• Angels and Demons.

    1959. De lucht barstte open en een luid gedonder startte. De hemel leek te splijten en een fel licht kwam daarbij vrij. Mensen trokken zich angstig terug in hun huizen. Het duurde vijf minuten, niet meer en niet minder. Exact vijf minuten en op de plekken waar de donder was ingeslagen stonden mensen, maar niet zomaar mensen. Perfecte mensen met een gladde egale huid, vleugels staken uit hun rug. Ze trokken zich terug in de bergen om zich voor een lange tijd niet te laten zien en in tijden van nood, zich opnieuw te laten zien. Engelen van het licht of keren ze zich tegen god en gaan ze werken voor de duivel, Satan?

    Uitleg
    Je speelt een engel, mens of een engel die zich keert tegen god en opdrachten uitvoert voor de Duivel Satan, Lucifer hoe je hem ook wil noemen. Er zijn verschillende rangen voor engelen. Demonen niet :3 Engelen hebben heldere opvallende ogen, geen moedervlekje op hun gezicht en geen oneffenheden. Ze zien er erg aantrekkelijk uit en hebben dan ook een enorm aantrekkingskracht voor mensen en ook voor anderen is deze voelbaar, maar niet zo erg als bij de mens.

    Regels van de engelen.
    - Voortplanten met mensen is verboden, ( kan wél gedaan worden ).
    - Relaties eigenlijk ook.
    - Elke engel is gelijk, demonen en gevallenengelen dus niet.
    - Een relatie met een demon of een gevallenengel is absoluut niet toegestaan en zou als het gebeurd in het geheim moeten plaats vinden (:

    Soorten
    Wraakengelen (straffen engelen die 'wet' overtreden)
    Beschermengelen (beschermen dus mensen)
    Gevallen engelen hebben afgescheurde vleugels v-vormig litteken op de rug waar vleugels zaten. ( hoort bij demonen.
    Doodengelen (kunnen zien wie er dood gaat en hoe, brengen hun naar hemel)
    Demon (hebben zwarte! vleugels of donker! grijze vleugels)

    Invullen
    Naam: - M/V - Soort - Leeftijd.

    Waarom geen karakter? Zo kan je altijd van positie veranderen of niet, je medespelers moeten er áchter komen hoe jou personage in elkaar steekt en zullen daar dan ook meer moeite voor willen doen (:

    Personages.
    Mensen.
    Primwen Primwen Milldore(v/18)
    Endure Sky Leah Morgan (V/19)
    Schneider Nike Robin Micheals (M/17)



    Wraakengelen.
    Vluuv Penelope Nightmask (V/20)

    Beschermengelen.
    Primwen Carthal Tariël Caïrael (M/20)
    Endure Eleanor Reigns (V/18)
    Schneider Dana Chereals Moons (v/17)



    Dood engelen.
    Lykos Acwel Than Eyerows (M/18)
    Fauvism Valeria Caithne Naereil (V/19)


    Gevallenengelen.
    Lykos Atelic Nemesio Mailhairer (M/17)

    Demonen.
    Xannon Ruby Sera Rein, Demon. (V/18)
    Vluuv Nikolai (Nick) Rainmender (M/23)

    Beschermengel x mens.
    Eleanor x Nike.
    Carthal x Leah.
    Dana x Primwen.


    Met dank aan Endure voor de titel.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 13:20 ]

    Anders kan j doen dat Eleanor bijna sterft in een gevecht met een demon waarbij een dood engel komt helpen ?

    Primwen schreef:
    Anders kan j doen dat Eleanor bijna sterft in een gevecht met een demon waarbij een dood engel komt helpen ?

    Ik noem dat nog eens een goed idee.

    Carthal
    Hij grinnikte nog even om de jongen, hij zal hem binnenkort wel op zoeken voor een praatje. Het was inderdaad een tijdje geleden, maar op dit moment wilde hij eigenlijk ook zo snel mogeijk weer weg. "Is het oké hem zo achter te laten?" Kort rolde hij met zijn ogen. "Serieus, ga je je om hem zorgen maken? " Hij duwde zijn handen in de zakken van zijn vest. "Achja, je moet het zelf weten hoor," voegde ze er toen aan toe. "Trouwens, jouw conditie is echt niet veel beter dan die van mij hoor," zei ze eigenwijs en hij volgte haar de trappen op. Hij lachtte kort, "Echt niet," grijnsde hij en versnelde zijn passen op de trap. "Meer conditie dan mij kan gewoon niet . " klonk het plagerig. Hij keek even bedenkelijk. Trappenhuizen vond hij maar niks, hij hoopte dat haar appartementje er beter uit zag dan dit hier. Hij gruwelde er van. Hij rukte zijn blik van de muren als ze de 7e verdieping bereiken en kijkt naar de deur als Leah blijft staan. "Wel, hier woon ik dan, het is niet veel, maar het is tenminste van mij alleen." Carthal glimlachtte, "Wees blij dat je wat hebt, ht ziet er vanaf hier leuk uit. " Eigenlijk had ze beter een ander dorp uit kunnen zoeken waar het minder..duister was, maar ze zou er van zelf wel achter komen wat hij was. Toen ze naar binnen liepen keek hij kort rond. Het was inderdaad mooi, er hing een rusti sfeertje wat hem ook meteen rustig maakte. Buiten was er altjd een lichtte spanning. "Ga maar zitten hoor en zet gerust de TV aan. Ik ga me evne omkelden en zal dan warme chocolademelk zetten, of iets anders als je dat liever hebt, ik heb ook gewoon koffie en thee," het laatste zei ze schouderophalend. "Naja, ik ben zo terug." Hij knikte kort en liep rustig naar de woonkamer. Waar hij de tv aanzette, gelukkig wist hij hoeet moest sommige engelen hadde er geen verstand van. Hij ging voor de tv op de grond zitten. Zijn broek was nog nat en hij verpestte liever de vloer dan haar bank. Zoals gewoonlijk zaptte hij meteen naar het nieuws waar het ongeluk in de discotheek al op te zien was. Een paar mensen kwamen aan de beurt wat te vertellen. Leahs stem haalde hem uit de tv, "Al besloten wat je wilt hebben?" Het duurde even voor hij kon reageren, want de woorden dronge nog niet echt tot hem door. "Eh.. Ja. Doe maar wat voor jou het makkelijkst is. " mompelde hij snel en richtte kort zijn blik op haar en toen op de tv die momenteel even belangrijker was dan Leah zelf. Carthal keek of er wat belangrijks te zien was, maar dat was er gelukkig niet tot de camera zich op een jongeman wierp. Het wa een demon dat was duidlijk te zien aan de hunkerende blik van de jongen die snel vertrok in een dodelijke blik bij het zien van de doodengel. "Fuck. " fluisterde hij onhoorbaar voor Leah, dat werd op je hoede zijn.

    Primwen.
    'Voor alles,' zei het meisje. 'Voor karma. ' ze glimlachtte nu en Primwen begn zich steeds meer te irriteren. Wie dacht dat kind wel niet wat ze was? Een malloot? "Weet je Dana.. Je kan jezelf dingen wijs maken enzo... Maar bij mij gaat het je niet lukken. Succes met je karma. " Ze stond op en haalde een hand door haar donkere haar. Geïrriteerd keek ze nog het meisje aan voor ze weg begon te lopen. God, engelen, karma.. Hmpf. Mooi niet dat ze daar in zou trappen. Ze was echt niet getikt. Zacht zuchtte ze, mpf. Kort grinnikte ze nu, nee, ze was niet getikt. Of toch wel?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 13:38 ]

    Dana
    Ik zuchtte geirriteerd terwijl Primwen me voor gek verklaarde. Ik draaide me om en liep met grote passen.
    'Zoek het maar uit God!' Gilde ik toen ik in een verlaten steegje kwam. 'Ik help dat kutwijf niet meer!' Ik wachtte een paar seconde. En daar verscheen de engel.
    'Ik ben gestuurd door god,' zei de engel.
    'Je meent het.' Ik sloeg mijn armen over elkaar.
    'Je moet het meisje helpen, anders wordt je gestraft.' Met die woorden verdween de engel. Ik spuugde op de grond. Hoe kon ik dat kutwijf mij nou laten geloven?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Primwen schreef:
    Anders kan j doen dat Eleanor bijna sterft in een gevecht met een demon waarbij een dood engel komt helpen ?


    Great idea. Who wants to almost kill Eleanor and who wants to help her?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik kom wel helpen, met Acwel of Atelic? je mag kiezen, (ik gok eerder Acwel)

    Endure schreef:
    (...)

    Great idea. Who wants to almost kill Eleanor and who wants to help her?


    Mnyaaaah. Lemme help her. 8D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Desnoods helpen er mee -gayhandje-
    Heb alleen nog aanvaller nodig :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Desnoods helpen er mee -gayhandje-
    Heb alleen nog aanvaller nodig :'D

    Atelic kan wel aanvallen, maar denk dat een demon leuker is

    ik faal in demonen spelen ;ó
    geen flauw idee hoe ik dt moet doen..

    er zijn 2 demonen, als zij niet willen val ik wel aan (is mij gene probleem en met gevallen engel die pissig word enzo)

    Endure schreef:
    (...)

    Great idea. Who wants to almost kill Eleanor and who wants to help her?


    Yayayayay!! Pick me 8D
    Edit- Ik bedoel pick Nikolai :x

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 17:50 ]

    Okeeeuj, zoals ik al zei, laat Eleanor maar dagdromend door rustig eng buurtje lopen (';


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valeria
    Het was ondertussen al erg donker geworden en het was begonnen te regenen. Rillend stak Valeria de sleutel in de deur van haar appartement. Het slechte weer deed haar minder dan het een mens zou doen, maar dit type weer deed haar humeur gewoon geen goed. De verwarming was in haar afwezigheid ook nog eens afgeslagen, waardoor het binnen vrijwel net zo koud was als buiten.
    Ze sloeg haar armen om zichzelf heen om iets van warmte te creëren tot de centrale verwarming weer was aangeslagen, en plofte op de bank. Zin om de lichten aan te doen had ze niet; ze hield wel van de duisternis, en bovendien konden haar buren door de grote ramen die ze had dan alles volgen wat ze deed, iets dat ze niet heel prettig vond. Ze vond het fijn om ongezien aan te komen en te vertrekken als ze midden in de nacht opeens wegmoest voor een "spoedgeval".


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mag Dana ook mee vechten? ^^


    "Ignite, my love. Ignite."