• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Elisa Nera Serper
    Ik glimlachte bij het compliment van Cole en keek naar mij kamp. Louise was hier geweest dat was te zien. Ik liep richting mijn tent en pakte al mijn spullen. Rustig pakte ik mijn bijl en klom ik in een boom. Ik pakte een aantal takken af die naar beneden vielen. Na 14 grote takken te hebben liet ik me van niet super hoog vallen waarna ik op mijn voeten lande. Rustig stak ik het vuur aan en liet ik me omringen door warmte. Ik begon rustig met mijn engelenstem te zingen wat mijn moeder vroeer zong. 'Geen dagen te lang, geen maanden te lang. Het is nooit te lang on bij jou te zijn... Geen uren te lang, geen jaren te lang. On jou lieve snoetje te zien. Je heb geen idee hoe dol ik op je ben. Maar vandaag laat ik dat je zien.' Neuriede ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:26 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:46 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Zoals ik al eerder zei, zou hun tactiek nogal dom zijn als ze straight to the point waren. Met andere woorden, dat net kan niet, ze moeten jullie nog vinden en je bent onze personages aan het besturen wat redelijk irritant is want Carthal is al terug veranderd in zijn menselijke vorm.

    Carthal moet mij alleen onder hem krijen of het net over me heen gooien. Dat kan het hele gevecht zijn als je het slim speeld. Je kan Cole vangen door een verdoofpijl op hem af te vuren en dan is hij K.O. Dan alleen Elisa nog te overwinnen en jehebt gewonnen en trouwens je hebt 3 mutanten en een laborante dus supermoeilijk voor jullie is het niet xD


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Primwen schreef:
    Zoals ik al eerder zei, zou hun tactiek nogal dom zijn als ze straight to the point waren. Met andere woorden, dat net kan niet, ze moeten jullie nog vinden en je bent onze personages aan het besturen wat redelijk irritant is want Carthal is al terug veranderd in zijn menselijke vorm.
    sorry dat zag ik telaat dat van wat net gebeurde is nooitgebeurt zal er even niets neerzetten dan kunnen we verder


    I'm finally back, Finally after a Year break

    M23 / Raven Falianth
    Inwendig kreunde hij toen hem werd verteld dat ze gingen "jagen". Hij had er niet veel mee. Het liefst gebruikte hij gewoon zijn gave om de ontsnapten weer terug te leiden naar "huis", maar vaak werd hij vergezeld door van die sadistische mutanten die liever eerst nog een hoop bloederige dingen met ze uitvraten voor ze terugkeerden. Hij had er altijd een hekel aan om te moeten toekijken, en daarnaast was zijn conditie niet erg geweldig, wat je natuurlijk nooit had als de enige lichaamsbeweging die je kreeg bestond uit op- en neerlopen in de gangen. En dan moesten ze ook nog één of ander omhooggevallen trutje gaan vangen die blijkbaar een krachtiger manipulatiegave had dan hij. Maar het feit dat ze een beloning zouden krijgen fleurde hem weer wat op.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh misschien is het slim dat je mijn post negeert en jullie plan dan doet.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    i've no inspiration :l

    Moet ik Leah langsturen bij Louise enzo? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je hebt gehoord dat ik Elisa een tak liet vallen. En weet nu waar ze zich bevind. Je moet haar in het nauw drijven en een verassings aanval geven zo zijn jullie in het voordeel ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Endure schreef:
    Moet ik Leah langsturen bij Louise enzo? :p

    Ja je zat in een busje met haar en je moet veranderen en Carthal en Raven gaan helpen. Je kleren zal Louise voor je bewaren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wat, hoezo zit Leah in een busje met haar? Ze zit in de gang.

    LittleTear, je moet niet zoveel beslissen voor anderen enzo..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wat, hoezo zit Leah in een busje met haar? Ze zit in de gang.

    LittleTear, je moet niet zoveel beslissen voor anderen enzo..
    oke sorry zal ik niet meer dan zit Leah nog steeds in de gang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik even een samenvatting? C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Mag ik even een samenvatting? C:


    Stuur gewoon je gevluchte dude op Elise&Cole af ;D Die zijn momenteel samen in het bos.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.