• Ik sprak mijn vriendje op msn en hij zat met iets. In de eerste instantie wilde hij het niet zeggen, maar na veel aandringen dat hij me nergens mee lastig valt zei hij het toch. Hij is tijdens vakantie gezoend door een meisje. Hij heeft niet teruggezoend en haar weggeduwd. Hij wil wel gewoon vrienden met haar blijven en vind haar wel leuk. Maar niet leukleuk. Maar nu voel ik me zo kut omdat ik gewoon zo bang ben dat ik hem kwijtraak aan dat meisje...(huil)


    26 - 02 - '16

    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    All I have in life, is my imagniation.

    Yo, hij heeft haar weggeduwd, en daarmee duidelijk voor jou gekozen. Je moet blij zijn dat je vriendje zoveel van je houdt! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sorry geen ervaring... -verlaat stilletjes de topic-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Erm tsja, been there done that. Maar ik ga je niet bang maken.
    Als hij echt van je houdt, houd hij zich wel aan zijn woord.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap wel je gevoel, maar zoals het er nu uitziet, hoef je je toch nog nergens zorgen over te maken?
    Dat meisje zoende hem en hij wilde het niet, dus dat betekent dat hij voor jou koos.
    En het feit dat hij haar niet leukleuk vind, zegt toch al genoeg. Hij wil alleen vrienden zijn. Anders had hij haar vast al als zijn nieuwe vriendin aangenomen.
    Maar hij koos dus voor jou (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou me geen zorgen maken. Hij werd gezoend, en hij heeft haar weggeduwd. Verder zat hij ermee en vindt het dus al erg, terwijl hem in feite heel erg weinig te verwijten valt, hoogstens dat ie t had kunnen zien aankomen en een snelle duik naar links had moeten nemen zodat ze hem nooit had kunnen zoenen :Y)
    En hij heeft het gewoon eerlijk verteld!


    quidquid excusatio prandium pro

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    Dit dus ^ Hij had het ook niet kunnen zeggen en dan had je het alleen maar erger gevonden. Hij is zo eerlijk om het te zeggen. Wees blij met hem (:


    To infinity and beyond •

    Hey , je gaat hem volgens mij helemaal niet kwijt raken ! hij geeft echt om je, anders zou hij er zo hard niet mee zitten (: & hij heeft haar weggeduwt , dus dat wil zeker zeggn , dat hij jullie relatie heel serieus neemt en jou zeker niet wil bedriegen (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:33 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dankjulliewel!!!
    Ik voel me nu al veel beter (:


    26 - 02 - '16

    Hongary schreef:
    Dankjulliewel!!!
    Ik voel me nu al veel beter (:


    Dat is mooi ^^
    En als je gevoel terug komt, kun je ook gewoon zeggen dat je hem niet kwijt wilt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tsja, ik zal eerlijk wezen: ik denk niet dat ik m'n vriend nog zou vertrouwen in zo'n situatie, tbh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij heeft niet terug gezoend! En hij verteld je de waarheid en dat is fijn toch :) Beter dan dat hij het verzwijgt ;) Het was toch op vakantie? Waarschijnlijk ziet hij dat meisje toch nooit meer!

    Dus don't worry :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Videotape schreef:
    Je gaat hem echt niet kwijtraken aan dat meisje, ten eerste hij vertelt je de waarheid en ten tweede hij heeft haar weggeduwt. You've got nothing to worry about!

    nerveus schreef:
    Hij heeft niet terug gezoend! En hij verteld je de waarheid en dat is fijn toch :) Beter dan dat hij het verzwijgt ;) Het was toch op vakantie? Waarschijnlijk ziet hij dat meisje toch nooit meer!

    Dus don't worry :)


    Het was een nederlands meisje


    26 - 02 - '16