• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Volledige naam: C13/Sky Leah Morgan
    Leeftijd: 20
    Karakter: Sky, liever Leah genoemd, ze verdoemd mensen die haar Sky durven te noemen, is een arrogante, egoïstische meid. Althans, zo komt ze over. Ze maakt anderen met de grond gelijk, of probeert het in ieder geval. Ze vind zichzelf meer dan anderen, maar soms krijgt ze een beetje respect voor anderen. Anderen die haar eens met de grond gelijk maken en pit tonen. Dat waardeert ze. Toch, kan ze soms ook lief zijn, behulpzaam.. Maar enkel als je haar respect hebt afgedwongen. Als laatste is het een echte doorzetter, een meid met pit die je niet snel neerhaalt en als ze eenmaal haar klauwen in iets heeft gezet, dan laat ze niet meer los.
    Uiterlijk: Klik. Leah is een blank meisje met bruine, steile haren tot halverwege haar rug. Ze heeft grasgroene ogen met een bruin randje. In de zomer krijgt ze een aantal sproetjes rond haar neus, die ze vervloekt omdat het haar schattig maakt en daarmee, volgens haar, haar imago verpest. Verder kleedt ze zich vrij gewoon en heeft ze vaak een arrogante uitstraling om zich heen.
    Rol+reden: Ze koestert pure haat voor hen die haar verandert hebben, haar een freak hebben gemaakt en zonder ook maar te vragen of ze het wou. Maar met name haar broer, haar eigen familie die haar dit aandeed nota bene! Ze was gevlucht, maar ze hebben haar weer te pakken gekregen.
    Gave: Ze heeft het nooit over haar ‘gave’ , of vloek zoals zij het noemt, ze schaamt zich er voor. Als ze een klap krijgt op haar hoofd verandert ze namelijk in een vos. Een schattig, pluizig en harig geval. De manier waarop ze terugverandert is gelukkig niet al te moeilijk, ze moet nat worden, in het water springen. Simpel zat, maar één nadeel ervan is dat ze dan wel bloot is, want altijd als ze in een vos verandert blijven haar kleren gewoon op een hoopje liggen. Nog een van de redenen waarom ze niet graag verandert.
    Extra: Haar broer, Scott, hoort bij The Division.
    Extra 2: Haar karakter is voornamelijk gevormd door de omgeving waarin ze opgroeide en de felle haat die ze al op jonge leeftijd koesterde en nog altijd koestert.
    Extra 3: Ze kan goed overweg met wapens, dat heeft ze geleerd toen ze gevlucht was. Vooral messen waren haar favoriet, maar nu zit ze zonder ook maar iets om zich te verdedigen weer gevangen.


    Volledige naam: B72/Emily Green
    Leeftijd: 19
    Karakter: Emily is een verlegen, zachtaardig en betrouwbaar meisje. Ze kan goed naar mensen luisteren, maar in raad geven en troosten is ze een stuk minder goed. Soms is ze best klunzig en onhandig, maar ze is zeker niet saai. Af en toe heeft ze namelijk een gekke bui, dan wordt ze druk en valt haar humeur bijna niet te verpesten, wat trouwens heel wat is, want ze is erg gevoelig. Ze voelt zich snel gekwetst, vergeet zulk soort momenten nooit maar vergeeft wel. Ze wilt namelijk lief en goed zijn voor iedereen, wat niet altijd kan.
    Uiterlijk: Klik1 & Klik 2. Emily is een rasechte blondine, haar haren zijn midden lang en ze verzorgt ze goed. Ze geeft veel om haar uiterlijk en ziet er dan ook te allen tijde er goed uit. Verder heeft ze bruine ogen en is ze erg fijntjes gebouwd.
    Rol+reden: Ze is een trouwe mutant, zoals ik al zei, ze wil graag iedereen gelukkig maken. Maar om de mutanten ook te helpen is ze erg aardig voor ze, in tegenstelling tot de meeste andere die bij The Division horen. Ze vertrouwen Emily bijna allemaal en daardoor kan ze ook in het lab komen en daar maakt ze graag gebruik van. Stiekem probeerd ze iets te maken dat de mutanten weer normaal maakt.
    Gave: Ze leert vreselijk snel. Binnen een paar minuten kent ze een complete taal en door deze gave is het mogelijk voor haar om iets te ontwikkelen waardoor ze de mutanten kan helpen. Hierdoor is ze vaak ook vermaak voor de rest, ze bespeeld instrumenten, danst met ze, kookt voor ze en ga zo maar door.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 11:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scott Morgan - Laborant
    Leeftijd: 24
    Karakter: Scott is een klootzak, een egoïst en een idioot. Niets kan hem veel schelen, behalve het ontdekken van nieuwe manieren om DNA te manipuleren. Hij is een van de meest toegewijde laboranten en heeft al vele mutanten gecreëerd, sommige mislukt, sommige succesvol. Hij is bijna dag en nacht te vinden in zijn laboratorium of bij een van zijn experimenten. Zij zijn namelijk de enige mensen die hij enigszins interessant en belangrijk vind.
    Uiterlijk:


