• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Carthal, haha, soms vergeet ik ook namen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar is Primwen op dit moment?

    Nike - Mens
    Ik keek om me heen of ik ergens iemand zag wie ik kende. Tot mijn grote teleurstelling was het park akelig leeg. Zuchtend maakte ik een scherpe bocht richting de skatebaan. Daar was vast wel iemand te bekennen. Terwijl ik er heen skate had ik het gevoel dat ik bekeken werd. Ik stopte en keek rond. Niemand te zien. Er verscheen een frons op mijn gezicht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben dr weer en ik zal nu even bijlezen en posten en dan post ik Primwen ook wel meteen :3

    Damn ik wil verder. -schrijfbui


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik stuur Pen wel even op Nike af ;3

    Penelope - Wraakengel
    Ik loop door het bos heen. Het is een vreemd gevoel weer op aarde te zijn. De atmosfeer is hier heel anders dan boven. Het is fijn om de planten weer te zien en de lucht in te ademen. Voor een moment blijf ik stil staan en adem rustig in en uit. Ze zeggen altijd dat het op aarde imperfect is, en dat het nooit zo mooi zal zijn als boven, maar die imperfectie maakt het hier juist speciaal. Altijd maar mooi en prachtig is niet meer bijzonder. Juist door de ellende op aarde lijken de mooie dingen nog mooier. Ik loop door en zie in de verte de lichten van de stad al. Weer voel ik een zenuwachtige kriebel door mijn maag gaan, als ik ineens merk dat de bomen minder dicht worden en het bos ophoudt. Voorzichtig kijk ik tussen de bomen door en ik zie een mensenjongen, die zoekend rondkijkt. Zou hij me gezien hebben? Als hij zich weer omdraait haal ik opgelucht adem en kom wat verder achter de bomen vandaan. Zijn kleren zijn anders dan ik gewend ben.. Heel anders, maar ik zal vast nog veel vreemdere dingen aantreffen hier. Bijvoorbeeld wat hij aan het doen is. Hij staat op een plank met wieltjes, lijkt het. Verwonderd blijf ik half achter een boom staan, terwijl ik de jongen gade sla.

    Nikolai - Demon
    Ik stap net het steegje uit als ik een bekende geur oppik. Bloed, dood en verderf. Mijn lievelingsgeur. Ik volg het spoor en open de deur van een propvolle disco. Vastberaden om bij het lijk, en de ziel die daar bij hoort, te komen duw ik de mensen om me heen weg. Zo snel als ik het dode meisje in mijn vizier krijg kan ik het niet laten te glimlachen. Ze ligt in een donkerrode plas met bloed, en om haar heen klinken kreten van paniek en afschuw. Het geeft me een geweldig gevoel. Dan zie ik iets dat me minder blij stemt. Een Engel. Mijn gezicht betrekt terwijl ik naar haar kijk. En ik dacht nog wel dat ik een extra ziel kon binnen halen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:44 ]

    Nike - mens
    Ik keek de skatebaan verbaasd rond. Er was niemand. Ik haalde mijn schouders op en ging skaten op de skatebaan. Het voordeel dat niemand er was dat ik alle ruimte had. Ik oefende een paar nieuwe trucs. Toch zat me iets niet lekker. Iemand of nog beter gezegd iemanden bekeken me,


