• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Carthal
    Langzaam liep hij richting het winkelstraatje, zijn ijsblauwe ogen keken priemend rond. Hij was opzoek naar het meisje met de naam Sky Leah Morgan. Opzoek naar het meisje wat voldeed aan de beschrijving in zijn hoofd. Kort zuchtte hij en stond stil toen hij het meisje met een jongen zag. De jongen was voor hem compleet onbekend, maar stiekem ergerde hij zich aan zijn aanwezigheid. Carthal had gehoopt het meisje alleen te treffen n niet met gezelschap van een ander... Mens. De enige opluchtig was, was dat hij niet mteen hoefde integrijpen.

    Volgens mij heeft Sarita mijn reactie over 't hoofd gezine,net zoals Lykos ;p

    Yeah, nice =D Doe maar. (: Wordt nog lachen dan met die twee.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Vier maanden? Ik durf te zweren dat er binnenkort iemand jarig zou zijn, achja, ik merk vanzelf wel wie," het laatste zei ze schouderophalend, ze zou er inderdaad vanzelf wel achter komen. Stiekem vond ze het wel gezellig dat hij mee wou, want boodschappen doen was nou niet het gezelligste klusje. Samen liep ze met hem richting de winkel. "Ik ga vanavond spaghetti maken en als toetje heb ik creme brulee, al jaloers?" Ze vond het heerlijk om zelf te kunnen beslissen wat ze wilde eten, als ze had besloten bloemkool te eten en later had ze er toch geen zin in, ach.. Dan kocht ze gewoon een patatje, heerlijk. Eenmaal in de winkel pakte ze een karretje en laadde het vol met dingen die ze nodig had. Spgahetti, saus, de kaas want die was op, brood, lekkere gevulde koeken en nog wat andere noodzakelijke dingen. "Heb je trouwens nog plannen voor vanavond?" vroeg Leah na een poosje, ze was niet altijd ongeïnteresseerd en gemeen.. Zijzelf had nog geen flauw idee wat ze vanavond zou doen, misschien zocht ze een leuke discotheek op, of ze ging wat nieuwe foto's schieten. Ze hield van fotografie en tekenen en kon daar uren mee bezig zijn. Plots zag ze haar lievelingsdrop boven in het schap liggen, ze stak haar arm er naar uit, maar kon er niet niet bij. "Godsamme, waarom leggen ze die zo hoog neer?" mompelde ze zachtjes, terwijl ze er naar sprong, tevergeefs. Ze was nou niet echt lang en hakken? Die had ze niet. Toch zou ze het krijgen, koste wat het kost. Ze plaatste al haar voet op het onderste schap, in de veronderstelling dat hij haar niet ging houden, maar het viel te proberen, ze zou die drop krijgen..

    Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    Ze voelde haar wangen kleuren toen hij zei dat hij niks van haar nodig had, was ze zo doorzichtig? "Het gaat hopeloos, ik weet nog steeds niet wie het is.. Waarschijnlijk zou ik hem of haar moeten herkennen als ik 'm zie, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd," ze zuchtte en liet haar haren weer met rust. Ze zweeg omdat ze niet zo goed meer wist wat ze moest zeggen en keek naar de mensen in het park, waar was ie? De persoon die ze moest beschermen, straks gebeurd ehem of haar al iets ernstigs voordat ze uerhaupt de kans gekregen had hem of haar te beschermen. Ze zou zich vreselijk schuldig voelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal
    Na een korte aarzeling volgte hij haar de winkel in. Natuurlijk liep hij niet meteen achter haar aan, maar ging hij via de broodafdeling. Dit had hij beter niet kunnen doen want zijn koude oogjes begonnen te glinsteren bij het zien van een roombroodje. Mmh.. Het water liep hem al bijna in de mond. Jezus.. Niet dat die poef op aarde stond. Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. Hij as hier niet om eten te kopen, laat staan dat hij van plan was er aan te dnken. Roombroodjes ware jammer genoeg iets té aantrekkelijk voor hem. Na een korte blik op het broodje liep hij verder naar de snoep afdeling waar hij Sky Leah Morgan, de mens die hij moest beschermen zag springen voor een zakje drop. Met zijn vlakke hand sloeg hij tegen zijn voorhoofd. Meaan... Dat meen je niet. Ze was nog een kneus ook. Hij liep op haar af ''Hulp nodig?'' vroeg hij met zijn redeljk hese stem en hij trok even spottend zijn wenkbrauw op. Zonder een antwoord af te wachten stak hij zijn hand uit naar het zakje drop en pakte het uit het rek. Hij stak het zakje drop naar haar uit. ''Misschien voortaan een laddertje mee nemen.. Als je boodschappen gaat doen. ''

    Nike - mens
    'Heb jij plannen voor vanavond?' Ik dacht na over Leah's vraag terwijl ik lachend toe keek hoe ze een zak drop probeerde te krijgen.
    'Nee,' zei ik. 'Misschien ga ik naar het park. Chillen of skateboarden.' Eigenlijk leek dat hem wel een goed idee.
    'Hulp nodig?' Een jongen keek Leah aan. Ik keek de jongen nors aan. Zijn toon beviel me niet. Alsof hij dacht dat hij heel wat was.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 22:47 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, wil je nog aanpassen? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aangepast.
    Is het Btw goed als ik Dana de bescherm engel van Primwem laat zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooowh, you're gonna regret this Ö

