• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Zeg maar gewoon Aralys hoor ^'^]

    Aralissyne - Styliste District 1
    Oh nee... Nerveus friemelde ik aan de met kant afgezette rand van mijn jurk, die een etnische print had (vreemde combinaties waren, ook al zou je het niet verwachten met zo'n ingetogen persoonlijkheid, mijn specialiteit).
    "Hoi", zei ik, nog steeds met mijn glimlachje op mijn gezicht, hoewel mijn mondhoeken enigszins pijn begonnen te doen. Hoe hielden al die mensen die dag in dag uit zo'n plastic smile op hun gezicht hadden dat toch vól?

    [Ik ga even afwassen (jep, om kwart voor tien...), be right back :3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [okay! ^^ *wacht tot Fayan wat zegt*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik draaide me op mijn hakken om naar Maeleena.
    "Jij doet dit al best lang, toch? Misschien kun jij haar een beetje inlichten. Volgens mij vind ze me veel te veel op een stuiterbal lijken."
    Dat vonden wel meer mensen. Er waren genoeg die helemaal knettergestoord van me werden en bijna gillend wegrenden, maar gelukkig bestonden er mensen die net zo gek waren als ik. Zelfs gekker. Al is dat moeilijk voor te stellen.

    [Ik ben snel hè (wbw)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ja o.o]

    Maeleena - Styliste District 7

    Ik rolde mijn ogen en glimlachte vaag. 'Je bént een stuiterbal,' antwoorde ik. Ik richte me tot Aralys. Ik was sowieso neit goed met mensen, maar het leek me beter dat Fayan voorlopig zichzelf even koest hield.
    'Vind je het goed als we je alles laten zien? Misschien als alles wat bekender is, dat je minder nerveus ben.' Ik probeerde rustgevend te glimlachen, iets dat, ook, mijn specfialiteit niet was.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik bekeek het eten. Uiteinelijk nam ik alleen een appel. ''Je moet sterk worden, meis.'' Deliah streek liefkozend over mijn haren, en nam toen zelf gretige slokken van een bittere wijn. ''Ik heb geen trek.'' Met die zachte woorden stond ik op, en schopte ik mijn hoge hakken uit. Op blote voeten baande ik me een weg door de trein. Ilk had zuurstof nodig. Zachte teugen echte lucht gleden gulsig in mijn longen toen ik buiten stond, nouja, er was een smal terrasachtig iets op het achterste deel van de trein. Mijn ogen vingen direct het elektronische veld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Elaine verdween uit de coupé, ze had alleen haar hoge hakken achter gelaten. Ik dwong mezelf te blijven zitten, om wat happen van het heerlijke capitool voedsel te eten. Maar honger had ik niet. Ik kon me zelfs niet concentreren op mijn snel naderende dood.
    Wat zou er met Elaine zijn? Ze had me verbaasd vandaag, door zomaar mijn hand vast te nemen. Ik wist nog steeds niet waarom ze dat zou doen. Ze leek me zo'n gesloten meisje. bloedmooi, maar onberijkbaar.
    Deed ze het voor mogelijke sponsers? Ik schudde mijn hoofd, waardoor Deliah me vreemd aankeek. Ik negeerde haar. Elaine zou zoiets niet doen, dacht ik.
    Of wel? Kende ik haar goed genoeg om zeker te zijn? Met irritatie wachtte ik tot Deliah klaar was met eten. Binnen twee seconden was ik weg, op zoek naar Elaine.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik liet me met mijn rug tegen de omheining zakken, en boog voorover, waardoor er krullen voor mijn gezicht kwamen te hangen. Ik voelde mezelf hopeloos verloren bij de gedachte dat alle mensen gedwongen naar mijn dood gingen kijken. En Percy? Misschien was hij wel degene die me zou vermoorden. Radeloos liep ik alles af, en staarde toen naar de lucht. Er viel me nog iets op. Het elektronische veld ging over de gehele trein. Hij maakte zelfs de helderblauwe lucht! Verrast van deze ontdekking, taste ik met mijn handen langs de zwakke plekken. Iedere 15 centimeter was er een kleine scheur. Wat nou als ik die scheuren stuk voor stuk bij elkaar zou voegen door wat draden aan te maken? Dan zou ik kunnen ontsnappen uit de arena! Of eerder gezegd, het zou het dodelijkste wapen worden. Wieweet kon ik een val zetten naast een kleine opening, mensen erin laten vallen en.. Geluk brandde op in mijn ogen en ik was weer helemaal mezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - District 3
    Voor een paar minuten keek ik bezorgt toen hoe Elaine de lucht leek te bestuderen. Haar hand dwaale rond in het niets, alsof ze iets zocht. Ze leek anders dan op dat kleine podium, blijer op de een of andere manier. Ik klopte ongemakkelijk op de muur, zodat ze wist dat ik er was.
    'Uh, hey.' Oh god, wat een geweldig bezig, dacht ik sarcastisch. 'Gaat alles wel goed?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Mijn ogen schoten meteen naar Percy. ''Ja. Het gaat wel. Het is gewoon allemaal zo ingewikkeld.'' Glimlachte ik, en streek met mijn slanke vingers een paar lokken uit mijn gezicht. ''En jij? Waarom gaf je dat geweldige diner op om mij te zoeken?'' Sarcasme om het geweldige diner droop van mijn stem, maar het gedeelte waarom hij me was gaan zoeken, klonk ergens toch wel eh.. Schattig? Een glimlach sierde mijn lippen, terwijl ik naast me klopte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy - Ditrict 3
    Oh god, het klonk best stalkerig nu ze het hard op zei. ik onderdrukte de neiging om mezelf nu voor de trein te gooien, en lachte ongemakkelijk.
    'ik had niet zo'n honger,' was mijn excuus. 'Dus dacht ik dat ik even zou komen kijken.. Je weet wel, of alles wel okay is.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer]

