• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sky Leah Morgan
    Hij genoot ervan, de sadist! "Wat weet je ervan? Enkel dat ik in een vos verander?" Ze moest het weten, hoeveel hij wist.
    "Weetje.. Als vos ben je best wel kwetsbaar. Je wilt niet weten wat er met je kan gebeuren," ging hij vrolijk verder en Leah schudde haar hoofd. "Vossen hebben sterke tanden en klauwen, onderschat me niet," beet ze hem toe, ze hield er niet van gekleineerd te worden, al vond ze het best interessant dat hij het durfde. Ze keek hem strak aan, niet van plan toe te gaan geven. Dat zou ze niet toe staan van zichzelf. "En wat kan jij dan wel, hmm?" vroeg ze hem een tikkeltje uitdagend. Nu wilde ze het weten ook. Ze hoopte niet dat hij gedachten kon lezen of hypnotiseren, iets in die richting, die mutanten meed ze.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal Hollow
    "Wat weet je ervan? Enkel dat ik in een vos verander?" Hij keek haar even aan de geamuseerdheid stond in zijn ogen. "Dat je een klap op je hoofd nodig hebt en... iets met water. Volgens mij dat terug veranderen. " Hij grinnikte zachtjes. "Ja.. dat was het. Het is wel een beetje raar niet waar? Zeker een mislukt experiment. " Hij gniffelde even. "Vossen hebben sterke tanden en klauwen, onderschat me niet," beet ze hem nog toe. Kort haalde hij zijn schouders op. "Ze zijn klein, sterk en snel, dat wel. Maar hóé wil jij terug veranderen zonder water ? Of wil jij dan als een naakt vossenwolfje weg huppelen? Ik denk dat de jongens hier.. het best wel Nice zouden vinden. Veel meisjes zouden niet zo gauw met de billen bloot willen. " hij lachtte om zijn eigen valse grapjes. Ze vroeg hem wat hij kon. "Don't worry, ik ben niet zo gevaarlijk. Ik transformeer, blijkbaar het zelfde experiment als jou.. Alleen dan.. Gelukt. " kort wiebelde hij met zijn wenkbrauwen.

    Elisa Nera Serper
    Huilend keek ik naar de gang hij was helemaal leeg. Opeens klink er een meganisch geluid. Een tv'tje verscheen uit de muur. Verschrikt stond ik in no time op en zag ik Louise op de tv staan.
    'Lieve ex-gevluchte mutant, we hebben je gevangen en je zal nu wel wakker zijn. We zullen jou gedrag moeten veranderen en Vrijheid is slecht. Je mag uit je cel dan krijg je een armband om zodat je gave niet werkt. Behalve als dit in je uiterlijk verworven zit zoals rode ogen of kleurend haar. Zo kun je rondlopen in de gangen, maar naar buiten kan je niet dat is verboden voor jou. Veel plezier hier eb gedraag je.' Zei Louise op de Tv. Een armband vloog naar me toe en omklemde mijn pols. De deur schoof langzaam open en ik keek met mijn hoofd naar buitengestoken rond in de gang. Ik zat niet meer vast. Huppelend liep ik rond om te kijken of er no wat te beleven was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag Elisa bij Cathal en Leah komen of niet? Anders vind ik jullie namelijk niet en kom ik in een afgelegen plekje ofzo xd


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik loop er gewoon Langston dan herken ik Carthal en krijg ik ruzie met hem ;)
    Elisa Nera Serper
    Ik was onwijs blij om uit die kamer te zijn. Ik zag 2 mutanten tegen over zich staan. Een meisje en een jongen. Ik herkende hem uit duizenden. Het was Carthal uit het bos. Hij had me gevangen. Ik kon niets mentaal doen met mijn gaves die waren uitgeschakeld. Maar fysiek was ik ook niet slap. Spieren zaten wel in mijn armen en ik werd woest. Woest indaging mijn vrijheid ontnam. 'Jij!' Kwam er brullend uit mijn mond, terwijl ik op hem afrende en hem bij zijn schouders pakte. Met niet veel moeite, door de adrealine, drukte ik hem stevig tegen de muur. Hij kon geen kant op. 'Waarom veraad jij je eigen soort?! verader. Waarom ontneem jij mijn Vrijheid?!' Ging ik bits verder. Ik deed alsof een pestkop een nerdje in elkaar ging slaan. Wat hij ook zal zeggen ik zal hem slaan en zo hard als ik kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kan iemand nog met Cole praten of Cole naar iemand toe


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Kan niet, want Six is niet een trouwe mutant.

    Carthal
    "Jij!" hoorde hij iemand brullend zeggen, het meisje met de naam Elisa rende op hem af en greep hem bij zijn schouders waar door hij tegen de muur stond. "Ik.. Ja." hij glimlachtte kalmpjes, het deed hem niet veel. Als hij wilde kon hij veranderen en haar wat aan doen. "Waarom veraad jij je eigen soort?! verader. Waarom ontneem jij mijn Vrijheid?!" ging ze bits door. Hij voelde zich nou niet echt bepaald aangevallen. Kort trok hij zijn wenkbrauw op terwijl hij haar rustig aan keek. "Eerlijk gezegd, doe ik alles voor deze mensen. Maar jou... heb ik altijd al gehaatte dus deed ik het met veel plezier. Je bent zo'n typje dat denkt dat ze heel wat is, maar in dr broekpist van angst." Kort lkte hij langs zijn lippen. "En voor de waarschuwing.. Als je mij wat doet, doe ik jou wat... Maar dan tien keer zo erg." zijn ogen lichtte felgroen op voor een seconde en liet even zijn vlijmscherpe tanden zien. Dat had hij geoefend. Hij hoefde zich alleen maar te concentreren op zijn tanden en zijn ogen en deze zouden dan veranderen. Kort glimlachtte hij, vals en sluw. Zachtjes duwde hij haar van zich af. "Bedankt voor de opheldering."

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:50 ]

    Elisa Nera Serper
    Ik gromde naar hem. Hij was zo ijdel vreselijk. Even schoo me wat te binnen. Mijn hand schoot naar mijn sok en een klein maar vlijnscherp mesje kwam te voorschijn. 'Mooi mesje hé? Gevuld met dodelijk gif. Zou een mooie ruil zijn vrijheid tegen dood. Op 1 manier kan je dat pad ontlopen. Je helpt mij en Col te ontsappen.' Ze k sluw. Ik had de Naïititeit uit me gemept. niemand was nog te vertrouwen. Ik Hield het mesje dicht bij zijn nek. 1 verandering en ik had hm in een fractie van een halve seconde in zijn nek geboord. 'Helpen of Dood Carthal Jou keuze.' Zei ik met een gemene grijns. Wie de bal kaatst kan hem 3x zo hard terug te verwachten


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carthal
    Hij grijnsde kort toen ze een mesje te voorschijn haalde en zei dat het besmeurd was met gif. Een dodelijk gif. Op een manier zou hij kunnen 'goed' maken, door ze te helpen ontsnappen. Maar zo was hij niet. In een razendsnelle beweging trok hij zijn hoofd weg en draaide haar hand zo om dat het mesje lichtjes in haar huid sneed. Meteen transformeerde hij in een wolf en sprong met zijn poten tegen haar aan waardoor ze om viel. Hij was namelijk niet zo heel licht door al het spier. "Jammer genoeg.. Ben je niet heel slim, Elisa. " kwaad beet hij in haar hand. Hard waardoor zijn puntige wolventanden door haar huid prikte. "Don't mess with the wolf, girl."

    Elisa Nera Serper
    Ik schrok me dood, maar mijn mes sneed langs zijn nek. Hij wist niet wat er dan zou gebeuren. Ik had de wapens gestolen van de laboranten. Inclusief de gve uitzetter. die had ik erin gezet, Ik zou nooit iemand doden dat wist ik ook welhet was allemaal bluf. Mijn hand zat onder het bloed door zijn beet, maar hij veranderde langzaam terug door het gif. Nu hij weer mens was was ik een heel stuk sterker. Ik duwde hem hard van me af ookal zat de snee in mijn hand zo diep. De Woede en adrealine gierde door mijn aderen en voor ik het wist zat mijn vuist al op zin neus. een Harde krak was te horen door de gang. Zijn gezicht vertrok van de pijn. Ik had misschien mijn gaves niet, maar Fysiek was ik nog steed sterk. Ik had mijn lichaam altijd getraint. Ik kon een Bodyguard zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carthal
    Het gif zou hem misschien voor een paar tellen uitschakelen, maar het gif werd verbrand door de vele lichamen die hij bezitte. Hij had er nog meer in bezit dan Elisa. Alleen had hij dierlijke. Hij moest er tegen kunnen, anders zou hij niet in een slang kunnen veranderen die ook gif bezaten. Hij werd van dr afgeduwd en toen hoorde hij een krak. Kort vertrok zijn gezicht van de pijn. "Je bent dood, meisje. " siste hij terwijl zijn ogen opnieuw groen werden en hij weer terug veranderde in de zwarte wolf. Door het gif ging de transformatie iets langzamer, maar het ging wel. Weer besprong hij Elisa. Zijn tanden boorden zich in haar wang, alleen had hij niet veel hou vast. Hij gromde terwijl hij weer van haar af sprong. Zo kon hij aanvallen wanneer het moest maar kon hij ook ontwijken. Hij zorgde er voor dat hij genoeg afstand hield. Het meisje was sterk, maar ze had niet meer kracht dan een jongeman. Ze handelde op woede en woede maakte zwak. Hij handelde uit zelfverdediging en straalde geen woede uit maar een ijzige kalmte.

    O ja ik was LittleTear heb me naam veranderd in HurtedHeart kan je dat plz veranderen? O ja Louise Catherina Youe Heart staat nog niet bij de laboranten
    moest het even zeggen :S
    Xx Celine


    I'm finally back, Finally after a Year break

    heeej Ö even teruglezen, wacht evne emt reageren xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Louise Catherina Youe Heart
    Een knak was te horen en geschreeuw. Met een zucht stond ik op en rende ik door de gangen. Een gevecht was duidelijk te horen. Ik gromde ik durfde te wedden dat Het Elisa was, maar ik wist het niet zeker. ik rende de gang in en zag ze vechten. 'Wat zijn jullie aan het doen? Laat elkaar onmiddelijk los!' Riep ik boos naar ik dacht Carthal en Elisa. Bloed lag overal op de vloer en Elisa zat met tranen in haar ogen. Boos keek ik naar de 2

    Elisa Nera Serper.
    De pijn was niet te harden. Ik kon er niets aan doen. Ik was misschien sterk, maar niet om tegen een wolf te vechten. angst kwam in mijn ogen terecht die de woede weg dreef. 'Houd op.'Gilde ik hij zou niet luisteren, maar ik hoopte dat emand me zou helpen. Bloed kwam uit mijn lichaam en ik voelde me steeds zwakker. 'Wat zijn jullie aan het doen? Laat elkaar onmiddelijk los!' Hoorde ik Van een vrouwen stem. Ik gokte van Elisa. Bang probeerde ik weg te kruipen met tranen in mijn ogen naar Louise. Ik ate haar, maar ze had me gered ik was haar nu zo veel schuldig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart, je doet het weer, mary sue..

    Tuurlijk, heel toevalig dat ze net een mesje met gif heeft, het is logischer dat de laboranten alles van haar afgenomen hadden. Plus je maakt echt heel veel typfouten, dat leest ook onprettig.

    Dus misschien kan je meer moeite steken in je posts en minder Mary Sue achtig? Want je zei dat je het niet zou doen, maar het lijkt er wel op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.