• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    mijn eerste keer was op vakantie 2 jaar geleden,
    en ik vond het niet lekker.
    die jongen was net een wasmachine etc. en ik was niet eens verliefd.

    ik denk dat als je wél verliefd bent het heel anders is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    nope nog nooit gezoend,
    ik zit er ook niet echt mee
    t gebeurt vanzelf nog wel een x haha
    en ik moet echt verliefd zijn, en ook iemand waarmee een relatie er wel in zit ofzo,
    niet dat je t gwn doet om t zoenen

    bijv. een goede vriendin is ontgroend tijdens een feest met de jongen die ze leuk vond, ze kreeg zelfs een bloedlip >.<, en daarna heeft ze m nooit meer gesproken.. jaa dat hoeft voor mij niet haha

    In Sittard met iemand die ik helemaal niet leuk vond ofzo. Het was in een open park waar helemaal niemand was. we hielde elkaar vast enzo. en toen ging het regenen. en tja toen gebeurde het (flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Grindylow schreef:
    Never been kissed 8)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Never been kissed,


    Kill them with kindness.

    ik was 14, en 't was kut :D.

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?

    Ik ben 17 en ik heb nog nooit gezoend x'D -Dus stiekem vind ik t wel tijd worden (nerd)-


    Inspiration can hit you any time

    Mijn echte eerste was toen ik net 13 was geworden met een vriendin van me met doen durf of waarheid.
    Mijn echte eerste zoen met een jongen was een week daarna :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 15:52 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eeeeeeh ik had het toen met die jongen, nu heb ik ruzie met hem haha, en we hadden net afgesproken en hij ging weg. We stonden achter in zo'n grote gang achter de tuin waar alle deuren naar toe gaan. Hij kuste altijd alleen maar en ik wilde eigenlijk wel zoenen. Hij kuste me dus en ik zei: 'Nee, langer.' En toen, ja. Haha. Ik vond het niet zo en ik vind zoenen nog steeds niet geweldig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik was dus 12 jaar al, denk ik, het was eind zesde leerjaar. En we speelden dus waarheid durven en doen, deden we altijd toen, en toen moest hij (de jongen die m'n 'vriendje' was, ik denk dat ik 1 week heb gehad met hem) van een van z'n vrienden echt de meest debiele opdracht ooit doen; Hij moest eerst 'Rood' gaan zingen, dan moest hij naar me toelopen en me kussen. En die vriend zei er dan ook echt zo bij 'en ook een beetje met de tong', lol. En toen kusten we dus, en toen bleek dat zijn kleine zusje stond te staren. ;x

    ik vond het heel erg genant, ja.(krul)


    effort never betrays you

    Nog nooit gekust


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Toen ik twaalf was, ik werd door hem thuisgebracht vanaf het schoolfeest, we waren lopend, hehe. Toen was ik moe, en heeft hij me het laatste stuk gedragen. Toen zette hij me voor het huis af en ik gaf hem een kus op zijn mond. Toen drukte hij zijn lippen op de mijne en toen, BAM, was het er ineens
    Maar ik vond het niet echt speciaal of zo, waarschijnlijk omdat ik niet echt iets voor hem voelde


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Grindylow schreef:
    Never been kissed 8)


    All was well.

    Tuala schreef:
    Nog nooit gekust. (krul)

    -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 17:18 ]


    quidquid excusatio prandium pro