• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Atelic - gevallen engel
    Hij liep door een park, op een bankje zat een engel. Hij heeft nou niet echt veel met engelen, maar hij heeft zich voorgenomen om iets socialer te zijn. 'Hoi,' zegt Atelic, terwijl hij langs haar op het bankje gaat zitten. Zijn stem klinkt nog een beetje kil, maar minder als normaal. Hij hoopt dat hij niet te veel beoordeeld gaat worden, daar heeft hij nou op het moment geen zin in.


    zo gereageerd op Eleanor

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:46 ]

    Nike - Mens
    Ik grijnsde. 'Ik maak mijn school af en ga dan denk ik studeren. Je moet wel bedenken dat ik nog maar 17 ben en ik denk niet dat mijn ouders het aankunnen als ik op de moment weg ga. Ze zitten nog steeds met Lesley.' Mijn grijns verdween. Lesley, mijn grote broer die een half jaar geleden een auto ongeluk kreeg. Mijn ouders waren er nog steeds kapot van, wat ook wel begrijpelijk was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana - bescherm engel.
    Langzaam liep ik verder de pier af terwijl ik me bedacht wat ik vanavond ging doen. Ik was nog maar een week op de aarde en veel mensen of engelen kende ik hier niet. Sterker nog, ik had geen een engel tegen gekomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ~ Ruby Sera Rein, Demon.

    Ruby pakt nog een sigaret uit haar pakje en steekt 'm vervolgens aan. Haar roodgestifte lippen vormen zich om de huls van de sigaret en haar donker opgemaakte ogen keken naar buiten, naar de mensen die over straat lopen of op iemand wachten.
    Het is weer een of ander saaie dag waarvan ze maar niet weet wat ze moet doen, dus gaat ze maar naar mensen kijken. Ze snapt eigenlijk niet dat ze warm weer lekker vinden; met een boel licht. Als Ruby het zou willen zou ze zo de hele tijd in het donker blijven zitten, maar ze moest ook de 'menselijke dingen' doen. Zoals ze dat noemt. Boodschappen doen, werken, contact houden met vrienden, en allerlei andere dingen.
    Ze neemt nog een hijs van haar sigaret en blaast de rook dan uit, terwijl ze haar dikke zwarte haar naar achteren zwaaide. Haar prachtige zwarte haar komt tot net wat verder dan haar schouderbladen en deze kleur matched meteen bij haar donkerbruine ogen; wat mensen (of andere wezens) vaak aanzien voor zwart. 'Weer een andere saaie dag.' Mompelde ze tegen zichzelf. Even bedacht ze dat ze ook eventjes naar buiten kon gaan: mensen uitlachen of wat verder dan ook leuk was om buiten te doen. Maar ze bedacht zich weer. Waarom zou ze naar buiten gaan? Het is niet echt leuk weer voor haar. Meestal als de zon schijnt blijft Ruby binnen, behalve als er nu heeél toevallig iemand bekends langskomt of gewoon wat raars gebeurd.

    ~~
    Nog even een vraagje: Moet een demon persé gemeen zijn tegen anderen en dat soort dingen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Carthal
    Hij liet zijn vleugels een paar keer 'slaan.' Carthal werd opgetild van de grond voor een minuutje want langzaam zakte hij weer op de grond. Het voelde echt weer goed, je vleugels weer te kunnen spreiden/sprijden. TOen hij weer met beide voeten op de grond stond trok hij zijn vleugels weer in en slaakte een zucht van teleurstelling. Hij wilde dat hij rond kon lopen zonder zijn vleugels te hoeven verbergen. Zich kon vertonen in de lucht waar hij wilde. Er mee kon pronken. Vieze demoontjes en de vleugelloze engeltjes pesten. Een grijns sierde zijn mond, maar zoals gewoonlijk was het alleen zijn mond die grijnsde. Zijn ogen stonden koud en kil alsof blikken konden doden. Waarom wist hij zelf niet eens, het hield tenminst de mensen uit zijn buurt. Die zwakke huppelkutjes en die stoere - uch - gangstertjes. De gedachte liet hem al bijna kotsen. Carthal was een beschermer met een koud hart.

    Acwel - Dood engel
    In de tijden dat Acwel niks te doen heeft is hij meestal op aarde. Hij volgt er school zoals alle mensen, maar hij heeft een speciale regeling getroffen zodat hij lang niet altijd aanwezig hoeft te zijn en dat hij weg kan wanneer hij wil. Hij heeft de school wijs gemaakt dat hij een super zeldzame ziekte heeft en er dus niks aan kan doen als zijn gedachten zeggen dat hij weg moet, dit is natuurlijk grote onzin maar werkt wel. Acwel vliegt weer naar de aarde en land in een bos. Nadat hij zijn witte vleugels heeft ingeklapt en zijn korte blonde haar weer in model heeft gedaan loopt hij naar de stad waar hij ook naar school gaat.

