitpakken, zie ik je later?'
    ze knikt met rode wangen en verdwijnt uit de lift. Deze gaat automatisch naar zijn volgende bestemming, etage 12. Iemand zal daar wel staan wachten.

    [hoi. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    "Houwdie!" riep ik uit toen ik Maeleena zag.
    "Kom je gezellig bij me op bezoek?" Volgens mij hoorde Maeleena een paar verdiepingen lager te zijn. En waar was A -damn, I forgot the name!- dat meisje met het blauwe haar, wiens naam zo moeilijk was dat ik er nu niet meer op kon komen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3
    Ik hoopte dat ze mijn kippenvel of gestotter niet opmerkte. Ik knikte, vastberaden om me wat normaler te gedragen. Niet dat dit zou gebeuren, ik was altijd zo rond mooie meisjes. Alleen denk ik neit dat eht ooit zo erg was geweest. Zenuwen misschien?
    'Goed idee,' zei ik opnieuw. God, ik val in de herhaling. Afzijdig vroeg ik me af waarom een meisje met zulke perfect tanden een beugel zou dragen. Ergens vond ik het enorm schattig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena - Stylist District 7
    'Niet echt,' zei ik waarheidsgetrouw. 'Jij was degene die de lift naar boven leit komen, en ik stond er in.' Ik haalde mijn schouders op, zodat de kleine diamanten in mijn huid glitterden. 'Hoe gaat het uitpakken inmiddels?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik merkte zijn blik op mijn tanden op. ''Vind je hem niet mooi?'' Glimlachte ik waterig. ''Hij mocht er al heel lang geleden uit, maar toen verhuisde de tandarts een soort van, en nu zit ik er mee opgescheept. Mijn stylist zal er wel iets voor vinden.'' Glimlachte ik met een knikje, en bedankte hem daarna nog voor zijn compliment op mijn idee. ''Maar, je mag het ook zeggen als je liever geen verliefd stel wilt spelen. Ik vond het handig, maar misschien ben jij liever alleen?'' Soms was ik toch zo onzeker..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Oh god, nu had ik het verknalt. Ik schud snel mijn hoofd en glimlach naar haar, iets dat makkelijk gaat.
    'Nee, ik, uhm, vind hetwel...' Even weet ik niet wat ik moet zeggen, dan bedenk ik me dat ik hoe dan ook als een idioot klink.
    'Lief.' besluit ik. 'Het geeft je iets onschuldigs denk ik.' Ik neem nog een hap adem. 'En... ik vertrouw je stategie compleet. We zijn een team, okay?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    "Ohja!" zei ik, alsof ik net het antwoord wist op de laatste vraag van een extreem moeilijke toets.
    "Sorry dat je hierheen leidde dan. En het gaat prima, hoewel ik echt belachelijk veel spullen mee heb genomen. Maar dat hoort erbij natuurlijk. Ik kan niet wáchten om mijn tribuutjes te ontmoeten!" Bij de laatste zin knalde ik bijna uit elkaar van enthousiasme. Ik wilde mijn tributen zo graag ontmoeten, ook al was ik dan niet echt blij met het feit dat ik District 12 had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik glimlach, en sla mijn armen even om hem heen. Ik wil het niet toegeven maar het voelt zo goed om iemand te hebben straks, en nu. Het voelt niet eens meer zo gedwongen dat liefdesgedoe. Ik blijf een tijdje zo zitten, tot Deliah ons komt halen om te gaan slapen. Ze vind het geweldig dat we een koppel zijn, voer voor het Capitool, noemde ze het. Ik bleef nog even zo zitten, en zuchtte. ''Ik wil helemaal niet alleen in die kamer liggen. Het voelt zo leeg, en bovendien zijn de bewakers die op de gang staan schrikbarend eng.'' Ik rilde even, en grinnikte toen om mijn eigen, sullige angst. Ze waren er om ons in leven te houden, niet om ons pijn te doen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena - Styliste District 7
    Het was een wonder, maar ik wist op de een of andere manier géén hoofdpijn te krijgen. Ik stapte snel uit de lift, zodat ik niet door de deuren geplet werd.
    'Okay stuiterbal, herinner jij je wanneer de tributen aankomen?' Ik haal mijn hand door mijn haar en hoop dat de zevende verdieping een luxe badkamer heeft. Bubbelbaden waren mijn persoonlijke hemel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy - District 3
    Deliah stuurt ons uiteindelijk naar bed, maar slapen lukt niet. Ik blijf maar denken aan hoe fijn het was om eleine in mijn armen te hebben. Ik schudde mijn hoofd. Een act voor het Capitool, vertelde ik mezelf. raak er neit gehecht aan, idioot. Verlangend kijk ik door het donker raam van mijn coupe. Ik zou zo graag nog buiten zitten met Elaine, in de koele lucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Maeleena noemde me ook al stuiterbal. Iedereen in mijn omgeving noemde me stuiterbal. Ik leek er op, van binnen en van buiten. Nu maar hopen dat ze stuiterballen leuk vond en niet liever ergens anders heen smeet, zodra ze te dicht in de buurt kwamen.
    "Eh..." ik draaide een van mijn korte plukjes haar om mijn vinger, zo goed als dat ging. "Dat verschilt per District. Die van jou komen denk ik eerder dan die van mij. Ik mag het langs wachten," ik liet mijn schouders even verdrietig hangen, maar toen schoot me iets te binnen en veerde ik weer overeind. "Kan ik mooi langer aan mijn kleding werken!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena - Styliste District 7
    ik sleog mijn hand voor mijn gezicht om mijn glimlach te verbergen. Zijn emoties waren net zo stuiterend als zijn personaliteit. Ik kreeg mijn lippen weer onder controlle en hoopte dat mijn make-up nog goed zat.
    'Heb je eigenlijkoriginele ideeën voor Disrict 12?' vroeg ik nieuwschierig. Het maakte nu toch niet meer uit, onze districten leken niet op elkaar.

