• Ik ben daar altijd heel nieuwsgierig naar , waar heb jij voor het eerst echt gezoend ( tongzoenen dus ) & hoe ging dat , vond je het leuk enz ;d ? :9~

    Bij mij was de eerste keer bij mij thuis , m'n papa was niet thuis , & hij was dus naar mij gekomen , we hebben een hele tijd gepraat en wat geknuffeld en toen hij weg ging heeft hij me bij de voordeur gezoend en eerlijk gezegd vond ik er niks aan ;o ik vond het helemaal niet leuk en ik voelde me echt debiel daarom ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Defensive schreef:
    (...)

    Oke, dan kan ik het wel begrijpen. Ik ben ook twee jaar hopeloos verliefd geweest op een jongen en dacht dat het niets zou worden, maar dat is nu wel gebeurd maar daar gaat het niet om. Kom je dat meisje nog vaak tegen? Het helpt namelijk als je die persoon helemaal niet meer tegenkomt in je leven, heb ik gemerkt.


    Dat weet ik, en daarom is het frustrerend. Ik wil namelijk wel een beetje afstand nemen, maar dat kan ik absoluut niet. Ze is een van de twee mensen die ik absoluut vertrouw, en ik zou bij god niet weten wat ik zonder haar moet, dus het zou alles alleen maar erger maken xD
    We waren al een jaartje beste vrienden en toen kreeg k gevoelens voor haar maar die waren helaas onbeantwoord.


    quidquid excusatio prandium pro

    De eeste keer was echt een ramp, voor hém. Ik beet op zijn tong omdat ik schrok.


    To infinity and beyond •

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat weet ik, en daarom is het frustrerend. Ik wil namelijk wel een beetje afstand nemen, maar dat kan ik absoluut niet. Ze is een van de twee mensen die ik absoluut vertrouw, en ik zou bij god niet weten wat ik zonder haar moet, dus het zou alles alleen maar erger maken xD
    We waren al een jaartje beste vrienden en toen kreeg k gevoelens voor haar maar die waren helaas onbeantwoord.


    Bah, dat is inderdaad best kut D: Is er geen manier om je gevoelens zeg maar 'uit' te schakelen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ZAYNISMINE schreef:
    De eeste keer was echt een ramp, voor hém. Ik beet op zijn tong omdat ik schrok.


    Wahahahaha xD
    Oeh, nu ben ik bang, ik ga nooit tongen! D:

    Maar da's wel erg :O wat gebeurde er toen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Defensive schreef:
    (...)

    Bah, dat is inderdaad best kut D: Is er geen manier om je gevoelens zeg maar 'uit' te schakelen?


    Heeeeeel veeeeel alcohol en one night stands mss D: Maar is niks voor mij helaas. Dan hou ik het maar op ouderwets wachten tot het voorbij gaat of op zijn minst wat verzwakt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Wahahahaha xD
    Oeh, nu ben ik bang, ik ga nooit tongen! D:

    Maar da's wel erg :O wat gebeurde er toen?


    HAHAH! Nadat hij water met ijsklontjes erin had gedronken eh.. ging het wel weer en ik bleef maar mijn excuses aanbieden. Uiteindelijk hebben we aan het eind van de avond nog een keer gezoend en toen ging het wel goed HAHAH. Best wel erg. Maar hij kon er achteraf wel om lachen. Ach, moet hij het maar niet zo opeens doen hoor :3


    To infinity and beyond •

    Nog nooit


    You can't not look cool with a crossbow.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Heeeeeel veeeeel alcohol en one night stands mss D: Maar is niks voor mij helaas. Dan hou ik het maar op ouderwets wachten tot het voorbij gaat of op zijn minst wat verzwakt :Y)


    Nooit aan de alcohol gaan (cat)
    Ik hoop het voor je...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb nog nooit gezoend :Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Defensive schreef:
    (...)

    Nooit aan de alcohol gaan (cat)
    Ik hoop het voor je...


    Ben ik ook niet van plan xD 19 en nog nooit een druppel gedronken :Y) maar is ook slecht voor mijn hersentjes D:

    Ik ook. Hoewel als het door blijft gaan krijg ik net zoveel fangirls als Sneep :D


    quidquid excusatio prandium pro

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    HAHAH! Nadat hij water met ijsklontjes erin had gedronken eh.. ging het wel weer en ik bleef maar mijn excuses aanbieden. Uiteindelijk hebben we aan het eind van de avond nog een keer gezoend en toen ging het wel goed HAHAH. Best wel erg. Maar hij kon er achteraf wel om lachen. Ach, moet hij het maar niet zo opeens doen hoor :3


    Oh dat scheelt dan weer xD Maar goed, dan zal ik onthouden niet OPEENS te gaan zoenen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ben ik ook niet van plan xD 19 en nog nooit een druppel gedronken :Y) maar is ook slecht voor mijn hersentjes D:

    Ik ook. Hoewel als het door blijft gaan krijg ik net zoveel fangirls als Sneep :D


    HUH? NOG NOOIT? Omfg, nu voel ik me slecht.


    To infinity and beyond •

    Vreselijk. In een discotheek toen ik veertien was, met een gast die ik niet kende. Stond ook redelijk onder druk, aangezien ik de enige was van mijn vriendinnen die nog niet gezoend had, en zij hadden hem zeg maar op me af gestuurd. Ik schaam me er dood voor.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oh dat scheelt dan weer xD Maar goed, dan zal ik onthouden niet OPEENS te gaan zoenen xD


    Hahaha! Inderdaad. xd


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    HUH? NOG NOOIT? Omfg, nu voel ik me slecht.


    waarom dat? xD Tis niet dat ik niet wil! Der staat een hele uitleg beginnend bij bladzijde 2 van dit topic xD


    quidquid excusatio prandium pro