• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mutanten zijn weggestuurd om te jagen op gevluchtte mutanten.

    Carthal
    Hij dacht even na en begon te lopen, hij keek nog even naar de apparaatjes waar op stond waar Elisa was. Eigenlijk wist hij niet zo goed hoe hij dit moest aanpakken. Hij keek even rond en volgte het stipje. Toen hij Elisa en Cole zag begroette hij nep-vriendelijk.

    Jadezesucked helemaal maar ik moet wat.

    Dwayne Richard Hayes Vengenz ~ Gevluchte mutant.

    Behendig sprong Dwayne langs de bomen, totdat hij ineens stemmen hoorde, en zijn adem inhield. Hij keek naar de vage schimmen die wat doelloos rondliepen, waarschijnlijk op zoek naar de vluchtelingen, zoals hij. Hij struikelde toen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Elisa Nera Serper
    Met mijn rode ogen keek ik de jongen aan die gevolgd werd door een andere jongen. Ik liet mijn gave van manipulatie hun brein te bekijken. Toen ik zijn idee zag van mij vangen gin een siddering door mijn lichaam. Een luide grom kwam hard uit mijn Mond. Ik liet mijn ogen langzaam geel kleuren, maar in die tijd moest ik wachten. 'Jij wilt mij vangen of niet? Voor betere leefomstandigheden?.' Zei ik grommend terwijl woede door mijn aderen raasde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cole
    Cole keek verbaast naar de jongen die er aan kwam. Daarna nog verbaasder naar Elisa die heel boos was. Hij kon er wel een ding uit halen dat hij kwam om haar te vangen en waarschijnlijk ook hem. Als reactie verdween hij meteen naar de schaduw wereld en kwam zo ongemerkt dichterbij zodat hij Elisa kon helpen als het moest.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Manipuleren kan toch geen gdachte Lezen ? :s

    Primwen schreef:
    Manipuleren kan toch geen gdachte Lezen ? :s
    mijn manipulatie is anders. Daarom is hij sterker. Ik kan in jou hoofd kijken. Ik kan daarin wat veranderen. Ik kan alles in je zien niemand kan een geheim voor me hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kon je net zo goed gedachtenlezen hebben maar goed, what ever.

    Carthal
    Hij trok even zijn wenkbrauw op, "Jij wilt mij vangen of niet? Voor betere leefomstandigheden?." zijn blik ging even agressief, "Je bent echt ziek, Elisa. Waarom zou ik jou terug willen brengen, weten heus wie er sterker is. Dat ben jij en jou vriendje.. Cole, is het niet? De jongen met zijn schaduwen. Ik kan niks tegen jullie doen. " zijn stem klonk oprecht en eerlijk. Het was allemaal maar een masker, maar dat vertelden zijn gedachtes niet. Hij wierp even een blik om zich heen. Deed zijn handen in de zakken van zijn jas waar zijn vingers een van de apparaatjes omklemden. Verdoving en het net, maar hij kon het niet alleen. Hij was slim, maar zijn gave was niet sterker.

    Elisa Nera Serper
    Niets in zijn gedachte en brein of herinneringen zei dat hij loog. Als hij fout was en het net over me gooide kon zelfs COLS me niet redden het net was ook nog is vloekproof. Met mijn ogen half samengeknepen keek ik hem aan. 'Carthal Louise heeft je gestuurd zelfs ik weet dat en dat hoef ik niet met mijn gave te weten.' Zei ik sissend. Ik vertrouwde hem voor geen meter. Ik keek om me heen, maar Cole was in de schaduwwereld verdwenen. Ook al zalhij me erin trekken uk zal daar geen minuut overleven. Ik was moe mij energie kroop weg van vermoeidheid. Mijn haar kleure tussen de bruin en de lichtbruin in en ik voelde me niet zo sterk. Ik kon hem makkelijk manipuleren, maar wat als hij de waarheid sprak.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Raven en Leah, Y U no like A21? :'c
    Nee, hehe, grapske. However, omdat Leah nu toch niet weg was ga ik er even vanuit dat Louise gewoon nog op het terrein van the Division is :3

    Scott Morgan - Laborant
    Ik zet mijn spullen in mijn lab en neem plaats achter de microscoop. Ik maak een preparaat van Sky's bloed en leg het onder de lens. Gebiologeerd staar ik naar de cellen die voor mijn ogen dansen. Haar bloed lijkt in orde. Nog even kijk ik naar de rode vloeistof, dan flitst er op mijn computerscherm een lichtje op. Verstoord kijk ik op. Sky is uit haar kamer? O, dat is waar ook, ze mocht even luchten. Ik sta op en loop mijn kamer uit. Ik vergrendel de deur achter me en werp een blik uit het raam. Fronsend zie ik hoe Louise de hekken weer sluit. Twee mutanten rennen ons terrein af. Waar is ze mee bezig? Is haar drang tot jagen haar weer in 't hoofd geslagen? Ik loop de gang in en wacht op haar naast de deur van haar lab. Ik leun met mijn armen over elkaar tegen de muur en hoor haar voetstappen al in de gang. Ze trekt een wenkbrauw op en kijkt me vragend aan. "Heart," zeg ik, haar aansprekend met haar achternaam. "Waar ben je verdomme mee bezig? Je kan niet zomaar mutanten er op uit sturen om je eigen experimentjes terug te halen." Ik kom overeind uit mijn leunende houding en wacht op haar antwoord.

    A21/Gem – Mutant
    "Mooi, Gem, erg mooi." Zijn geërgerde gezucht ontgaat me totaal, en blij als een kind kijk ik naar hem op. Als hij even door mijn haren woelt vlei ik al bijna mijn hoofd tegen zijn arm, zoals katten kopjes geven, maar Fateh komt binnen en dat leidt me af. Hij begroet ons en richt zich dan tot mij. "Nu ik je toch zie, kom je mee Gem?" Ik knik, blij verrast dat Fateh me is komen opzoeken, en loop zonder nog aan Raven te denken achter hem aan. Na een paar stappen heb ik Fateh in gehaald, en ik toon hem mijn vondst. "Blad, Vá-Tèh. Van buiten." Ik hoop dat ik de woorden goed heb uitgesproken, al heb ik het idee van niet, maar dat bederft mijn plezier niet. Ik ben te trots op het blad.

    Carthal
    "Carthal Louise heeft je gestuurd zelfs ik weet dat en dat hoef ik niet met mijn gave te weten." Zei ze sissend.Carthal rolde met zijn ogen, "Snap je het nog steeds niet, ze willen dat je het geloofd. Ze zijn slecht. " Hij glimlachtte even treurig, natuurlijk loog hij, maar hij wist het zo te brengen dat hij er niet aandacht en dat hij het zei alsof het zo was. "Ze hebben het er in gestampt. Zo dacht ik eerst, maar ik heb me bedacht en ik vlucht. " Hij glimlachtte," ik rook jou in mijn wolvengedaante en ik kwam hier heen. "

    Fateh - laborant

    'Heel mooi Gem, nog een beetje oefenen hé, maar het gaat al steeds beter.' zeg ik opgewekt. Ik loop de labkamer binnen waar ik daar straks Emily heb onderzocht en zet de brancard terug. Ik loop weer naar buiten en sluit de deur. 'En Gem heb je al een idee waar je wilt oefenen en wat je vandaag wilt gaan doen?' zeg ik aardig. Het is leuk om haar veel te laten praten, dat is zo makkelijker dan steeds maar woordjes op te lezen. Zo verzin ik vaak originele gesprekken of andere leuke dingen. Dat is voor mij ook leuker, en zo is het geen vervelende gebeurtenis. Zo hoop ik dat de mutanten me een beetje leuk vinden en niet zo moeilijk doen als ik hun hulp nodig heb.

    Louise Catherina Youe Heart
    Ik gromde in mezelf scott was altijd zo bazig. 'We hebben haar te sterk gemaakt dat weet je scott ik weet niet of je het nog weet, maar we hebben hem met zijn 4e gemaakt. Ze is gevaarlijk en straks zien de mensen haar.' Zei ik grommend. Snapte Scott dan niet dat gevluchte mutanten niet terug gehaald moesten worden? 'En Scott ik weet ook dat jij wilt experimenteren op haar. Ze is de enige mutant waarbij het gelukt is om 3 gaves in 1 te doen.' Zei ik grommend. Ik wou haar snappen en Scott ook. 'Raven en Carthal hebben haar zo gepakt.' Zei ik vastbesloten.

    Elisa Nera Serper

    Mijn aanvals houding verzwakte en met moeite haalde ik mijn achterdochtige blik van mijn gezicht. 'Welkom bij kamp Vluchteling dan maar we gaan morgen verder andere mutanten zoeken.' Zei ik zelfverzekerd. Gelukkig zonder jou. Dacht ik verder. Ik vertrouwde hem niet, maar keerde hem de rug toe om het vuur te doven. Dat was de domste actie ooit.

    [Hint hint gooi het net]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cole
    Cole volgde het hele gesprek helemaal en was eignelijk verbaast dat Elisa zo snel iemand vertrouwde. Misschien was hij te achterdochtig geworden maar dat maakte hem niet veel uit. Langzaam kwam hij uit een schaduw een stukje verder dan Elisa en Carthal stonde. Hij was gewoon niet zo goed met veel mensen dus hield hij liever zich af zijdig.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Carthal
    De aanvals houding van Elisa Nera Serper verzwakte en de achterdochtige blik ging van haar gezicht. Ze geloofde hem maar half, dat wist hij. Wie vertrouwde Carthal nou wel? Hij was simpel weg niet te vertrouwen. "Welkom bij kamp vluchteling dan maar. We gaan morgen verde andere mutanten zoeken. " Haar stem was gevuld met zelfverzekerheid. Iets wat hem altijd irriteerde. Elisa's slanke lijf draaide zich om, zo kon ze het vuur doven, maar tegelijkrtijd was dit haar domste actie ooit. Dom meisje. Hij grijnsde sadistisch haalde zijn hand uit zijn zak en gooide het net wat zich om het meisje wikkelde. Meteen kwam Carthal in actie, hij wist dat Cole er nog was. Hij wikkelde een extra touw razendsnel om haar voeten en veranderde in zijn wolven gedaante. Hij begon te rennen, het net was het meisje aan ht verzwakken en dat betekende dat ze niks meer on doen. Hij gromde kort naar Raven. Hij moest schaduwen ontwijken. Raven had snelle handelingen en volgte ook.

    - Sorry, dat ik Raven even bestuurd, maar anders bleef Raven achter x'3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:11 ]