• Angels and Demons.

1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)

Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)

Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)

Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.

Met dank aan Endure voor de titel.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

Ik begin zo dan wel als niemand anders begint x'3

Ik ga schrijven =D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik ga afwachten, ik ben hopeloos met beginnen...

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    Eleanor zat op haar lievelingsplekje in het park, aan de rand van een vijver dat bewoond werd door moedereend en haar jonkies. Ze was al een poos op aarde en woonde in een mooi appartementje, was al gewend aan het leven en ook aan haar mensenlichaam. Of beter gezegd, gewend aan het missen van haar vleugels. Ze zag er namelijk nog altijd normaal uit, al was ze voor mensen waarschijn beeldschoon, alle engelen waren dat in de ogen van mensen. Dat maakte het onderscheid. Eleanor zelf had roodbruine krullen tot halverwege haar rug, ze had een mooi figuur en was erg fijntjes gebouwd. Haar huid was bleek en leek haast van porselein. Haar grasgroene ogen, waarin goude spikkels verschenen als de zon erin scheen, waren omring door zwarte, lang gekrulde wimpers. Gewoonweg perfect, maar zijzelf was eraan gewend, iedereen was boven zo. Geen moedervlekken, littekens. Al gold dat laatste niet voor iedereen, bij gevallen engelen werden de vleugels er afgetrokken en hielden de engelen een litteken over op hun rug in de vorm van een omgekeerde V. Voor Eleanor was de kans klein dat ze ooit zoiets mee zou maken, ze was op weg om een beschermengel te worden van iemand, al wist ze nog niet wie. Daar moest ze achterkomen hier op de aarde. Sommigen engelen werden liever geen beschermengel, of babysitter zoals het soms spottend genoemd werd, maar Eleanor had er geen moeite mee. Ze hielp graag iedereen, cijferde haarzelf daarvoor ook vaak weg, eigenlijk was ze veels te sociaal. Het was stom, maar ze leefde om anderen gelukkig te maken, daarom was ze vaak geliefd bij anderen, maar er werd ook misbruik van gemaakt.

Crap.. Leah is coming.. Hopelijk wordt die post beter xd

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Carthal Tariël Caïrael - Beschermengel.
    Hij liep met gebogen hoofd door het dorp. Zijn ijskoude blauwe ogen gleden over de stoeptegels en een zucht verliet zijn mond. De straatjes in het dorp waren donker door de hoge huizen die er stonden. Je moest het maar treffen om een paar zonnestraaltjes op te vangen. Het was ideaal voor hem. Ondanks dat hij een engel was hield hij niet zo van het licht. Hij was al zo lang in het redelijk donkere dorp dat hij er aangewend was geraakt. Het was alleen de binnenkant dat zo donker was. Naar mate je verder naar buiten ging werd het lichter en lichter. De binnenkant van het dorp daar woonden de meeste demonen. Ookal waren er uitzonderingen. Zijn lange slanke bleke vingers haalde hij door zijn donkere haar. Hij wist wat hij was een knappe engel. Ook al waren alle engelen knap. Hij was een beschermengel, die keuze had hij niet gehad. Toch vond hij het dom om zich tegen 'god' te keren en Carthal was absoluut niet dom. De jonge jongen sprak niet veel, antwoordde vaak met ja of nee en droeg laaghangende broeken met een lang shirt er over. Zijn ijskoude blik werd pas vriendelijker wanneer hij je langer kon dan een paar uur. Mensen noemden hem vaak apart. Terwijl ze geen idee hadden wat hij was. Niemand wist dat er engelen waren. Het was een geheim.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:40 ]

Nike- Mens
    Terwijl ik op mijn pen kauwde keek ik slaperig uit het raam. Het was zondag en ik moest nog veertig woorden leren voor morgen. Ik rekte me uit en besloot een één morgen te halen, dan was ik nu klaar. Ik gooide mijn pen door de kamer heen en stond op. Ik had frisse lucht nodig besloot ik. Snel trok ik mijn schoenen aan en pakte mijn telefoon.
    'Ik ben buiten!' riep ik nog naar mijn ouders en voordat ik gezeur kon hebben over mijn huiswerk was ik de deur al uit.

Dana komt er aan

"Ignite, my love. Ignite."

