• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cole
    Cole zijn vrijheid was al snel voorbij toen elise opeens terug deinsde. Hij had echt medelijden met haar dus ging hij langs haar zitten en probeerde haar te troosten door zijn hand op haar schouder neer te leggen. ' maar dan wordt je eerder gepakt en dat wil ik niet. Trouwens mijn gave komt vaak van pas om snel weg te gaan' zei hij rustig. Hij hoopte dat ze een beetje vrolijke werd er van.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Louise Catherina Youe Heart
    Carthal brutaliteit overviel me. Hij was erg sadistisch net als mijzelf. Rustig liet ik mijn blij op hem gaan. 'Een aantal privileges. Zoals spullen en een wat grotere kamer. Met armband door het ebouw rondlopen en beter eten.' Zei ik met een scheve glimlach. Ze waren beide verast door de beloning blijkbaar. Ze waren de braafste van de trouwe mutantjes. 'Ik wil dat jullie dit meisje gaan halen.' Zei ik terwijl ik de foto van Elisa Nera Serper liet zien. 'Dit is A11 Elisa Nera Serper. Ze is uiterst zeldzaam ze is de enige mutant met 3 gaves. Ze kan je manipuleren daarin is ze sterker als jou Raven, maar daar kan jij tegen en daar heeft zij geen afweer systeem tegen. De kan een hoge geluidsgolf laten horen. Hierdoor val je op de grond met je handen bij je oren. En haar laatste gave is healen. Ze healt alle wonden. Ze kan niet dood door een wond alleen door gif. Hier is een net hiermee tap je haar energie af. Ze heeft blonde haren en als ze zwart worden is haar energie op en valt ze bewusteloos neer.' Zei ik snel. Ze hadden geen tijd te verliezen. Elisa was erg makkelijk met vrienden maken. Als er te veel waren konden ze het niet aan. 'Hier is een tracker zo spoor je haar op. Veel succes.' Zei ik snel. Rustig deed ik een armband om bij hun zodat ik ze zou kunnen vinden als ze weg zouden rennen. 'Ga snel en vind haar. Als ze met een andere mutant is van hem of haar ook. Verwond hem of haar lichterlijk maar dood niemand. Misschien is degwve belangrijk.' Zei ik als extra tip. Rustig deed ik de der open en begeleide ze naarbuiten. 'Ga haar zoeken.' Zei ik voordat ze wegrende het bos in.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Catherina Youe Heart
    Carthal brutaliteit overviel me. Hij was erg sadistisch net als mijzelf. Rustig liet ik mijn bl