    [Stiekem vind ik Fayan zo lief >.<]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik nam een douche. Een veel te koude, maar ik kende al die dure knopjes niet. Uit de kast haalde ik een jurkje. Het was veel te kort, en viel dan ook maar half over mijn kont. Na een tijdlang rond te hebben gedwaald, sloop ik mijn coupé uit, en klopte eerst op de deur van Percy's coupé voor ik naar binnen ging, en de deur weer achter me sloot. ''Hee. Ik kan niet echt slapen, en het is zo koud door die stomme douche en.. en..'' De woorden bleven maar uit mijn mond vloeien, verwarrend en kinderlijk. Maar ik had echt een wrok voor die kamer. Mijn wangen waren rood geworden van mijn vertoning. ''En er hing niet eens een fatsoenlijke pyjama. Alleen dit stomme shirt dat niet eens de helft van mijn lichaam bedekt.'' Mokte ik, en kauwde op een vingertopje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Half slaperig keek ik hoe Elaine tegen mijn muur aanleunde en doormopperde over haar coupé. God wat was ze schattig. ik glimlachte slaperig en schoof op in bed.
    'Je mag hier wel even liggen, als je wilt,' bood ik aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    "Kijk naar me! Ik ben toch één en al origineel!" riep ik en ik maakte een pirouette. Daarna lachte ik mezelf weer uit en sprak mezelf even streng toe.
    Fayan. Serieus, nu, ze stelt je een normale vraag. Je zit niet meer op de kleuterschool. Helaas.
    "Ik ga wat meer doen met kleur, want ik vind District 12 altijd zo donker. En ik hou niet zo van het donker." Dat was overbodig want ik was bijna fluorescerend. Hoewel ik er maar niet bij vertelde dat ik doods- maar dan ook doodsbang was in het donker. Dan was er niet van mijn stuiterballen persoonlijkheid over.
    "En jij? Of u." volgens mij was ze ouder dan mij, dus ik besloot maar 'u' te zeggen. Mijn ouders hadden me heus wel manieren geleerd, hoor.

    [Fayan is nu al mijn favoriete homo, hehe :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen