• Ik heb al jaren een lieve schattige hond mouche :) Hij is al wel oud, en eigenlijk niet meer gezond. Mijn broer kreeg voor zijn nieuwjaar een nieuwe hond! daar was ik volledig tegen omdat wij nog met ons mouchke zaten. Maar ja , die hond kwam hier dus.. En al bij al viel het contact met mouche mee ^^
    Tot vandaag, ik was alleen thuis en ik moest dan voor de 2 hondjes zorgen (en ondertussen ook nog leren. Kuch.) Ik liet onze kleine (fixke) buiten en ineens ging mouche aandacht vragen. Blaft die heel de tijd super luid. Wou de kleine ni meer gaan plassen afgeleid door den andere. En mouche aan de raam kijke, zo met ne kop vn maakt da ge binnen zijt of ik ga wenen xD En toen vond ik dat erg, maj ik kon fixke toch ni terug in zijn kot steken zonder te plassen??

    Pff wat een hondjes dilemma :P
    Dus, hoeveel huisdieren hebben jullie?


    Your Butt is Mine!

    geen, ik heb een kat, maar die is een paar jaar geleden dood gegaan
    en mn ouders willen geen huisdieren meer
    mede omdat mn vader allergisch is voor honden en katten

    Ik heb een hondje, Bikkel. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    Op dit schatje kun je toch ni kwaad blijven? :P


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:


    Op dit schatje kun je toch ni kwaad blijven? :P

    Okay geen foto dan.. xD


    Your Butt is Mine!

    Twee katten, ze vinden elkaar alleen niet zoo lief (cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Geen. Ik krijg zelfs geen simpele goudvis. ;(


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    6 katten, 2 konijnen, 2 muizen en 4 gerbils.
    En bij mijn vader nog een hond.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    2 katten en een hond. Die katten zijn echt vuur en water. Pim en Pom heten ze. Pom is een wolf in schaapskleren. Hij kan enorm lief zijn tegen mensen, maar hij zit altijd Pim een beetje te plagen. Pim wordt dan chagrijnig en gaat dan grommen. Pom is daar juist op uit en gaat nog erger door met jennen, en dan komt de hond die ze even blaffend uit elkaar haalt. Echt grappige situatie. XD


    26 - 02 - '16

    mijn hond wil spelen met mijn kat, maar dat wil mijn kat niet. Mijn konijn wil spelen met mijn hond , maar mijn hond is bang voor het konijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zwei meerschweinchen und eine katze :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb een hond, 2 katten, een hamster en een konijn. En mijn hond is ook heel jaloers als ik de katten aandacht geef, haha, toetie.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:36 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb ook twee honden, maar de jongste is juist erg jaloers. Hij blaft altijd als de ander aandacht krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    3 honden, 3 katten, 2 cavia's, 1 konijn & vissen en buiten ook nog duiven, eenden en kippen. (:


    Save me from myself.

    Vette beestenboel hier
    geen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had een hond, een kat, 2 konijnen, 2 vogeltjes, weet ik veel hoeveel vissen, en een hamster.
    Maar nu heb ik helemaal geen huisdieren meer :c
    Mijn hond moesten we laten inslapen omdat hij ziek was, mijn ene konijn is overleden door iets aan zijn hersenen, mijn andere is gestolen :/ De vogeltjes waren te vroeg uit het nest gehaald, en haalden het ook niet.. Vissen zijn ook overleden , mijn hamster is opgegeten door mijn kat, en toen hebben we de kat weg gedaan.
    Nee niet alleen door dat, door meer dingen. Het was niet eens onze kat eigenlijk.. :/

    Maar anyway ik krijg binnenkort een nieuwe hamster. (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.