    Dana - bescherm engel.
    De stad kwam al dichter bij en ik zuchtte. Het was pas 1 uur s'middags en ze verveelde zichzelf nu al dood. Hoe kwam ze ooit deze dag door. Als ze nou gewoon iemand had om een praatje mee te maken.

    Mij leek het leuk om Dana verliefd te laten worden op een menselijke jongen. Laat nou net de enigste menselijke jongen van mij zijn. Dus wie wilt er nog een menselijke jongen maken? (a')


    "Ignite, my love. Ignite."

    het valt me nu pas op dat alle personages joooong zijn (x
    Ik ben gewend te spelen met personages van 18-24 jaar :'D

    Ps; Primwen, Carthal is cooool (x


    Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    Ze zag Atelic aan komen lopen, een gevallen engel, al wist ze niet wat hij had gedaan om verbannen te worden uit de hemel. Eleanor bleef altijd uit de buurt van gevallen engelen, dat waren vaak diegene die misbruik van haar maakten omdat ze wisten dat Eleanor altijd iedereen wilde helpen en als iemand haar om hulp vroeg, dan kon ze simpelweg geen nee zeggen. Helaas kon ze hem deze keer niet ontwijken, want voor ze de kans kreeg om weg te gaan was hij al bij haar en begroette haar. Zijn stem klonk nog altijd erg kil, maar minder dan normaal.
    "Hé," antwoordde ze beleefd en glimlachte kort. Ze vroeg zich af wat hij van haar wou. Eleanor begon een pluk haar rond haar vinger te draaien terwijl ze wat ongemakkelijk de andere kant op keek.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Máár 17, binnenkort wordt je toch 18, of ben ik weer in de war?" Ze was geen kei in het onthouden van verjaardagen, hoe goed ze haar best ook deed, ze faalde er altijd in en de meesten waren het wel van haar gewend. Ze bedoelde het niet verkeerd en het was niet zo dat ze expres mensen hun verjaardag vergat. "en ik denk niet dat mijn ouders het aankunnen als ik op de moment weg ga. Ze zitten nog steeds met Lesley," voegde Nike er nog aan toen en er trok een kort, naar gevoel door Leah heen. Ze wilde het niet laten merken en besloot over te gaan op een ander onderwerp. "Hé, ik moet nog wel boodschappen doen voordat de winkels sluiten hè.. Je wilt zeker niet mee om als een echte heer mijn tassne te dragen?" Ze grijnsde naar hem, ze kon het niet helpen, bijdehante en plagerige opmerkingen gleden gemakkelijk over haar lippen. Iets wat niet iedereen kon waarderen, maar dat was niet haar probleem.

    Is er nog een beschermengel die het aandurft Leah te moeten beschermen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Atelic - Gevallen engel
    'En hoe staat het met jou opdracht om bescherm engel te worden? Je zult me neit geloven, maar ik wil niks van je, zoiets doet mij geen pleziertje,' zeg ik. Ik ga wat onderuitgezakt zitten. 'De meeste engelen zouden nog niet eens hoi zeggen,' denk ik. 'Ze voelen zich te goed voor een gevallen engel.' Mijn dunne bleke vingers gaan door mijn lange zwarte haar. Mijn grijze ogen kijken kil voor zich uit. 'Waarom is mijn stem eigenlijk minder kil dan normaal?' denk ik. 'Ach zal wel niks zijn.

    Acwel - dood engel
    Als ik door de stad loop krijg ik een gloed van pijn over me heen, hij is zo weer weg. 'Ow, een ouder mens is gestorven.' ik sprint naar het bos, en klap mijn vleugels uit. Nog een klein stukje verder gerent kom ik bij een klif. Ik spring eraf en mijn vleugels vangen me op. Ik vlieg naar een klein ziekenhuis net buiten de stad. Ik loop naar binnen, aangezien ik een dood engel ben zien mensen me niet als ik iemands ziel kom halen. De ziel van een oude vrouw zweeft al boven het lichaam. Je kunt zien dat ze vrolijk heeft geleefd en is gestorven. Ik pak hem op en neem hem mee naar boven.

    Nike - mens
    'Ik word pas over vier maanden achttien,' zei ik met een nep lach. Typisch Leah om iedereens verjaardag te vergeten. Op Lesley ging ik maar niet verder, ik had wel gemerkt dat Leah daar liever niet over wilde praten.
    "Hé, ik moet nog
    wel boodschappen doen voordat de winkels
    sluiten hè.. Je wilt zeker niet mee om als een
    echte heer mijn tassen te dragen?" Ik keek Leah aan en lachte.
    'Ach, ik ga wel mee,' zei ik en ik haalde mijn schouders op. Ik had toch niks beters te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carthal kan wel als beschemengel voor bijdehante Leah (:?

