• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    waarom dat? xD Tis niet dat ik niet wil! Der staat een hele uitleg beginnend bij bladzijde 2 van dit topic xD


    Pff, ik ben nu bijna 17 en drink toch echt wel gewoon elk weekend met uitgaan. Niet dat het niet leuk is als ik niet drink, maar toch.. als iedereen drinkt, drink ik gewoon mee? Denk ik?


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Pff, ik ben nu bijna 17 en drink toch echt wel gewoon elk weekend met uitgaan. Niet dat het niet leuk is als ik niet drink, maar toch.. als iedereen drinkt, drink ik gewoon mee? Denk ik?


    Oh, t ging over t drinken!

    Ik ga ook niet uit, en in je eentje drinken is sowieso zielig :P Ik haat mensen teveel om uit te gaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Honeydew schreef:
    ik heb nog nooit gezoend, en ik ben al bijna veertien..:$ hoe oud waren jullie?

    Twee dagen voor m'n veertiende verjaardag, 13 dus en heb me jarenlang sortof geschaamd om die vroege leeftijd, ook al heb ik zelf van die zoen genoten.
    Nu interesseert het me geen reet meer :]
    Je bent niet laat, maar vroeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oh, t ging over t drinken!

    Ik ga ook niet uit, en in je eentje drinken is sowieso zielig :P Ik haat mensen teveel om uit te gaan :Y)


    Hahaha ja! Ja dan is het wel te begrijpen dat je nog nooit iets op hebt. :3


    To infinity and beyond •

    Ik kan me alleen de jongen herinneren, de zoen niet. (aa)


    It's time to be happy again.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Hahaha ja! Ja dan is het wel te begrijpen dat je nog nooit iets op hebt. :3


    Ben het eigenlijk ook niet van plan, maar weet niet waarom niet. Heb er niet echt een logische reden tegen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Nightingale schreef:
    Ik kan me alleen de jongen herinneren, de zoen niet. (aa)


    HAHAHA JA HOOR CARLIJN. *O*


    To infinity and beyond •

    Fuck boys... forever alone.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    haha omg ik ga niet zeggenwaar de eerste keer was, en hoe want dan verklaren jullie me voor gek. xd


    Life is a beautiful struggle

    Uneventful schreef:
    Fuck boys... forever alone.(cat)


    YES! Maar dan fuck girls... forever alone.


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ben het eigenlijk ook niet van plan, maar weet niet waarom niet. Heb er niet echt een logische reden tegen xD


    Haha (: Ach, ik vind het wel gezellig om met uitgaan wat te drinken of bij vriendinnen thuis. Maar als je het niet wilt, moet je 't ook gewoon niet doen. Nja, dat zei ik ook altijd over roken. -aa- Toch doe (inmiddels deed, yay) ik het.


    To infinity and beyond •

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oh, t ging over t drinken!

    Ik ga ook niet uit, en in je eentje drinken is sowieso zielig :P Ik haat mensen teveel om uit te gaan :Y)


    Welkom bij de club. Alleen verander die uit gaan ff in schoolfeest.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    YES! Maar dan fuck girls... forever alone.



    OMG IEMAND SNAPT ME! ... maar we kunnen geen beste vrienden worden? Want we zijn alle twee forever alone? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    OMG IEMAND SNAPT ME! ... maar we kunnen geen beste vrienden worden? Want we zijn alle twee forever alone? ^^


    Doe wat ik doe:



    En dan moeten we toch juist beste vrienden worden? Alleen stelletje kan niet xD

    En ik vond schoolfeesten wel grappig, omdat ik gewoon met vrienden daar rondliep


    quidquid excusatio prandium pro

    Grindylow schreef:
    Never been kissed 8)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.