• Angels and Demons.

1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)

Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)

Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)

Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.

Met dank aan Endure voor de titel.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

Haha, valt wel mee ;]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Voor mij gevoel is het echt heel veel.

"Ignite, my love. Ignite."

Zoek gewoon post op die als laatste reactie op die van jou wasn en antwoord daar op ;]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Nou dat was dus niks. Want aangezien Primwen Dana heeft weggestuurd en Nike onder een brug zit te schuilen voor de regen.

"Ignite, my love. Ignite."

Hmm, Leah is bij haar thuis met Carthal op bezoek..
    Je kan Nike daar ook laten schuilen? (x

k kan reageren (:

Atelic - gevallen engel
    Ze schrok door mijn verhaal, en ook door mijn reactie. Ach wat kan het mij schelen wat god of wie dan ook van me denkt. Ze zegt dat haar verhaal er niet toe doet. Ik kijk weer voor me uit.

ik ben leeg......

Do it scared, but do it anyway.

dubbel post

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 13:29 ]

Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Hij zei dat het hem niet uitmaakte, gewoon wat voor haar het makkelijkst was. "Oké, dan wordt het warme chocolademelk en niet klagen als je het niet lust hè," zei ze met een knipoog, ze wilde zich alweer omdraaien om teurg naar de keuken te lopen toen haar twee dingen opvielen. Op de TV stond iets op over de discotheek, dat was sneller dan ze verwacht had. Ze leunde met haar armen gekruisd op de rugleuning van de bank terwijl ze toekeek. Gelukkig kwam ze niet in beeld, maar wel de jongen die ze afgewezen had. Geweldig, wie wist wat voor hij verhaal wou ophangen. De interviewer vertelde hem iets over dat hij had gehoord dat hij alles begonnen was en wel, de rest interesseerde Leah niet echt. Ze kende die gozer goed genoeg om te weten dat hij de schuld toch op een ander af zou schuiven en dat zou zij waarschijnlijk zijn. Leah keek even naar Carthal die op de grond zat en schudde licht haar hoofd. "Je kan best op de bank zitten hoor, hij kan het wel aan en ben toch van plan binnenkort een nieuwe te kopen." Met die woorden verdween ze weer de keuken in. Ze vulde de waterkoker en zette hem vervolgens aan, terwijl het water langzaam begon te koken pakte ze twee mokken en deed daar de chocolademelk poeder in. Normaal hield ze niet van zulk soort chocolademlek, maar deze was gewoonweg heerlijk. Ze leunde tegen het aanrecht en gluurde door de deuropening naar Carthal in de woonkamer, het was wel gezellig dat ze niet weer de hele avond alleen was, na een poosje begon dat toch wel te vervelen. Er klonk een luide klik, het teken dat het water gekookt was, en Leah schonk het kokende water in de mokken en roerde er een keer doorheen zodat de poeder mooi oploste. Ze plaatste de twee mokken op een dienblad, samen met een bus slagroom, omdat ze niet zeker wist of hij dat erop moest. Nog wat basdtognekoeken in een schaaltje erbij en voila. Ja, Leah kon best manieren laten zien en een goede gastvrouw zijn, maar meestal had ze daar geen zin in of vond ze dat de persoon die op bezoek was het niet waard was om moeite voor te doen. Maar na vanavond had ze geen zin in gedoe, gezeur over dat ze best wat vriendelijker kon zijn of iets dergelijks. Ze pakte het dienblad op, een van haar favoriete voorwerpen in huis omdat het zo vaak van pas kwam, en liep de woonkamer in. "Kijk eens," zei ze en glimlachtte kort toen ze het dienblad neerzette. Ze nam plaats op de bank, tegen de armleuning aan, haar favoriete hoekje. Nadat ze wat slagroom in haar chcolademelk had gespoten nam ze de mok tussen haar handen om ze een beetje op te warmen. Zwijgend keek ze naar de TV waar nog steeds de discotheek op te zien was en ze zuchtte zachtjes.

Eleanor Reigns ~ Beschermengel.
    "Of je blijft nu op mijn bed liggen en laat mij dalijk naar je kijken, of ik zorg er voor dat die engel nu voor de deur staat. Aan jou de keus," zei hij toen hij terug kwam. "Doe dat laatste maar.." antwoordde ze en zuchtte zachtjes. "Ik moet me weer snel goed voelen, anders kan ik toch niet beschermen? Ik ben echt een beschermengel van niks.." Ze beet zacht op haar onderlip en keek hem aan.
    "Je thee is zo klaar. Hmm Nikolai dus, nog nooit van gehoord. Ow ik zal me eens voorstellen, ik ben Acwel... Acwel Than Eyerows, doodengel tot je dienst," ging hij verder en Eleanor glimlachte flauwtjes. "Naja, ik ben dus een beschermengel, althans, nog niet helemaal. Moet eerst mijn taak volbrengen, maar dat gaat me niet al te goed af." Ze hield zich nu wel sterk, maar voelde zich vreselijk van binnen. Wat een prut beschermengel was ze, ze wilde geen dood op haar geweten hebben...

waarom doen jullie soms dingen dubbel?? dus dat bijvoorbeeld bij een van je personen je hetzelfde zegt als de vorige keer

Acwel - doodengel
    'Oke, dat laatste dan maar,' zeg ik en ik roep nog eens, maar dan met extra spoed, naar een geneesengel. 'Lukt het met je opdracht?' ik pak de thee en geef die aan Eleanor. Haar gezicht staat niet erg vrolijk. Misschien heeft ze het gewoon lastig met haar opdracht, of is ze gewoon een beetje depri door vanavond. De deur bel ging en ik maak open. Er komt een engel binnen en loopt zonder ook maar een woord te zeggen naar Eleanor. Ze kijkt haar aan en gaat aan de slag.

Wat? Bedoel je dat ik Leah weer plaats?
    Omdat demi nog niet gereageerd heeft (x Kleine herinnering.

owke, zit logica in.

Sorry x'D
    k was t indd vergeten.

Carthal
    "Oké, dan wordt het warme chocolademelk en niet klagen als je het niet lust hè," zei ze met een knipoog. "Ik lust alles." verklaarde hij een tikkeltje plagend en keek haar na, ookal was dat voor korte duur. Al gauw draaide Leah zich weer om om net zoals hij naar de tv te kijken waar journalisten over het ongeluk praatten. Hij gromde kort, een tikkeltje dierlijk iets wat hij zichzelf had aangeleerd, toen dé irritante jongen in beeld verscheen. "Straks de uitleg van deze jongen hier, nu nemen we even een break. " en de reclame begon. De woorden die Leah zei drongen niet tot hem door, hij had niet eens door dat ze verdwenen was naar de keuken. Carthal lied zijn blik even de kamer rond glijden toen hij merkte datze weg was, maar al gauw kwam ze te voor schijn met een dienblad. "Kijk eens," zei ze en glimlachtte kort terwjl ze de dienblad neer zette op de tafel. Op het dienblad stonden de mokken chocolademelk en wat koeken. Hij pikte der een van waar hij op begon te knabbelen. Het journaal begon weer. "Welkom terug. Nu zullen we te weten komen wie deze ramp heeft veroorzaakt. Vertel het eens. " De journaliste zweeg en hield de microfoon voor de jongen. Dé irritante jongen zijn mond. "Zo'n meisje heeft dit hele ongeluk veroorzaakt, gast, ze moet worden opgepakt man. Ze is hardstikke gevaarlijk." Carthal keek met stomme verbazing naar de tv. Wát? "Vertel eens, wat is er precies gebeurd? Ik neem aan dat jij een van de slachtoffers was? " sprak de journaliste. Carthal balde zijn vuisten, had in eens de drang omdat hoofd van hun weerloze rompjes te trekken. Hij was verbaasd over zijn eigen woede. "Nou... Het begon in de WC's, dat hokje daar. Het meisje, waarik de naam van ben vergeten ben probeerde mij te verleiden. Ik negeerde het, maar ze bleef maar komen. Dus zij werd boos toen ik zei dat ik niet geïnteresseerd was en ze haalde uit. Ze raakte een andere in plaats van mij en zo ontstond het gevecht. Die vriend van haar kwam ook nog wel eens voor problemen zorgen. Hij was trouwen extreem knap én dat zegt een jongen die 100% hetero is. " de jongen deed net alsof hij een traantje weg pinkte. Hij loog alles vlekkeloos zonder moeite. De vrouw antwoordde nog, maar Carthal kon alleen nog maar kwaad naar het beeld kijken. "Ik vermoord hem." snauwde hij uit het niets terwijl zijn knappe gezicht verwrongen was van woede. Hoe durfte hij? .... Carthal stond al overeind nog steeds zijn blik op de tv gericht. Nu begon de vriend, de andere lastpak te spreken en al weer was het een verhaal vol leugens. Ze zullen boeten. Soon.

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:06 ]

Ik zal morgen reageren, maar goed stuk :Y)

thnxx ;3