    Aralissyne
    Ik wist zeker dat mijn blos zichtbaar was toen Fayan begon over het feit dat veel mensen hem te druk vonden - wat ik me eerlijk gezegd wel kon voorstellen, al zou ik dat natuurlijk nóoit aan hem toegeven. Gelukkig zou de rondleiding nu blijkbaar verzorgd werden door de vrouw die Maeleena heette, en die er iets... rustiger uit zag, al kon dat natuurlijk nog iets slechters betekenen.
    "Oké, is goed", zei ik. Dubbel, Aralys, héél dubbel... Maar goed, dan was het in elk geval wel duidelijk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist District 12
    Ik keek even heen en weer tussen de twee dames en besloot toen dat ik hier inderdaad maar beter even weg kon. Ik durfde te wedden dat ik het Aralys er niet makkelijker op maakte door als menselijke stuiterbal door de kamer te boingen.
    "Nou, dat laat ik jullie twee nu maar even, dan ga ik mijn kleren uitladen!" Ik draaide me om en danste weg, naar mijn auto om de talloze kleren, accessoires, schoenen en frutsels uit te laden. Dit zou wel even gaan duren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik glimlachte, terwijl ik mijn wangen rood voelde worden. ''Zullen we, nouja, een team sluiten nu we eh.. Voor heel Panem bekend staan als onherroepelijk stel?'' Prevelde ik zacht, en veegde wat van mijn rok. ''Misschien werkt het zelfs in ons voordeel. Niemand weet veel af van ons district, bovendien zal je, je afvragen waarom ik zo.. Raar deed met mijn handen.'' Glimlachte ik verlegen. Mijn abnormaal sterke voorgevoel vertelde me Percy te vertrouwen. Samen te werken. Hij zou me helpen, zo voelde het. Samen zouden we sterker zijn dan de Beroepstroep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena - Styliste district 7
    Ik wachtte tot Fayan wegstuiterde, en shudde mijn hoofd. Ik begon naar de andere uitgang te lopen, richting de gang.
    'Dit is dus de kamer van de Spelmakers,' legde ik snel uit. 'we komen hier maar één keer per jaar, voor die speach dus.' Ze onderbrak me niet, en ik wist neit goed wat ik verder kon zeggen. 'Leuke kleren, trouwens,' voegde ik toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell-district 11
    District 11 verdween snel uit zicht.Ik sloot me op in mijn kamer.Ik bedacht me om een warme douche te nemen voor dat ik naar het avond eten moet.Ik beek de douche.Er zaten allerlei dingen om en ik wist niet waar ze voor waren. Ik vulde het bad met heet water en kleedde me uit. Het water was heerlijk. Op 1 knopje stond een soort druppel op dus ik drukte er in. Blijkbaar was het een soort olie. Hij rook naar lavendel . Lavendel is een zeldzame plant en ik kom het soms tegen in de bossen. Ik bleef min. een uur in het water . Later stapte ik eruit en zocht wat kleren in de kast. Ik haalde er een spijkerbroek uit en een simpel T-shirt met een paar schoen. Dit soort kleding was heel duur.Toen werd er op mijn deur geklopt. Ik zei binnen. Een man zei dat ik naar het eten moest komen. Ik volgde hem . Ik ging zitten. Er zat een soort team lijder en natuurlijk mijn mentor Jasper [of hoe je het spelt] . Later kwam Ryan naast mijn zitten.Ryan is mager en totaal niet sterk. Ik wed dat hij de hoorn des overvloeds nog niet eens haalt.
    We kregen 3 gangen + nog een na dessert. Het waren soort van bolletjes ijs met chocolade overheen.het was heerlijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor