• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Dana - Beschermengel
    'Niet schrikken,' probeerde ik Primwen gerust te stellen. 'Ik wil je geen kwaad doen.' Anders was ik je bescherm engel niet geweest, dacht ik er snel achterna.
    'En het antwoord op je vraag is nee. Je kent me niet. Tenminste nog niet.' Ik bedacht me hoe ik alles kan uitleggen.
    'Heb je tijd om naar mij te luisteren?'

    Nike - mens
    Ik keek het meisje na. Ik betwijfelde het of ik haar ooit nog terug zag. Ik haalde mijn schouders op en skate naar het andere kant van het park waar een brug was. Daar zat ik vroeger altijd met een stel vrienden. Vroeger, toen ik klein was. Toen Lesley er nog was. Lesley, een steek van verdriet schoot door me heen. Ik ging onder de brug zitten en keek naar de graffiti tekening. Lesley en ik hadden er een hele zomer aan gewerkt en we waren trots op het resultaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    - ik wacht even met Carthal reageren tot Endure terug is (:

    Primwen
    "niet schrikken." probeerde ze haar gerust te stellen. "Ik wil je geen kwaad doen. " voegde ze er nog aan toe. Vreemd meisje... Ze snapte helemaal niks van haar. Kort terug ze haar wenkbrauw op, ze ging met haar hand door haar haar en trok een bedenkelijk gezicht of ze het meisje ergens aan kon herkennen. 'En het antwoord op je vraag is nee. Je kent me niet. Tenminste nog niet.' Haar gezicht ontspande bij deze woorden. "Aha. Wie ben je dan? " Ze keek het meisje vragend aan ze wist echt niet wat ze van haar moest vinden. "Heb je tijd om naar mij te luisteren? " Weer kwam die bedenkelijke frons op haar voorhoofd. "Jawel.. Maar dan wil ik eerst weten wie je bent. Ik heb geleerd om niet naar vreemden te luisteren weet je wel. " ze trok even een tikkeltje arrogant dit keer haar wenkbrauw op.

    Dana - Bescherm engel.
    'Jawel.. Maar dan wil ik eerst weten wie je bent. Ik heb geleerd om niet naar vreemden te luisteren weet je wel.' Ik moest glimlachen bij die woorden. Ik had gelukkig een verstandig iemand.
    'Ik ben Dana,' stelde ik mijn eigen voor. 'Luister je nu wel?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Primwen.
    Toen ze glimlachtte rolde ze even met haar ogen en sloeg haar armen over elkaar en keek het meisje vragend aan. 'Ik ben Dana,' stelde ze zichzelf voor en Primwen keek haar aan met haar lichte groenbruine kijkers. 'Luister je nu wel?' Kort knikte ze en trok toen vragend haar wenkbrauwen op. "Ik zal wel moeten, ik had gezegd dat ik zou luisteren als ik wist wie je was. Je naam is immers een begin." Primwen liet haar armen weer losjes in haar schoot vallen en haar vingers begonnen automatisch weer met de onderknt van haar shirt te 'spelen.'

    er zit echt niks in voor Prim :l

    Dana - beschermengel
    'We spreken een ding af. Je mag gillen maar wel wanneer ik klaar ben met vertellen.' Ik glimlachte bemoedigend naar het meisje.
    'Ik ben een beschermengel, nog beter gezegd, ik ben jouw beschermengel. Ik ben gestuurd door god. Ik moet je helpen en beschermen.' Ik zweeg even om te kijken hoe het meisje reageerde.



    -kort stukje, i know ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vraag het hier gewoon :'D Voor mensen die mutanten wel nice vinden, ik zoek nog mensen die willen joinen.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hij liep dus graag voor iemand zoals haar om? Dat was de eerste keer dat iemand zoiets zei en het had wel wat, het meelopen bedoelde ze. Het was galant en stiekem vond ze dat wel leuk, als een jongen een beetje manieren had en romantische dingen deed zoals je verrassen of af en toe een cadeautje geven. Ieder meisje vond dat wel leuk, nietwaar? Carthal leek te twijfelen over haar aanbod, maar uiteindelijk stemde hij toch toe. "Wat een twijfel. Ik bijt niet hoor en je mag ook iets anders als warme chocoaldemelk hoor, ik heb genoeg," zei ze hem grijnzend. "Ik hoop trouwens wel dat je zin hebt om te lopen, ik woon op de 7e verdieping en laat nou net de lift stuk zijn.." (Sst, heb ik uit anime -gayhandje- Maar daar hadden ze gwn geen lift)Hij was al een poos stuk, ze merkte het vooral omdat ze elke ochtend ging joggen en dan eerst alle trappen af moest, tree voor tree. Ze vroeg zich af of ze überhaupt van plan waren de lift ooit nog te maken, dat ding vertrouwde ze vroeger toch al niet, hij was klein en gammel en het stonk er vaak. Maar ze had een appartement met mooi uitzicht en het was goedkoop, ze moest niet klagen en de meeste liften waren immers smerig. Leah wilde net de deur openduwen en naar binnen gaan toen er iemand aankwam en Carthal begroette. "Hey Carthal, jou heb ik lang niet gezien," zei de vreemde jongen. Leah liet haar hand maar weer van de deurklink glijden, stiekem balend dat ze nu nog langer moest wachten op haar welverdiende douche. Zwijgend keek ze naar het tweetal, het viel haar op dat Carthal niet had gevraagd naar wat er nou precies in de discotheek gebeurd was. Misschien had hij het allemaal wel gezien of interesseerde het hem niks, of kon hij het alweer vergeten zijn?



    Ik heb echt geeeen inspiratie voor Eleanor. Iemand die nog graag heeft dat ik Eleanor op zijn of haar personage afstuur?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Carthal
    Hij had zo zijn kanten en dat wist hij ook wel donders goed. Het was makkelijk om daar gebruik van te maken en dat kon hij ook wel. "Wat een twijfel. Ik bijt niet hoor en je mag ook iets anders als warme chocoaldemelk hoor, ik heb genoeg," zei ze hem grijnzend. "Ik hoop trouwens wel dat je zin hebt om te lopen, ik woon op de 7e verdieping en laat nou net de lift stuk zijn.." Hij keek haar aan en grinnikte zachtjes. "Ik heb meer conditie dan jou. " plaagde hij haar, hij was nooit snel moe dat mocht ook niet want stel je voor dat j in een gevecht moe raakt dan ben je mooi de lul. Hij dacht even over de keer dat hij moe werd in een gevecht en toen was hij ook de lul geweest. De demon waar mee hij gevochten had had een lelijk litteken over zijn borst en buik achter gelaten, vanaf dat moment was hij gaan trainen. Voor hem was het de grootste afgang in zijn leven geweest en was er een deuk in zijn ego gekomen. Rot demonen. Gevallen engelen konden niet veel meer aanrichten. "Dat was trouwens ook het probleem niet. " deelde hij nog even mee en haalde kort een hand door zijn donkere haar. Hij keek haar nog even aan voor dat hij naar degene keek die hem begroette. Het was Acwell, de doodengel. Iemand die hij redelijk goed kon. "Acwell, " begroette Carthal de jongen met zijn gebruikelijk korte manier. "Klopt, " Hij grijnsde kort, maar was niet van plan verdere uitleg te geven. "Als je het niet erg vind. Ik zie je nog wel eens. " Hij stak nog even zijn hand op voordat hij Leah naar binnen het trappenhuis in duwde. Zachtjes maar dwingend.

    Primwen.
    'We spreken een ding af. Je mag gillen maar wel wanneer ik klaar ben met vertellen.' Het meisje met de naam Dana glimlachtte haar bemoedigend doe. "Het kan vast niet erger zijn dan iets wat ik nu niet kan bedenken. " mompelde ze en wachtte f zodat Dana tijd kreeg om te spreken. 'Ik ben een beschermengel, nog beter gezegd, ik ben jouw beschermengel. Ik ben gestuurd door god. Ik moet je helpen en beschermen.' ze zweeg even duidelijk om te kijken hoe haar reactie zou zijn. "Waarom, voorwat? " ze trok even arrogant haar wenkbrauw op, waarvoor zou ze beschermd moeten worden? Er zou niet snel iets engs voor haar neus gaan staan.

    -Acwel. Doodengel-
    'ik zie het al, je hebt het druk,' zeg ik een beetje spottend en geef hem een knipoog. 'dan spreek ik je later nog wel een keer, doei man.' zeg ik en loop de regen weer in. Mijn hand gaat door mijn haar. Lekker zo nat haar. Ik loop nog een tijdje door de regen, altijd ontspannend. Vooral als het gaat onweren, zoals nu.

    wil je dat ik anders een ander personage voor j aanmaak?

    Endure schreef:
    Ik heb echt geeeen inspiratie voor Eleanor. Iemand die nog graag heeft dat ik Eleanor op zijn of haar personage afstuur?


    Je mag haar op zich wel op Val afsturen, die is nu ergens in de buurt van haar appartement.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Doodengelen (en in mijn geval ook een gevallen engel) hebben nou ook nog niet de grootste rol dat ze zoveel te doen hebben. Daarop kun je dus ook vaak reageren.

    Maar hoe moet ik haar erop af sturen? :'D I have totally no idea.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Carthal wimpelde de jongen af, niet dat ze zelf zo vreselijk sociaal vond, maar ze vond het nogal een maffe zet. Eenmaal binnen keek ze hem aan. "Is het oké hem zo achter te laten?" Hij kwam tenslotte naar Carthal toe en zo te horen hadden ze elkaar een poos niet gesproken, misschien wilde hij wel iets weten of had hij iets nodig. "Achja, je moet het zelf weten hoor," voegde ze er toen aan toe. "Trouwens, jouw conditie is echt niet veel beter dan die van mij hoor," zei ze eigenwijs terwijl ze de trappen op begon te lopen. Gelukkig was haar appartement geen grote troep, bedacht ze zich. Eigenlijk was alleen haar slaapkamer rommelig, de rest hield ze graat netjes. Haar appartement had er warme bruintinten, niet te veel frutsels zodat ze ook niet te veel op moest ruimen. Ze had overigens toch niet zoveel geld dat ze allemaal dure schilderijen en beeldjes neer kon zetten in haar huis, daarom had ze het opgesierd met haar eigen kunstwerken. Foto's die ze zelf had gemaakt had ze bewerkt op de computer, uitgeprint en ingelijst. Zelfs een paar van haar tekeningen hadden een plekje gekregen, al was ze niet het type om ermee te pronken en was dat ook meteen de reden waarom ze nooit vertelde dat zij het had gemaakt. Toen ze eindelijk bij haar appartementje aankwamen leken haar kleren nog meer aan haar huid te plakken dan eerst en terwijl ze deur van het slot draaide besloot ze dat ze zich zo toch maar even zou kleden, Carthal kon vast wel vijf minuutjes wachten. Leah duwde de deur open en stapte naar binnen. "Wel, hier woon ik dan, het is niet veel, maar het is tenminste van mij alleen." Ze was best blij dat ze een betaalbaar appartementje had weten te scoren. Toen Carthal binnen was en de deur had gesloten liep ze met hem naar het woongedeelte. "Ga maar zitten hoor en zet gerust de TV aan. Ik ga me evne omkelden en zal dan warme chocolademelk zetten, of iets anders als je dat liever hebt, ik heb ook gewoon koffie en thee," het laatste zei ze schouderophalend. "Naja, ik ben zo terug." Ze liep naar haar eigen slaapkamer en sloot de deur. Gauw gooide ze haar plakkerige kleren uit en trok schoon en droog ondergoed uit, gevolgd door een schone spijkerbroek, een hempje en een lekker warm vest. Het probleem van natte haren in haar nek loste ze op door ze op te steken. Toen ze het wel goed vond liep ze terug naar de woonkamer. "En, al besloten wat je wilt hebben?"

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 22:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dana - Beschermengel
    'Voor wat?' Primwen keek me arrogant aan. Ik zuchtte in mijn gedachte. Waarom kreeg ik nou altijd de lastige?
    'Voor alles,' zei ik. 'Voor karma.' Bij die laatste glimlachte ik. De meeste engelen geloven niet in karma, beter gezegd, ze vonden het verschrikkelijk dom. Wie zou nu boven god zijn? Altijd als ze dat zeiden rolde ik met mijn ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Endure schreef:
    Maar hoe moet ik haar erop af sturen? :'D I have totally no idea.


    Naaah, het hoeft niet per se. Ik heb het nu ook nogal druk met een andere RPG, dus het geeft niet. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    @Simone

    we hebben Nike nog


    "Ignite, my love. Ignite."