• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!




    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Okeuh *O*]

    Fayan - Stylist D12
    Opeens kwam er nog een man binnengestormd en hij ging op de laatst overgebleven stoel zitten. Ik zwaaide even kort met mijn vingers zoals ik dat vaker deed en keek toen weer voor me, wachtend op wat er ging komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Heb ik gezien. Mag ik Elaine ook omruilen voor mezelf? Want gosh he's hot :9~]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell-district 11
    Ik stond snel op want ik was al laat. Mijn broer en zus waren al lang op. Ik zag dat ze schone netten kleren aanhadden. Ik waste mijn gezicht en pakje mijn jurkje.Toen ik hem aan had deed ik de blauw lint vast in een strik en deed ik donker blauwe schoentjes aan. Ik kamde mijn haar en deed hem in en vlecht.Onder weg naar het plein propte ik een broodje naar binnen. Ik had nog steeds honger , maar ik was al laat dus meer kon ik niet eten.Toen ik aankwam stond iedereen te wachten tot een Presentator ging spreken.Laat dit nou snel over zijn dacht ik. Ik dacht aan gisteren. De Presentator vertelde weer het zelfde verhaal als elk jaar.Toen gingen ze de namen trekken.
    'Dames eerst!'Zei de man met groen haar.
    Hij pakte een briefje uit de bak en zei de naam.
    'Raechell Smith'
    Ik versteende . Achter me hoorde ik mijn moeder snikken . Ik liep met een neutrale gezicht het podium op. Toen werd de volgende naam getrokken.
    'Rayn Viels 'Zei de man.
    Half huilend kwam hij het podium op lopen. Ik was blij dat Thijs het niet was geworden. Ik ken Rayn nog van vroeger.Zijn vader was bevriend met zijn vader. Tot dat mijn vader niet meer werkte op het land.
    Ik keek rond, wetend dat ik misschien volgende week dood ben


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Percy - District 3
    Vanaf eht moment dat haar naam over eht plein word geroepen, herriner ik me niets meer. Ik kan alleen naar haar staren. Slank figuur, prachtige, donkerbruine lokken... Ze straalt, trots op haar plek in de spelen. Vaag ben ik me bewust van iets achetr die glimlach, alsof er iets achter haar stralende ogen zit. Maar ook dat vergeet ik snel, als de volgende naam word geroepen.
    'Percy Maslin! Kom maar voren!' jubelt de vrouw. Met mijn ogen nog steeds op het prachtige meisje, loop ik naar voren. Ik voel me verdoofd, maar weet een glimlach optezetten.
    Staar niet, vertel ik mezelf. Je bent op tv, en je wilt niet dat ze denkt dat je een idioot bent.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Caine: laat het maar aan mij over ja. (cat) *Gaat voor Maeleena schrijven*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ oke wie is nog meer district 6 want ik zit nu dus helemaal vast anders...]


    Hell is what you make it.

    [Kijk even in het rollentopic en PB je mede-tribuut! ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pascal:
    Ik liep rustig mijn huis uit.Vandaag was de boete. Ik had een nieuwe pak, de vorige zat een beetje onder de wijn vlekken...
    Ik verzamelde met wat andere mensen op de podium . Stuk voor stuk werden we voor gesteld. Ik glim lachte breed . Als was het wel nep. Toen werd de eerste naam getrokken 'Jill Jones'.
    Ze probeerde een neutrale gezicht te hebben, maar het was duidelijk zichtbaar dat ze dit niet verwacht had.er werden om vrijwilligers gevraagd. Niemand kwam naar voren. Dat is nieuwe want normaal staan er mensen te springen om mee te doen. Toen werd de 2de naam getrokken 'Jack Smith'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Elaine
    Ik zie Percy nog net niet kwijlend naar het podium lopen. Kwijlde hij om Deliah? Nee. Onopvallend keek ik rond. Geen andere vrouwelijke personen te bekennen. Ik liet het bezinken. Wacht eens. Hij keek naar.. mij? Ik besloot hem te helpen, een plekje te gunnen in eer, zodat hij niet onnodig sponsors misliep. Ik bedacht me een truc van een meisje een paar hongerspelen geleden. Met een lieve, betrouwbare glimlach pakte ik zijn hand vast, en kneep er zacht in. De camera's werden direct op onze eh.. Wat zei Deliah nou? Affaire gezichten gericht. ''Wat lief! Ooh, dit gaat een prachtige Spelen worden met een liefde uit ons eigen district!'' Ik knikte maar vaag. Had ik me noujuist gekoppeld om een.. Eh.. Toekomstige vijand te redden? Er was geen weg terug, ik moest het accepteren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena - Styliste District 7

