• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    DeSlenderman schreef:
    Meisjes rennen altijd weg als ik ze probeer te zoenen >:C

    Snap niet waarom D:

    Is het erg dat ik je reactie grappig vind? (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Op een fuif op kamp. Hij had een crush op mij en ik was nieuwsgierig, dus ik heb hem gebruikt ;x Eigenlijk erg. Ik schaam me er nog voor als ik er aan terug denk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn 1e keer, vond ik het best lekker (wbw) Nee grapje ik ben nog nooit gezoend.


    Where words fail, music speaks

    Eh, op mijn bed, paar dagen voor mijn veertiende verjaardag. Ik lag op zijn schoot, waarna hij me eerst op m'n wang zoende en vervolgens voorzichtig op m'n mond. Was echt heel romantisch.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen ik 11 was heeft een gast van 2 jaar ouder me op m'n bek genomen. Ik versteende. :'D
    Daarna ben ik 2 keer ongewillig gezoend, 1ste keer door een gast die ik nog maar 1 avond kende, heb ik daarna nooit meer gezien. Hij had blijkbaar een vriendin. En ook nog een keer door de broer van mijn crush. I know, auwtch, he likes me. D:

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?


    dat is nog jong hoor (:
    ik deed het pas op mijn 16de (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    stom.. ik weet nog dat ik niet durfde en hij ook niet en opeens zag ik niks meer en ja.. (ik was btw 17, bijna 18)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 21:56 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat was op mijn tiende door een kennis van mij. Was echt vreselijk, hij was heel ouder dan mij en had echt al tientallen meiden gekust. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou die van mij was op een feest, midden op de dansvloer. Ik had toen niet eens door dat iedereen ons aanstaarden. Later had ik toch wel spijt, want die jongen was ene eikel:(

    Tuala schreef:
    (...)
    Is het erg dat ik je reactie grappig vind? (krul)


    Hm. Hangt ervanaf. Wil je zoenen? :D

    Neh, maar ik vind een meisje al jaren leuk, maar zij mij niet. En ik kom maar niet van die verliefheid af en all andere meisjes zijn saai vergeleken met haar D: Sommige wel mooier maar dat interesseert me dan weer niet. Was ik maar oppervlakkiger xD Maar daardoor heb ik nog niet gezoend.


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hm. Hangt ervanaf. Wil je zoenen? :D

    Neh, maar ik vind een meisje al jaren leuk, maar zij mij niet. En ik kom maar niet van die verliefheid af en all andere meisjes zijn saai vergeleken met haar D: Sommige wel mooier maar dat interesseert me dan weer niet. Was ik maar oppervlakkiger xD Maar daardoor heb ik nog niet gezoend.


    Dat vind ik eigenlijk wel heel lief van je (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha was in de bus.


    We're all mad here.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat vind ik eigenlijk wel heel lief van je (:


    Ikke niet, is eerder frustrerend. Ik weet dat t niks wordt, probeer mezelf wijs te maken dat ik andere meisjes leuk vindt, maar t werkt gewoon niet, en ik word er langzamerhand gek van D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ikke niet, is eerder frustrerend. Ik weet dat t niks wordt, probeer mezelf wijs te maken dat ik andere meisjes leuk vindt, maar t werkt gewoon niet, en ik word er langzamerhand gek van D:


    Oke, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben ook twee jaar hopeloos verliefd geweest op een jongen en dacht dat het niets zou worden, maar dat is nu wel gebeurd maar daar gaat het niet om. Kom je dat meisje nog vaak tegen? Het helpt namelijk als je die persoon helemaal niet meer tegenkomt in je leven, heb ik gemerkt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?


    jij schaamt je omdat je op je 14e nog nooit gezoend hebt ??

    meid, ik was 18, en het was vreselijk
    net een wasmachine, en hij is ook een enorme player
    bleh, kon ik de tijd maar terugdraaien, dan had ik het anders gedaan xD