    Scott heeft vaak een stoppelbaardje, omdat hij het niet belangrijk vind hoe hij er bij loopt. Hij draagt vrijwel altijd een jeans en een t-shirt, en natuurlijk is zijn labjas onmisbaar. Als hij aan het werk is heeft hij soms zijn bril op, maar voor andere gelegenheden heeft hij lenzen. (Het is zo’n leuke nerdbril :3)
    Rol+reden: Scott werkt in het lab omdat hij genetische manipulatie interessant vind. That’s all.
    Extra: Sky Leah Morgan is zijn kleine zusje. Hij heeft haar eigenhandig gemaakt tot wat ze nu is – Een mutant. Sterker nog, ze was de eerste op wie hij experimenteerde.

    A21/Gem – Mutant
    Leeftijd: 3, maar mentaal en fysiek 19
    Karakter: Gem is een stil maar intelligent meisje. Ze zegt niet veel, en maakt eerder geluiden dan woorden te spreken.
    Ze is gemaakt door Fateh, en gemixt uit DNA van een onbekende vrouw, Dwayne en een aantal dieren. Hierdoor lijken sommige trekken in haar gezicht op die van Dwayne, maar biologisch zijn ze in feite geen broer en zus.
    Uiterlijk:


    Dit is natuurlijk alleen Gem’s gezicht. De rest van haar lichaam is veel opmerkelijker: Ze heeft een lange soepele staart als een kat, maar zonder haar. Ze mist haar pinken, en de rest van haar vingers zijn lang en slank. Haar oren zijn puntig en haar tanden zijn scherper dan bij normale mensen. Haar huid is glad en bleek, omdat ze nooit veel in de zon is geweest. Ze heeft heldere ogen, die met een verschillende lichtval blauwgroen tot dieppaars kunnen lijken. Een laborant grapte ooit dat het net edelstenen leken, wat haar de bijnaam “Gem” heeft opgeleverd. Dat bekt nu eenmaal beter dan A21, wat haar officiële naam is. Ze heeft zwemvliezen tussen haar vingers en tenen, die normaal niet opvallen maar waardoor ze wel erg snel kan zwemmen.
    Rol+Reden: Gem is een trouwe mutant, ze heeft er überhaupt nog nooit over nagedacht om vrij te breken.
    Extra: Ze is drie jaar geleden gemaakt, maar is snel opgegroeid en heeft dankzij wat extra groeihormonen het uiterlijk en de gedachten van een negentienjarige. Haar basiskennis is daarentegen wel erg slecht, en daarom krijgt ze vaak les in allerlei vakken. Gem maakt vaak dierengeluiden om zich uit te drukken - Bijvoorbeeld blazen, spinnen, grommen of janken.
    N.B. - Gem spreek je op z'n Engels uit :3

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 21:39 ]

    Wel.. Anyone?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LittleTear heeft mijn rol overgenomen veel plezier met Elisa Nera meid : ;) de anderen veel plezier met RPGen XXxxx

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:19 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [even ABO :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Watr snappen mensen niet aan 18+? Ö
    Anyway, jke gave is wel leuk, maar eigenlijk zijn het er een stuk of 4 in 1..
    Ik moet even denken of ik het toesta, omdat het nogal veel is.
    Uiterlijk kunnen veranderen, manipuleren, genezen en pijnigen door een piep ;o