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elise Nera Serper
    Cole's woorden maakte me weer rustig en ik keek hem met betraande ogen aan. Rustig liet ik mijn hoofd op zijn sterke schouders rusten. 'Als je bij me wilt blijven mogen we niet op 1 plek blijven.' Zei ik wat sneller dan normaal. 'Anders vinden ze ons.' Zei ik half in paniek. 'We kunnen door jou schaduwwereld reizen naar het midden van het bos.' Zei ik zacht. 'daar heb ik al mijn spullen liggen. Dat is mijn "Kamp". Het is dicht bebost dus er is veel schaduw. Of zullen we eerste meerdere gevluchte mutanten zoeken.' Zei ik rustig. Ik hoopte dat hij niet boos zou worden hij was mijn enige vriend. En ik had gevoelens voor hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carthal Hollow. Trouwe mutant.
    "Een aantal privileges. Zoals spullen en een wat grotere kamer. Met armband door het ebouw rondlopen en beter eten." Zei ze met een scheve glimlach. Carthal wierp haar een hatelijke blik toe. Het was redelijk veel en het beviel hem wel. "Ik wil dat jullie dit meisje gaan halen." Zei ze, het irriteerde hem dat ze zoveel ik wil zei. Zijn blik gleed over de foto die ze liet zien. Arme Miss Serper. Kleine Elisa. Hij was benieuwd hoe ze zich had ontwikkeld. Ze was vaak gevonden. "Dt is A11 Elisa Nera Serper. Ze is uiterst zeldzaam ze is de enige mutant met 3 gaves. Ze kan je manipuleren daarin is ze sterker als jou Raven, maar daar kan jij tegen en daar heeft zij geen afweer systeem tegen. De kan een hoge geluidsgolf laten horen. Hierdoor val je op de grond met je handen bij je oren. En haar laatste gave is healen. Ze healt alle wonden. Ze kan niet dood door een wond alleen door gif. Hier is een net hiermee tap je haar energie af. Ze heeft blonde haren en als ze zwart worden is haar energie op en valt ze bewusteloos neer." ratelde Louise. Het verraste hem dat ze zei dat ze sterker was dan Raven. "Sterker dan Raven? " hij lachtte spottend, "We zullen zien. " Zacht zuchtte hij en haalde zijn schouders op. De laborante wenste hun succes en legte iets uit over het apparaatje. Hij bekeek het armbandje die hij om kreeg. "Zo veel vertrouwen." grauwde hij even geërgerd. 'Ga snel en vind haar. Als ze met een andere mutant is van hem of haar ook. Verwond hem of haar lichterlijk maar dood niemand. Misschien is dezebelangrijk.' Zei ze als tip. Ze opende de deur, hij keek nog even naar de laboranten. Het zou een redelijk lange reis worden naar de bewoonde wereld. Hij veranderde in zijn zwarte wolven gedaante waarbij zijn ogen groen kleurden. In deze gedaante begon hij te rennen. Rende hij het bos in met maar een doel. Het vinden van Elisa.

    LittleTear, je weet dat alle gespeelde trouwe mutanten mee moeten op die jacht? ;D
    Misschien is het ahndig als de laboranten dus even allemaal de mutanten inlichten ^^ En dan kunnen ze met weet ik veel, zo'n super high tech busje de bossen in om te jagen ofzo? ;p

    Sky Leah Morgan ~ Mutant.
    "Ik ben niet zielig," beet ze hem toe. "Je weet gewoon niet hoeveel geluk je hebt en geef me nou gewoon dat verdome potlood want ik weet dat je het he-" Haar woorden bleven in haar keel hangen toen ze Louise, een van de laboranten, aan zag komen. Wantrouwig keek ze naar haar, het laatste waar ze nu zin had waren nog meer testen. Testen of ze nog altijd in een vos veranderde, stom gedoe. Of lichamelijk testen, die vond ze nog wel het ergst. Ze vroeg of Raven meekwam en Leah keek hoe de twee uit het zicht verdwenen en bleef moederziel alleen achter. Ze zuchtte, stiekem had ze het toch wel prettig gevonden even niet alleen te zijn. Zelfs al sprak Raven niet veel en was het geen geweldig gesprek. Leah ging op de grond zitten met haar rug tegen de muur en beet opnieuw op de binnenkant van haar wang, ze vertikte het weer terug te gaan naar haar cel, dan kon ze nog beter in de gang zitten. Ze leunde met haar hoofd tegen de muur aan en terwijl ze naar de muur tegenover haar tuurde onderdrukte ze een gaap, vervloekte bijbewerkingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cole
    Cole was blij toen elise weer een stuk rustiger was. Het was fijn te denken dat hij eindelijk iemand had om samen te werken. Hij had eindelijk weer vertrouwen in iemand , die ja hij niet meer gehad sinds zijn zus. Hij dacht even na over het plan. Een plek leven vond hij nooit een goed idee bedacht hij. 'We kunnen het beste eerst jouw spullen op halen. Dan kunnen we makkelijker rond reizen en andere mutanten ontmoeten' zei hij hoopvol. Al klonk het niet zo opgewekt. Hij keek haar aan met zijn scheve glimlach.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Oke sorry Endure :S dat wist ik niet, Carthal is nu even met Raven Elisa (en Cole) aan het zoeken :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Haha, is oké, maar dat leek me wel vrij logisch ;p Dat iedereen meegaat.
    Als je geen reden weet om iemand mee te nemen (kan ik me voorstellen bij Leah die nogal strontvervelend is) dan kan ik wel helpen ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien kan je doen dat je iedereen een opdracht geeft en dze dan weg stuurd ?

    Elisa Nera Serper.
    Ik knikte bij het horen van zijn plan. Rustig volgde ik hem toen hij in de schaduw verdween. Een donkere plek met hooguit een paar donkerrode en grijze vlekken waren te zien. Ik voelde hoe mijn kracht afnam en mijn haar langzaam donkerblond kleurde. Ik zag hoe Cole ernaar keek en legde hem het uit. 'Dat is een waarschuw methode voor mij en anderen. Als ik blond ben ben ik vol me energie. Zwart is mijn energie op en val ik bewusteloos. Ik denk dat het ook beter voor mij is als we bij mijn kamp even gaan slapen anders kan het voor mij gevaarlijk lopen.' Rustig liep ik verder en ik wist precies waar ik moest stoppen. 'Hier is het kan je me er asjeblieft uithelpen?' Zei ik zacht terwijl mijn haar al lichtbruin werd.

    [Is het geen goed idee dat Carthal en Raven ons nu vinden en dat we een gevecht krijgen? :D een beetje actie kan geen kwaad ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cole
    Cole was blij dat we er weer uit konden komen. Hij vond de schaduw wereld wel goed maar wist dat niemand anders daar zou overleven. Hij knikte kort op dat idee , al was hij zelf van plan om niet te doen. Elise moest rusten endat wist hij goed. Hij keek de plek rond en vond het wel appart . Al had hij zelf niet nodig. ' eh mooi kamp' zei hij. Hij gaf niet vaak van complimenten, maar het kwam er zo uit dit keer.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Louise Catherina Youe Heart

    Rustig liep ik het plein weer op. De enige die nog buiten was, was sky. 'Sky Leah ik heb je even nodig.' Zei ik rustig terwijl ik haar meewenkte. Rustig liep ze achter me aan terwijl ik het plan al helemaal bedacht had. Ik opende een deur en liet haar erin. 'Ik doe vandaag geen testjes met je je mag gaan jagen.' Zei ik om haar een beetje te kalmeren. 'Je moet een meisje voor me vinden, Namelijk deze.' Zei ik terwijl ik een foto van Elisa liet zien. 'Jij gaat in je vossenvorm opzoek naarhaar. Je kan Carthal helpen met zoeken. Ik moet haar terug hebben voor een aantal experimenten.' Zei ik rustig. Hier heb je een Searcher en kan je haar opzoeken.' Zei ik rustig. Ik neem je kleren mee voor als je wilt terug veranderen. door vossenneus kan je haar van kilometers al ruiken de Searcher kan alleen een mutant aangeven, maar niet perse welke. Rustig liep ik met haar naar buiten en liet ik haar in een busje stappen. Ik zette hem aan en zag Carthal al. Raven die op zijn rug zat wees aan welke kant ze op moesten. Toen Carthal vaart minderen stopte ik het busje en liet ik Leah eruit. 'Verander nu maar en help Carthal.' Zei ik rustig terwijl Leah met tegenzin veranderde en ik haar kleding opraapte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    maar moeten dan echt alle labmensen en mutanten mee??

    Dan zouden Carthal en Raven wel een hele domme tactiek hebben om het mteen op een gevecht uit te laten komen.

    Carthal Hollow Trouwe Mutant.
    Hij rende nog steeds en minderde vaart toen de rand van het bos in zicht was. Hij was moe geworden van het rennen, gelukkig wist hij nog hoe zijn poten werkten. Op een drafje liep hij nu naar de rand waar hij veranderde naar zijn menselijke gedaante. I'm goood, - tadadadadada da[a] - Hij grijnsde kort en trok zijn mouw over het armbandje die hij om had gekregen. Kort keek hij rond. Raven negeerde hij, het was best fijn om iemand mee te hebben. Het was een tijdje geleden dat hijweer in een stad te recht was gekomen.

    flutje.