    Carthal
    `Hij liep het heuveltje op, waar hij zich zojuist voor een paar minuten achter had verscholen om zijn vleugels te kunnen strekken. Zijn koele blauwe ogen keken naar het dorp. De buitenkant vrolijk en licht en naar mate je meer verder keek werd het donker. Zelfs de lucht er boven was donker. En dat alleen door de demonen. Hoe kregen ze het toch voor elkaar?


    Primwen
    Het meisje keek voor zich uit, ze zat op een houtenbankje aan de rand van het dorp waar de zon in haar gezicht scheen. Primwen maakte zich altijd o natuurlijk mogelijk op. Het enige wat ze op had was oogpotlood en mascara. Meer had ze niet nodig. Ze droeg een skinny met een lang shirt met korte mouwen en haar ogen verschole zich achter glazen van haar zonnebril.

    deze falen hard :|

    Yeah, nice =D Doe maar. (: Wordt nog lachen dan met die twee.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Vier maanden? Ik durf te zweren dat er binnenkort iemand jarig zou zijn, achja, ik merk vanzelf wel wie," het laatste zei ze schouderophalend, ze zou er inderdaad vanzelf wel achter komen. Stiekem vond ze het wel gezellig dat hij mee wou, want boodschappen doen was nou niet het gezelligste klusje. Samen liep ze met hem richting de winkel. "Ik ga vanavond spaghetti maken en als toetje heb ik creme brulee, al jaloers?" Ze vond het heerlijk om zelf te kunnen beslissen wat ze wilde eten, als ze had besloten bloemkool te eten en later had ze er toch geen zin in, ach.. Dan kocht ze gewoon een patatje, heerlijk. Eenmaal in de winkel pakte ze een karretje en laadde het vol met dingen die ze nodig had. Spgahetti, saus, de kaas want die was op, brood, lekkere gevulde koeken en nog wat andere noodzakelijke dingen. "Heb je trouwens nog plannen voor vanavond?" vroeg Leah na een poosje, ze was niet altijd ongeïnteresseerd en gemeen.. Zijzelf had nog geen flauw idee wat ze vanavond zou doen, misschien zocht ze een leuke discotheek op, of ze ging wat nieuwe foto's schieten. Ze hield van fotografie en tekenen en kon daar uren mee bezig zijn. Plots zag ze haar lievelingsdrop boven in het schap liggen, ze stak haar arm er naar uit, maar kon er niet niet bij. "Godsamme, waarom leggen ze die zo hoog neer?" mompelde ze zachtjes, terwijl ze er naar sprong, tevergeefs. Ze was nou niet echt lang en hakken? Die had ze niet. Toch zou ze het krijgen, koste wat het kost. Ze plaatste al haar voet op het onderste schap, in de veronderstelling dat hij haar niet ging houden, maar het viel te proberen, ze zou die drop krijgen..

    Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    Ze voelde haar wangen kleuren toen hij zei dat hij niks van haar nodig had, was ze zo doorzichtig? "Het gaat hopeloos, ik weet nog steeds niet wie het is.. Waarschijnlijk zou ik hem of haar moeten herkennen als ik 'm zie, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd," ze zuchtte en liet haar haren weer met rust. Ze zweeg omdat ze niet zo goed meer wist wat ze moest zeggen en keek naar de mensen in het park, waar was ie? De persoon die ze moest beschermen, straks gebeurd ehem of haar al iets ernstigs voordat ze uerhaupt de kans gekregen had hem of haar te beschermen. Ze zou zich vreselijk schuldig voelen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 20:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal - Beschermengel.
    Hij beet op de binnenkant van zijn wang, terwijl er steeds een naam door zijn hoofd schoot. Sky Leah Morgan. Een menselijk meisje, eerlijk gezegd had hij nog nooit van haar gehoord. Tot nu toe. Zoals elke beschermengel, moest hij iemand beschermen en als diegene dan voor hem was uitgekozen zou hij de info krijgen die hij nodig had om te weten wie en hoe ze was. Kort gromde hij, Carthal was het er absoluut niet mee eens. Gadverdamme, wat moest hij met zo'n meisje die bijdehand was als de.. je wil niet weten. Zijn slanke vingers gingen dooor zijn haar en daarna gingen beide handen over zijn gezicht. Hij sloot zijn ogen. Nu al hulpeloos. Het meisj kon hij niet eens en hij wist nu a dat het een grote ramp zou worden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:25 ]

    Hahha, geweldig :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [a']