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carthal
    Hij keek haar verbaasd aan toen ze meedeelde dat ze naar de WC ging. Oja, dat moest ook nog wel eens gebeuren. Misschien moest ze ook nog wel even make-up bij checken. Het was en bleef een meisje. En een makkelijk meisje was het sowieso niet. ''Succes. '' mompelde hij even verbaasd om vervolgens weer terug naar de menigte te kijken. Hij dacht na over hoe dit moest. Carthal was niet het type beschermengel dat zo lief was als de meeste, hij was heel anders en sommige engelen waren het daar niet mee eens. Of het hem interesseerde was een ander verhaal. Het deed hem namelijk niks. Het maakte hem niet uit wat andere mensen van hem dachten. Zelfs God interesseerde hem niets. Hij had hem hier heen gestuurd, Hij beweerde dat het goed voor hem was Carthal zag dit enkel als een straf. Wat the Hell moest hij op aarde doen? Mensen konden zich zelf wel beschermen met hun wapens. Waarom moesten engelen hier bij helpen? Waarom moesten engelen zich opofferen voor andermans levens? Dit was voor hem net zoals hel, ookal wist hij niets van de hel. De hemel was fijn en prettig. Daar was hij dan ook heel anders dan hier. Hier had hij niks. Hij onderbrak zijn gedachte toen hij mensen richting de WC's zag stromen, de muziek werd zachter gezet en geschreeuw werd nu duidelijk. Natuurlijk was hij nieuwsgierig over wat er daar gebeurde, maar het leek hem verstandig om uit de buurt te blijven. Een ijzelijke gil van een meisje deed hem een rilling over de rug lopen. Even keek hij rond. Hij zag een ander meisje Valeria, de doodengel. Leah kwam aan lopen, ze was lichtelijk buitenadem. Vragend trok hij zijn wenkbrauw op. "We moeten weg hier," zei ze en pakte zonder pardon zijn polsen vast, ze begon hem richting de uitgang te trekken. Half struikelend volgte hij haar hij had zijn Jack Daniëls laten staan er zat toch niet zo veel meer in. Bij de uitgang kwamen ze niet een of andere gast ging voor hun staan en arrogant trok Carthal zijn wenkbrauw op. "Dacht je dat je daar mee weg kwam?" snauwde de jongen haar toe. Leah was duidelijk een beetje gestressed. "Misschien is het een goed idee ons er langs te laten, voor jij ook nog in de problemen raakt. " Zei hij op zijn rustige kalme manier terwijl hij van binnen kookte van woede. De blik in zijn ogen was kouder dan normaal, harder en stonden agressief. De onbekende jongen deed zijn vuist omhoog en kwam steeds dichter bij. "Ze gaat boete!" siste de jongen, nog nooit had hij een menselijke jongen zo boos gezien. Carthal schoof voor Leah en balde zijn vuisten. "Dat kan ja, maar niet vandaag. " Hij glimlachtte even spottend en pakte de vuist die razendsnel op hem afkwam met zijn andere hand die hij ook tot een vuist maakte sloeg hij in de maag van de jongen om deze dan aan de kant te duwen. Hoestend viel de jongen op de grond. Carthals klap kwam duidelijk harder aan dan zijn bedoeling was.. Maar de jongen leek niet gauw op te geven en stond al snel weer op om zich weer in de richting van Leah te begeven. "Ik waarschuw je niet nog een keer. " snauwde hij en schoof opnieuw voor Leah. ''Bemoei je er niet mee.'' gromde de jongen kwaad. Kort haalde hij zijn schouders op. "Jammer voor jou doe ik wat ik zélf wil. " Hij pakte de jongen opnieuw vast gaf hem een nieuwe klap in zijn maag en stootte zijn knie tegen zijn edeledeel. "Doeei." mompelde hij toen de jongen kreunend inzakte en tijdelijk uitgeschakeld leek. Hij grinnikte zachtjes en pakte de pols van Leah opnieuw vast en trok haar mee verder richting de uitgang. Hopelijk bracht het hem niet in de problemen. Carthal trok Leah verder weg van de discotheek en keek van een afstandje toe. Er kwam nog veel lawaai uit de discotheek een hoop geschreeuw.

    Omg.. voormij is die post heel wat :ó

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:34 ]

    Dat is ook heel wat 0-0

    Ik ben verbaasd :|

    En hij is goed (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankuuuw :3

    Een beschermengel. Mijn gezicht betrekt terwijl ik naar haar kijk. En ik dacht nog wel dat ik een extra ziel kon binnen halen. .


    Naar wie kijkt Nikolai hier? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Naar wie kijkt Nikolai hier? :'D

    Oh, crap, ik bedoel doodsengel, want hij had het natuurlijk over Valeria :'D
    Ik zal het even aanpassen :x

    -
    Ik zit weer te prutsen -_-

    Edit - Zoo, het is aangepast :3
    Dat is ook weer voor elkaar :']

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 20:45 ]