    Het hoofd van de Spelmakers staat op, met een lijst in zijn handen. Hij glimlacht beleeft, maar dat waren formaliteiten.
    'Beste stylisten,' begint hij in eenv erveelde toon. 'We bedanken jullie voor jullie harde werk voor de spelen van dit jaar.'
    ik kijk even rond de tafel, naar alle stylisten. Hi jgeeft dezelfde speach ieder jaar, dus waarom zou ik luisteren?
    Ik merkte een andere vrouwelijke stylist op, en voelde me opgelucht. Ik had me duidelijk in de minderheid gevoelt. Ze had prachtig, zeeblauw haar, wat haar heel goed stond.
    God, was die speach nou nog niet voorbij? Ik kon niet wachten om mijn tribuut te ontmoeten, en aan het werk te gaan. En om natuurlijk mijn kamer te zien.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 20:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist District 12
    De hoofdspelmaker begon aan een lange preek. Vorig jaar was ik ook al van verveling bijna van mijn stoel gerold en dit jaar stond me volgens mij weer hetzelfde te wachten.
    Ik bekeek mijn roze gelakte nagels, versierd met glitters en steunde met mijn hoofd op mijn andere hand.
    Konden we niet gewoon aan de slag? Onze tributen ontmoeten?
    Spelmakers waren saai, stylisten waren veel leuker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aralissyne - Styliste District 1
    Ik had mijn handen zo stijf tot vuisten geknepen dat de knokkels geelachtig wit geworden waren. Een pluk van mijn blauwe haar was achter mijn oren vandaan gegleden en bungelde nu in mijn gezichtsveld. Snel stak ik hem terug; had iemand hier gezien hoe mijn kapsel in de war zat? De gejaagde blik in mijn ogen, hadden ze die dan gezien? Nee? Niemand?
    Ik durfde geen moment te ontspannen terwijl het hoofd van de Spelmakers een rede houdt waaraan ik geen touw kan vastknopen. Ik hoor een lichtelijk suizend geluid in mijn oren - zijn het de zenuwen? - dat alleen nog maar toeneemt als de enige andere vrouwelijke stylist aan de tafel mij aankeek. Wat moest ik nu? Glimlachen? Knipogen? Was de rode blos zichtbaar onder mijn zorgvuldig aangebrachte laag make-up?
    Afwachten. Laat dit alsjeblieft snel voorbij zijn...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy - District 3
    Haar zachte hand sloot zich om de mijnen en kneep zachtjes. Alle camera's waren op ons gericht, en ik had geen idee wat ik kon doen. Ik wist zeker dat mijn wangen knalrood waren. Het gehele District zou me als een idioot zien, nee, heel Panem zelfs!
    Maar ik glimlachte naar de camera's. Ze zouden niet lang meer aanblijven, hopelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena
    'Jullie zullen jullie kamers weten te vinden,' zij de Spelmaker uiteindelijk. 'Jullie weten wanneer jullie tributen aankomen, tot dan kunnen jullie je klaarmaken.'
    Godzijdank, hij was klaar. Ik stond snel en geïrriteerd op. Evan verdween naar zijn kamer, waarschijnlijk om zijn vele outfits uittepakken. Ikzelf had niet echt haast.

    [ik: Oh, ik kan best meedoen aan een roleplay en schrijven tegelijk. Okay, niet dus. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell-district 11
    We werden naar een aparte kamer gebracht.Daar konden we afscheid nemen van onze familie .Mijn ouders en broer en zus huilde. Ik tegen hem dat ik van ze hield.Als ik dood was zal ik over hun waken zei ik.Thijs kwam ook langs.Hij heeft mij een chocolade broodje gegeven. Die zijn duur , maar hij vond het waart voor afscheid. De vader van Ryan kwam ook lang. Om te zeggen dat hij me voor het laatste wilde zien.Later werden we in de trein gezet. Ik via mijn kamer hou mijn district verdween. Ik kom er nooit meer terug.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor