• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Uh, ik had een halve zoen (';
    Ik wilde hem alleen een afscheidskus geven omdat ik hem waarschijnlijk nooit zou zien en toen floepte zijn tong in mijn mond en toen ben ik snel weggerend want zo leuk vond ik hem eigenlijk niet ;p Het voelde heel raar, ineens zo'n bewegend ding in je mond xd


    Me so good.

    Uneventful schreef:
    Fuck boys... forever alone.(cat)


    I WAS BORN TO BE BAD ☮

    De eerste keer was echt raar. Het was op een festival, waarbij ik zijn vriend eigenlijk leuker vond dan hem. Nou ja, we gingen ervandoor en zoenden toen. Het voelde raar en hij lebberde mijn hele gezicht onder. Daarbij botsten onze tanden steeds tegen elkaar en wilde hij direct een relatie terwijl ik nog in shock was van wat er gebeurd was.
    Maar de tweede keer... Wauw, hij kon echt fantastisch zoenen! Zo zacht en lief, en het was gewoon schattig.
    Jammer genoeg liet hij toen een zuigzoen achter in mijn nek, zodat ik de hele week sjaaltjes moest dragen om het ding te verbergen. En het was nogal jammer dat hij me alleen had gezoend om stoer te doen...
    Maar goed, wat gebeurd is, is gebeurd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Never been kissed, hoewel ik wel ontzettend verliefd op hem was en hij op mij, maar ja, als je elkaar nooit kunt aka wil zien >.< echt, internet kan zo verstikkend zijn. Denk trouwens dat het er voorlopig ook niet inzit met een ander , but you never know.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 0:34 ]

    Achter een muurtje in de lagere school, mijn eerste was ook meteen een tongzoen. x) Het was mijn eerste liefje. xd En in tegenstelling tot vele anderen vond ik het van de eerste keer juist wel heel fijn. :x

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 1:40 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb nog nooit gezoend.
    Hopelijk wel snel! (:


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Op een parkbankje aan een groot meer met me eerste vriendje toen ik 13 was. Het was ongemakkelijk en onschuldig, maar nietemin mijn eerste tongzoen ;P


    I love you Tim

    Ik vind dat echt zoenen niet persé tongzoenen hoeft te zijn


    Firm believer of all that is magic

    ik had een jaar geleden een vriendje
    en in de zomervakantie gingen we naar zo'n verlaten schoolpleintje en daar gebeurde het^^
    haha maar ik was zenuwachtig en alles en ik vond het de erste keer ook niet echt lekker
    maar later word het wel steeds beter, als je vriendje goed kan zoenen dan;P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Uhm, nog nooit echt gezoend. Alleen zo'n guy tijdens uitgaan wou me zoenen maar toen vond ik iemand anders leuk en dacht ik laat ik dat maar even niet doen. (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    forever alone ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xLolliGyrl schreef:
    Ik heb nog nooit gezoend.
    Hopelijk wel snel! (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    I don't wanna talk about it :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tranquillity schreef:
    Mijn eerste echt keer was met mijn huidige vriend en ik kreeg er echt kriebels van. Het voelde geweldig (: Hij was een zoveelste keer naar mij gekomen en zijn stiefmoeder kwam achter hem. Toen hij zijn jas aan had gedacht, kuste hij me. We stonden op dat moment voor het raam en plots flikkert zijn stiefmoeder met de lichten van de auto. Ze had ons dus zien staan. Dat was wel redelijk schaamtelijk :'D


    haha das ook weer leuk om te weten Lisa :D


    -

    Op mijn 15de, we lagen in mijn tuin wat sterren te kijken.


    -