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hmm, misschien kon ze ook wel naar het park, bedacht ze zich toen Nike geantwoord had. Toen richtte ze zich weer op het zakje drop. Kleine bolletjes waren het, aan de buitenkant zoet en knapperig en aan de binnenkant zat heerlijke, zoute salmiakdrop. "Hulp nodig?" Verbaasd keek Leah opzij waar ze een zeer knappe gozer zag staan die spottend zijn wenkbrauw op trok. Leah was normaal gesproken niet zo verrast door knappe verschijningen, maar dit was een ander verhaal. Alles klopte aan hem en was perfect.. Toch liet ze het niet merken en gritste het zakje beledigd uit zijn handen. "Ik heb jouw hulp niet nodig, ik had hem zelf ook wel kunnen pakken," zei ze en keek 'm kil aan. Ze mocht hem niet, ondanks dat hij een echte hunk was, hij had haar beledigd. Ze hoefde niet van anderen te horen dat ze klein was. Hij was dan een kop groter, ze was niet bang van hem. "Wel, je moeder heeft je zeker nooit manieren geleerd," merkte ze op terwijl ze het zakje drop in het winkelwagentje mikte. Wat een lompe boer, knap was hij, maar charmes..? Nee, echt niet, die gozer moest het echt enkel van zijn looks hebben en het was dus een gozer die van Leah op mocht hoepelen. "Nog meer commentaar, of ga je aan de kant zodat ik er langs kan?" vroeg ze toen terwijl ze hem recht aankeek, hij stond in het gangpad en ze zou niet langs hem heen kunnen zonder vanalles uit de rekken te stoten.

    Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    Ze voelde haar wangen kleuren toen hij zei dat hij niks van haar nodig had, was ze zo doorzichtig? "Het gaat hopeloos, ik weet nog steeds niet wie het is.. Waarschijnlijk zou ik hem of haar moeten herkennen als ik 'm zie, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd," ze zuchtte en liet haar haren weer met rust. Ze zweeg omdat ze niet zo goed meer wist wat ze moest zeggen en keek naar de mensen in het park, waar was ie? De persoon die ze moest beschermen, straks gebeurd ehem of haar al iets ernstigs voordat ze uerhaupt de kans gekregen had hem of haar te beschermen. Ze zou zich vreselijk schuldig voelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mensen, vanwege internet problemen ben ik weinig aanwezig. Ik hoop dat dat morge weer opgelost is. Maar het kan best zo zijn dat ik dus iets mis of even niet reageer

    Nike - mens
    Ik kon het niet laten om te glimlachen terwijl Leah de jongen uitkafferde. In mijn gedachte zei ik steeds: go Leah. Go Leah.
    'Kom, we gaan afrekenen.' Ik trok Leah weg van de jongen. Tien meter verder op barstte ik in lachen uit.
    'Jij bent ook niks veranderd,' merkte ik op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jahoor (:

    Carthal
    Hij grinnikte zachtjes, en rolde met zijn ogen "Ik heb jouw hulp niet nodig, ik had hem zelf ook wel kunnen pakken," zei ze en keek kil naar hem. Hij keek haar daarna net zo koud en kil aan als zij naar hem had gekeken. ''Oh nee? Je stond ander.. wel een beetje te springen als een malloot die redelijk veel hulp nodig had. Of wil je zeggen dat er iets aan mijn ogen mankeerd? Je vriend leek niet veel aanstalten te maken om j te helpen. '' Zijn stem klonk gemaakt beschuldigend. Van binnen vond hij het heel erg amuserend. Enkel was dat niet in zijn ogen te lezen die hard als steen waren. Hij sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij naar de andere jongen keek die hem nogal irriteerde. De jongen vond zich zelf ook nog al.. veel. En het meisje? Daar moest hij ook niets van hebben. Wat een tuthola. "Nog meer commentaar, of ga je aan de kant zodat ik er langs kan?" hij trok even arrogant zijn wenkbrauw op. ''Dus zo bedanken we tegenwoordig andere mensen? Maar nee, verder heb ik geen commentaar. ''hij stapte op zij. Aan zijn hele houding viel te zien dat hij zich er niet druk om maakte welke toon zij tegen hem sprak. ''Voortaan, zal je wel wat aardiger moeten zjn. Misschien heb je nog wel meer hulp van me moeten hebben, maar dat zal je snel merken, Leah. '' hij haalde zijn schouders op liet zijn blik over de jongen glijden die hij al die tijd had genegeerd. Haar naam sprak hij uit alsof hij vies van haar was n zij wist lekker zijn naam nog niet. Een kort grijnsje speelde rond zijn lippen waarna hij weg liep met zijn handen in de zakken van zijn laaghangnde broek.

    Oh nja.. Mijn post telt gewoon niet dan, keb geen zin om hem aan te passen

    &Lykos,
    geen probleem, we geven wel een korte samenvatting als je iets gemist hebt en anders zien we je nog wel verschijnen x3

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 23:06 ]

    Dana - bescherm engel.
    Een oog verblindend licht verbaasde me. Nee niet nu, dacht ik mezelf. Een engel kwam voor me.
    'Hallo Dana.' Haar stem klonk zacht en rustig.
    'Hallo.' Uit beleefdheid maakte ik een buiging.
    'Ik heb een boodschap van god.' De engel overhandigde mij het papier. Ik keek er naar en voordat ik haar kon bedanken was ze al verdwenen. Zuchtend maakte ik het papier open.
    Primwen Milldore las ik. Ze was even oud als mij.
    'Dus dit wordt mijn opdracht,' mompelde ik. 'Pwimwen beschermen.' Ik begon stevig door te stappen op hoop dat ik haar ging vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    heb geen inspi voor Prim, sorry.

    Primwen schreef:
    heb geen inspi voor Prim, sorry.


    geef niks. Dan ga ik nu naar bed want Endure is ook al ofline dus daar hoef ik ook niet op te wachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    isgoeed.
    Slaapwelx.