• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Jullie zijn er al uit zo te zien :P

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 21:56 ]

    Nice ;D Haha ^-^

    Eens kijken op wie ik bitch Leah afstuur xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Atelic - gevallen engel
    Iedereen die zoals Atelic dacht zou zich tegen god keren, god was het niet waard. Satan daar in tegen was een machtig heerser, een sterk man en een kwaadaardige martelaar. Atelic liep door de straten van een klein dorpje, een mooi dorpje waar bijna iedereen vrolijk was. Een leuk riviertje liep door het door. 'Hoi,' snauwde Atelic terug tegen een voorbijganger die vrolijk hoi zei. Atelic was anders dan iedereen in het dorp, hij was knap, maar je kon zien dat hij altijd down is. Hij loopt naar een klein huisje, daar wonen een paar jongeren bij elkaar. De andere hebben het altijd gezellig, maar Atelic is daar nooit bij. Alleen op zijn kamer zit hij altijd te denken. Of hij is het bos achter het huisje in. Voor een uitzondering loopt hij door het dorpje.

    Endure schreef:
    Nice ;D Haha ^-^

    Eens kijken op wie ik bitch Leah afstuur xo


    Psst, heel even het stukje van Nike lezen vorige pagina ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Endure schreef:
    Nice ;D Haha ^-^

    Eens kijken op wie ik bitch Leah afstuur xo


    Psst, heel even het stukje van Nike lezen vorige pagina ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Nike- Mens
    Ik genoot van de frisse lucht die ik in ademde. Ik wist niet waar ik heen wilde, alleen maar weg van huis. Daarom begon ik zonder na te denken te lopen. Ik was net de hoek om toen ik Leah zag. Leah was vroeger een vriendin van mijn broer geweest. Ik had haar niet meer gesproken sinds hij overleden was.
    'Leah!' riep ik. Ik was nieuwsgierig hoe het met haar ging.


    I warn you, Leah's a bitch (:

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Leah!" Iemand riep haar en verbaasd keek ze op, ze wou nou niet zeggen dat ze vreselijk populair was en heel veel vrienden had.. Ze was arrogant, gemeen en dat wist ze, maar ze hield niet van watjes, daarom mocht ze Nike dan weer wel. Ze was ooit bevriend met zijn broer geweest, hij had haar met de grond gelijk weten te maken en dat waardeerde ze. "Hé Nike," antwoordde ze toen ze naar 'm toe gelopen was. "Moet jij geen huiswerk maken?" plaagde ze hem. Ze woonde op zichzelf en voelde zich stiekem dus ook wat beter, zij wist hoe het was om alleen te wonen en voor jezelf te moeten zorgen en ze redde zich prima. Ze had bewezen dat ze voor zichzelf kon zorgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valeria Caithne Naereil - Doodsengel
    Met een zucht bracht ze zichzelf overeind, steunend tegen het rotsblok, toen ze de instinctieve scheut van pijn door zich heen voelde flitsen, ten teken dat ze weer iemand naar het hiernamaals moest begeleiden. De brandende gloed die deze pijn achterliet vertelde haar dat het om dood door ziekte ging. Waarschijnlijk was het nog een jong persoon, wat de intensiteit van het gevoel verklaarde. Bij het sterven van oudere mensen was de pijn als een zuchtje wind.
    Ze nam een aanloop en sprong de lucht in; vallend; maar ze viel niet, ze spreidde haar vleugels en in enkele wervelende momenten van veren en wind die haar tegen probeerde te werken maar dat nooit zou kunnen stond ze op een plein in een dorpje. Even oriënteerde ze zich voor ze, onzichtbaar nu voor anderen, een huisje binnenging en daar de geest al boven het stervende lichaam zag hangen. Ze durfde te zweren dat de mensen haar aankeken; voelend dat zich daar iets bevond, iets dat hoger was dan zij en dat zij niet konden zien.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:07 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Carthal - Beschermengel.
    Zijn vingers gleden opnieuw door zijn haar, doordat de wind het naar voren had geblazen. Langzaam schudde hij zijn hoofd, terwijl hij keek naar een engel die iets snauwde naar een voorbij ganger. Gevallenengelen vond hij tegenwoordig heel erg zielig. Wat had god hen aangedaan? Ze kozen er zelf voor om de misdaad in te gaan en zo zorgten ze er ook voor dat hun vleugels voor eeuwig zouden verdwijnen en rond te lopen met een afschuwelijk litteken. Carthal zette zijn rustige gesjok op een jog tempo. Hij was van plan om naar een verlaten gebied te gaan om zijn witte met lichtbruine vleugels weer eens te kunnen strekken. Het was te lang geleden dat hij weer eens hsd gevlogen of immers zijn eigen vleugels had gevoeld. Hij keek even wantrouwend rond voor hij zich verschool achter een heuvel buiten het dorp. Zijn vleugels ontrolden zich van onder zijn huid langzaam. Hij genoot van het gevoel dat hij kreeg, een gevoel van vrijheid. Zijn vleugels hadden een witte kleur met hier en daar een lichtbruin veertje. Ze voelden zijdezacht en als hij zich ooit tegen god zou keren dan zouden ze langzaam aan verkleuren, maar die gedachten deed hem huiveren.

    Nike - Mens
    'Ik maak nooit mijn huiswerk, dat weet je,' zei ik lachend tegen Leah. 'Waar woon je nu tegenwoordig?' Daar was ik eigenlijk het meest nieuwsgierige naar. Toen Leah regelmatig bij ons thuis kwam was ze al op zoek na een woning voor haar alleen. Ik hoopte voor haar dat ze in het half jaar dat verstreken was sinds de dood van Lesley dat ze het had gevonden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is er Btw een mens waarvan Dana de bescherm engel mag zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie was nou wie zn beschermengel?

    Eleanor was die van Nike


    "Ignite, my love. Ignite."

    dan heb ik dat r ff by gezet =$

    Atelic - gevallen engel
    'Hmm, waarom zijn mensen toch altijd zo vrolijk. Als ze eens wisten wat er allemaal in het leven zat waren ze wel anders,' dacht Atelic. Alle engelen keken Atelic altijd raar aan. Hoe heeft hij zich tegen god kunnen keren, dachten ze vaak. maar Atelic had daar een reden voor, god heeft hem nooit gemogen, en altijd al gewaarschuwd dat het bij hem slecht zou aflopen. Eerst wou hij zich bewijzen door bescherm engel te worden, maar dat is mislukt. Satan kreeg hem in zijn macht en hij keerde zich tegen god.

    Acwel - dood engel
    Als hij de ziel bij de hemel poort heeft af gegeven, vliegt hij weer naar beneden. De brandende gloed van de pijn was weer verdwenen. Alle dood engelen konden tegen pijn. De meeste vonden dat maar raar, maar Acwel niet. Pijn vertelde hem wie er dood ging en hoe. Bij de laatste zelfmoord voelde het als hevige hoofdpijn. Hoofdpijn omdat mensen het zelf hebben bedacht om te sterven en hevige omdat het nog een jong iemand was.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hij vroeg waar ze woonden en er verscheen een trots grijnsje op haar gezicht. "Ik heb een appartementje hier vlakbij weten te veroveren, het is niet heel groot, maar dat scheelt een hoop opruimwerk," vertelde ze hem, het laatste schouderophalend. "Je kan best eens langskomen, maar dan verwacht ik wel dat je iets meeneemt. Een lekkere aardbeien smoothie ofzo." Ze hield ervan, van smoothies, maar die krengen waren duur en anders kocht ze ze elke dag. "En jij dan? Nog plannen om weg te gaan van huis of ben je te verwend en ben je niet weg te slaan?" Ze was niet jaloers, haar moeder was ook altijd lief geweest. Té lief zelfs, nu nog belde ze vreselijk vaak om te vragen hoe het ging en ga zo maar dood. Type overbezorgde moeder.

    Je kan op Eleanor -zit in park- reagern hoor, anyone ;p

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.