    We beginnen zodra er genoeg mensen zijn, vraag dus wat vrienden van je (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Watr snappen mensen niet aan 18+? Ö
    Anyway, jke gave is wel leuk, maar eigenlijk zijn het er een stuk of 4 in 1..
    Ik moet even denken of ik het toesta, omdat het nogal veel is.
    Uiterlijk kunnen veranderen, manipuleren, genezen en pijnigen door een piep ;o

    We beginnen zodra er genoeg mensen zijn, vraag dus wat vrienden van je (;

    Ik zal het veranderen in 18 sorry :S. Maar Elise heeft een ziekte dat ze meerdere personen heeft in haar lichaam. Dat wisten de laboranten en gaven ze alle 5 een gave :) ze hadden haar iets te krachtig gemaakt. Helaas kunnen ze het ook niet terug draaien.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Mm... zal ik een rol maken? *innerlijke strijd*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    Mm... zal ik een rol maken? *innerlijke strijd*

    Jaaah, doe doe doe 8D
    Jij bent vet goed in RPGen :3

    Vluuv schreef:
    (...)
    Jaaah, doe doe doe 8D
    Jij bent vet goed in RPGen :3


    Aahw, thank you ^.^
    Hmm, ik denk dat ik voor deze keer dan maar een man maak... Anders zijn de vrouwen zo in de minderheid. x:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    Mm... zal ik een rol maken? *innerlijke strijd*

    Ik zou het doen! Echt leuk je bent echt goed in RPGen :) en hoe meer mensen er zijn hoe sneller mensen gaan gaan RPGen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sigh. Ok then, there we go...



    Volledige naam: Raven Falianth
    Leeftijd: 18
    Karakter: Raven is een lui, gemakzuchtig persoon, in de zin dat hij anderen liever zijn taakjes op laat knappen. Hij kan ook best onvoorspelbaar zijn in zijn reacties; een bijwerking van zijn gave is dat hij vaak onverwachte stemmingswisselingen heeft, wat hem niet bepaald een aantrekkelijke persoon maakt om mee om te gaan. En dan heeft hij ook nog eens een gave waar hij de rest van de groep schrik mee aanjaagt. Hij is één van de weinige mutanten die zijn leven eigenlijk wel goed vindt zo, hoewel beter eten en een comfortabeler bed natuurlijk altijd goed zijn. Hij denkt alleen maar op de korte termijn, houdt geen rekening met anderen en gebruikt zijn gave graag en vaak, maar toch zou hij nooit iemand écht pijn aandoen. Daar is hij toch echt te laf voor.
    Uiterlijk: SEXY.
    Rol+reden: Raven is een mutant, maar trouw aan de Division. Hij wordt door hen vaak gebruikt om de andere mutanten te dwingen tot dingen wat hen normaal gesproken niet gelukt zou zijn. In ruil daarvoor geven ze hem meer vrijheden, zoals een grotere 'cel'.
    Gaven: Manipulatie / hypnotiseren. Zodra iemand hem in de ogen kijkt, staat die persoon onder zijn macht. Vaak laten ze hem dingen 'proberen' met mede-mutanten, waardoor hij nogal gevreesd wordt in de groep. Het is dan ook niet voor niets dat de laboranten die hem 'bestuderen' altijd brillen en maskers dragen zodat zijn gave niet werkt.
    Extra: Hij is het neefje van een hoge laborant. Raven's ouders stierven tijdens een auto-ongeluk toen hij zes maanden oud was, waarna zijn oom, de laborant, de 'opvoeding' op zich nam. Niemand zocht er ook maar iets achter...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:15 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lol, ik lachte me dood om "Uiterlijk: SEXY." :'D

    Vluuv schreef:
    Lol, ik lachte me dood om "Uiterlijk: SEXY." :'D


    't Plaatje zegt al genoeg (wbw)

    Eigenlijk ben ik nog niet tevreden over dat plaatje, maar op Weheartit was niets beters te vinden (andere plaatjes bevatten een zoenend stelletje, een lovequote of alleen een hoofd/arm/sixpack).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oke die rol os zeker wel Nice Elise kan ook een beetje die Soort gave :) maar echt leuk bedachte personage :) ik kan niet wachten tot de RpG trouwens begint D:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:24 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan