• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Carthal
    "Nee, wijs genoeg om geen heel gesprek met een wildvreemde gozer die me stond te begluren in een donker en verlaten bos aan te knopen," antwoordde ze bijdehand. Geërgerd rolde hij met zijn ogen. ''Nou nou, wie zou er nou iets met jou willen doen? het lijkt er op dat je anders toch wel wild tegen werkt. '' Hij mocht haar niet en zij mocht hem niet. Goed begin voor een soort 'relatie. ' Hij haalde zijn slanke vingers door zijn haar. "En als je het niet erg vind, ik ga de bewoonde wereld maar eens opzoeken," Hij haalde zijn schouders op. ''Laat me je dan trakteren op een drankje? Zie het als een nieuw begin..? '' hij trok een sirieus gezicht. Iemand moest de wijste zijn.


    Trotse mensjes herken je snel :3

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Nou nou, wie zou er nou iets met jou willen doen?" merkte hij op, Leah bleef staan en draaide zich naar hem toe. "Hé!" antwoordde ze beledigd, al had hij wel gelijk dat ze anders wild zou tegen werken. Ze stak haar handen in haar zakken, het was frisser dan ze had verwacht en haar handen werden het snelst koud. Eigenlijk had ze altijd koude handen. Plots stelde hij voor haar te trakteren op een drankje, daar moest ze even over nadenken. Het zou haar weer wat geld schelen, drankjes waren duur tegenwoordig, en misschien zouden de dronken gozers met losse handjes haar dan wél met rust laten. Dat was namelijk haar grootste ergenis, dronken rokkenjagers, niet dat ze ooit een rokje droeg.. Maar ze hield niet van handtastelijke jongens, ze ging niet zomaar met iemand mee. Ze was niet zo gemakkelijk te versieren en meestal vertrokken ze daarom weer, te veel werk, stelletje boeren lullen. Leah bekeek Carthal kort, hij leek het te menen en een zacht zuchtje ontsnapte aan haar lippen en mengde zich met de wind. "Oké dan, waarom niet."


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal
    Hij lachtte kort bij haar beledigte hé. Hij ging recht staan en keek even naar haar. Zelf had hij geen last van de kou. Dat viel ook wel te zien aan zijn mouwloze shirt. Hij zag haar denken bij zijn aanbod, natuurlijk. Ze zou niet met een wildvreemde mee gaan ondanks dat hij nu niet meer wild vreemd was. Hij glimlachtte kort toen ze zuchtte en toe stemde. ''Mooi, don't worry ze komen niet dichter bij dan één meter.'' Hij draaide zich soepeltjes om en bgon te lopen naar het dorpje. ''Ik weet niet of je een voorkeur hebt?''


    faaaal sorry :$$

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hij verzekerde haar dat ze niet dichterbij dan één meter zouden komen. "Niemand zou mij toch iets willen doen?" merkte ze op met triomfantelijk grijnsje. "En geen voorkeur, ik vind alles prima, zolang de sfeer maar goed is." De wind leek regelrecht door haar kleren te waaien, ondanks het vestje (haar outfit btw ;p Kan je haar wat beter voorstellen) dat ze droeg. Ze verlangde naar wat warmte. "Of weet je wat, laten we hier naar binnen gaan," zei ze plots en trok hem een discotheek binnen. Dit was toch de gezelligste hier, hier kwamen de leukste mensen en draaide ze de beste muziek. De warmte overviel haar en de muziek was erg hard, maar al gauw was ze gewend aan de drukte. Samen met Carthal wist ze zich tussen de menigte door naar de bar te werken, waar het gelukkiger iets rustiger was dan op de dansvloer en er waren zelfs nog wat krukken vrij. Leah ging op een van de krukken zitten en keek Carthal aan. "Doe mij maar een biertje," zei ze, alsof hij haar zojuis had gevraagd wat ze wou hebben.

    Ik peer 'm nu, totmorgen =D Maak er maak wa tleuks van. Dat ze saampies drinken en een dronken dude eah lastig valt of een hoerige griet die Carthal wel ziet zitten ;p Haha. Do whatever you want =]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik reageer morgen ochtend wel :3

    Ben ik eindelijk online. Is iedereen weg. -huilt stilletjes in een hoekje

    Nike - mens.
    Ik klom voorzichtig over de poort heen. Een normaal mens zou hem gewoon open hebben gedaan maar als je stiekem wilt binnen sluipen werkt een poort dat piept niet echt mee. Ik haalde mijn skateboard achter de planten vandaan en klom weer terug.
    'Op naar het park,' mompelde ik in mezelf. Ik begon te skaten en ik kon de grijns niet van mijn gezicht houden. Hier leefde ik nou voor. Toen ik het park binnen kwam viel mijn oog gelijk op een bloed mooi meisje. Ze zat op een bank te praten met iemand die bijna net zo wonderbaarlijk mooi was, ze deden me een beetje denken aan die eikel in de supermarkt.
    Ik besloot ze te negeren en ging verder skaten.

    Dana - bescherm engel
    Ik had de hele middag rond gelopen op hoop dat ik Primwen had kunnen vinden. Maar natuurlijk was het niet zo simpel als ik had gehoopt.
    Kon god het niet een keer makkelijk maken ofzo, dacht ik nijdig in mezelf terwijl ik door de straten zwierf. Ik had honger, was moe en voelde me nog meer alleen dan ooit te voren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je nog niet echt in het verhaal zit, stuur gewoon je personage naar de discotheek (x Daar zijn Leah (mensje) en Carthal (beschermengel) ook. ;D

    Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    "Shit, dat is hem.." fluisterde ze plots terwijl ze een jongen met zijn skatebord volgde met haar ogen. Ze wist het ineens. Nike Robin Micheals. Ze moest met hem in contact zien te komen, want hoe kon ze iemand beschermen die haar haatte of haar niet in de buurt wou? "Ik moet gaan, Atelic," zei ze en stond op. Langzaam liep ze dichterbij en leunde met haar rug tegen een boom aan terwijl ze naar hem keek, ze was te verlegen om zomaar op hem af te stappen. Als hij nou eens viel dan kon ze erheen en dan... Nee, ze moest hem juist beschermen, niet verwonden omdat zij te schijterig was. Eleanor zuchtte zachtjes, nog steeds niet goed wetend wat ze moest doen nu.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal
    "Niemand zou mij toch iets willen doen?" merkte ze op met triomfantelijk grijnsje. Vervolgens zei ze dat ze geen voorkeur had wat alleen maar beter was. Zachtjes lachtte hij, ze was slim en dat was wel even een minpuntje.''Dat klopt,maar je weet het maar nooit met dronken idioten. '' Hij haalde zijn schouders op. "Of weet je wat, laten we hier naar binnen gaan," Hij werd een beetje overdonderd door dat ze hem de discotheek in trok. Discotheken waren wel altjd erg gezellig. ''Aha. '' mompelde hij toen hij de discotheek rond keek de warmte van de discotheek was even wennen. Kou voelde hij amper, warmte voelde hij wel erg. Ze baande zich een weg door de menigte en namen plaats aan de bar ''Doe mij maar een biertje. '' Hij keek even op zij en knikte. ''Een biertje en Jack Daniels. '' Hij betaalde en wachtte op hun drank. Het was een tijdje geleden dat hij weer iets had gedronken, maar het zo vast wel weer fijn zijn om de alcohol te voelen. Dronken zou hij toch niet snel worden. Hij schoof haar biertje naar haar toe en pakte die van hem om zich daarna om te draaien naar de menigte. Het was erg druk en dat was hij helemaal niet meer gewend.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 12:45 ]

    ik pas m effe aan :3

    Deze RPG is veat ^^ Ik ga ook joinen :3
    Maar even een vraagje: Wat is nu precies de taak van Demonen? Hetzelfde als die van gevallen engelen? En zijn Demonen net als Engelen heel erg mooi, of hebben ze hoorns, een staart, etc?

    Edit: Oja, en moet je het uiterlijk nog beschrijven als je joint? Of een foto er bij zetten?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 12:52 ]

    Ongeveer de zelfde taak als van die gevallen engelen. Ze zijn ook mooi, maaar als ze dan boos worden krijgen ze een staart en hoorns. Zijn ze niet boos ofz, hebben ze gewoon zwarte of donkergrijze vleugels :3 Verder mag je altijd nog wat bijverznnen voor demone altijd leuk =D

    Okidoki, is goed ^^
    Ik neem sowieso een Demon, en probably ook een wraakengel :3
    Oja, nog een vraagje, lol: Mogen normale engelen alle kleuren vleugels hebben? Of alle kleuren zolang het maar een beetje licht is?

    Alle kleuren vleugels als het maar een beetje lichter is dan die van demonen(:

    Penelope Nightmask
    Vrouw, Wraakengel, 20
    Penelope heeft witte vleugels met een lichtroze parelmoer glans. Ze heeft fijne gelaatstrekken, hoge jukbeenderen en licht ingevallen wangen. Haar huid is bleek en koud. Haar ogen zijn een hele lichte tint lila en haar zachte, golvende haar is spierwit met zwarte uiteinden, als de wintervacht van een hermelijn.

    Nikolai (Nick) Rainmender
    Man, Demon, 23
    Nikolai heeft halflang zwart haar en roodbruine ogen, die vaak rood lijken als er licht op schijnt. Zijn vleugels zijn als de vleugels van een vleermuis, en hebben een zwarte kleur met een rode gloed. Zijn huid is warm en lichtgetint, en hij heeft een stoppelbaardje. Hij heeft een tattoo op de palm van zijn linker hand, waarmee hij iemand brandwonden kan bezorgen door hem of haar aan te raken.

    Ik heb meteen maar even beschreven hoe ze eruit zien :x Ik hoop dat deze goed zijn, als er iets aan mankeert zeg je het maar, dan verander ik het even ^^

    Ik heb t er bij gezet enkel niet de beschrijving :3 Die is trouwens wel interessant x'D