Valeria Caithne Naereil - Doodengel
    Een lichte glimlach krulde de lippen van het ranke, bleke meisje toen ze de hand van de oude geest losliet en hij eindelijk vervaagde in de gouden gloed van de hemelpoort. In een gebaar dat veel te langzaam leek te verlopen als het op aarde was gebeurd bracht ze haar hand achter haar oor en zwiepte haar donkerbruine haar over haar schouder, dat met een onnatuurlijke beweging over deze schouder heenviel. Het geluid van een lichte zucht was hoorbaar toen ze zich naar beneden liet glijden en keek naar de uitgestrekte velden van de Aarde die onder haar lagen, vanaf de bergtop waarop ze nu stond. Ze wist dat haar zijdezachte, witte vleugels haar in een oogwenk naar welke plaats op aarde dan ook zouden kunnen brengen als er daar iemand zou sterven, maar nu hoorde ze alleen de wind en de klaterende bergbeekjes. De glimlach stond nog steeds op haar gezicht toen ze op een uitstekend rotsblok ging zitten, haar benen over elkaar sloeg en naar achteren leunde terwijl de felle ochtendzon in haar ogen scheen.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Acwel - dood engel
    'Hmm, alweer iemand die voor de trein springt, dat is al de 3de in 2 weken,' denkt Acwel en hij vliegt richting de aarde. Het was een mooie dag om te vliegen, ook een mooie dag om dood te gaan. De zon scheen in de rug terwijl Acwel boven het spoor zweefde waar het ging gebeuren. Een jonge jongen van een jaar of 30 liep over het oude verlate perron. In de verte kon je de trein al horen aankomen. De jongen stond klaar om te springen. 'Nog 5, 4, 3, 2,' dacht Acwel. 'en hij springt!' De trein raast met een vaart over het lichaam, en de remmen piepen. Ik zweeg naar het lichaam en neem de ziel mee.

Do it scared, but do it anyway.

Sky Leah Morgan ~ Mens.
    De boodschappen moest helaas ook gedaan worden, helaas. Ze had net gedoucht en was nu bezig met zichzelf aankleden. Leah, ze werd liever geen Sky genoemd, trok haar kledingkast open en bekeek de inhoud. Geen rokken, geen jurken, in zoiets zou je haar nooit zien. Misschien kwam het omdat haar moeder haar vroeger niks anders aantrok. Leah had het meer met lekker zittende kleren, niet van onhandige rokjes die bij elk zuchtje wind omhoog waaide.. En dan had je ook nog van die kwijlende rokkenjagers. Dat betekende nog niet dat ze er niet leuk uit wou zien. Ze koos voor een blauwe jeans met een klein riempje, een [url=Daarom koos ze voor een lekker simpele grijze jeans met een wit hempje en bruingetint vestje. Haar ravenzwarte haren liet ze los en ze deed wat neutrale make-up op. Een beetje bruine oogschaduw, wat mascara op de wimpers die haar groene ogen omlijnden en wat gloss op haar lippen. Tevreden bekeek ze het resultaat in de spiegel en liep toen haar slaapkamer uit, ze woonde alleen, dus er was niemand anders die voor haar de boodschappen kon toen. Ze greep het boodschappenlijstje en boodschappentas, stapte nog gauw in haar zwarte all-stars en stapte naar buiten. Nadat ze de deur op slot had gedraaid begon ze richting de stad te lopen. Ze kon met de auto gaan, ze had een rijbewijs en was trotse eigenaar van een mooie auto, maar toch deed ze dat maar niet. Ze was soms nogal opgefokt in het verkeer, reed sneel en gevaarlijk en had al flink wat bekeuringen binnen, nu ze wat krapper bij kas zat kon ze zich dat niet veroorloven. Zachtjes neuriend liep ze de stad in, het was lekker rustig en mooi weer en wat moest zij doen? Boodschappen, haar grootste ergenis.

Dana - Bescherm engel
    Ik negeerde de jongens die me naar floten. Dat was op aarde al vaker gebeurt. Blijkbaar waren ze hier geen engelen gewend. Terwijl ik de pier af liep blies de wind mijn lange blonde haren naar achter. Ik keek naar het water terwijl ik langzaam in gedachten verzonk. Ik wist niet veel. Maar wat ik wist was in mijn ogen genoegt.
    Ik was naar aarde gestuurd voor een opdracht. Wat voor opdracht? Ik had geen flauw idee. Eigenlijk vond ik het wel best. Wat niemand wist was dat ik eigenlijk god niet extreem eerde. Hij was gewoon als iedereen. Iemand van vlees en bloed. Ik was blij geweest toen ik hoorde dat ik naar de aarde mocht.

Van wie mag Eleanor btw beschermengel zijn? ;d

Nike- Mens
    Ik genoot van de frisse lucht die ik in ademde. Ik wist niet waar ik heen wilde, alleen maar weg van huis. Daarom begon ik zonder na te denken te lopen. Ik was net de hoek om toen ik Leah zag. Leah was vroeger een vriendin van mijn broer geweest. Ik had haar niet meer gesproken sinds hij overleden was.
    'Leah!' riep ik. Ik was nieuwsgierig hoe het met haar ging.

Endure schreef:
    Van wie mag Eleanor btw beschermengel zijn? ;d

Mag wel van Nike. Of zou ik er speciaal een menselijk karakter voor aan maken?

Schneider schreef:
    (...)

Mag wel van Nike. Of zou ik er speciaal een menselijk karakter voor aan maken?

Maakt mij niet uit hoor, wat je zelf wilt :P
    Misschien grappig als 't zo'n opstandige 'ik kan 't zelf wel' stoere dude wordt xD

Endure schreef:
    (...)

Maakt mij niet uit hoor, wat je zelf wilt :P
    Misschien grappig als 't zo'n opstandige 'ik kan 't zelf wel' stoere dude wordt xD

Daar kan ik Nike wel in veranderen. ^^